מבצעי שיווק אגרסיביים ומימון מההורים דוחפים יותר ויותר צעירים מתחת לגיל 35 לרכוש דירות, גם להשקעה - כך לפי נתוני חברת במבי המספקת שירותי תוכנה לחברות נדל"ן • "יש הרבה פניות של צעירים. חלקם ישר אחרי הצבא"
בית התוכנה הוותיק ״במבי" מעניק מענה הוליסטי לצרכי חברות נדל"ן יזמיות בארץ ובעולם, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ומגוון פתרונות לשלבי השיווק, המכירה והאכלוס
בפרויקט ה-BE co living המיועד לסטודנטים בקרית שמונה, הושכרו הדירות באמצעות מערכת dreams מבית חברת במבי - המציעה פלטפורמה וירטואלית לשיווק ולמכירת נדל"ן מרחוק
הרשתות החברתיות והדרך בה אנחנו מתקשרים עם חברים, משפחה ואפילו עם הלקוחות השתנתה • בחברת bmby, המציעה מערכות הוליסטיות לניהול ושיווק נדל"ן, הטמיעו מגוון אפשרויות חדשות לתקשורת עם לקוחות עבור אנשי המכירות והשירות בענף הנדל״ן
הכלים הדיגיטליים הולכים ותופסים מקום של כבוד במערכי הפרסום והשיווק של מרבית ענפי הכלכלה בארץ ובעולם, כולל נדל"ן • האם בקרוב הפלטפורמות הווירטואליות ייתרו את הצורך בשיטות ואמצעי השיווק המסורתיים של הענף? בחברת bmby מפתחת, מערכת "DREAMS" לרכישת דירות מרחוק, מאמינים שכן
המטאוורס מציע להשתמש במציאות מדומה בכל אספקט של חיינו • מערכת "DREAMS" למכירת דירות מרחוק של בית התוכנה bmby מקרבת אותנו לחזון הזה בשוק הנדל"ן • מרק זאבי מנכ"ל bmby: "אנו מאפשרים לרוכשים ולמוכרים מרחבי העולם להיפגש אונליין ולערוך סיור מלא הן בסביבת הפרויקט והן בדירה ואף לשריין אותה לרכישה"
פלטפורמת bmby Total כוללת מערכת הפעלה מהירה וחזקה, ומשלבת כלי שירות ומכירה אוטומטיים כמו דיוור, מסרונים, WhatsApp business api, חתימה ירוקה ועוד
משווקי דירות מפנימים כי היום הדרך למכור דירה נעשית באמצעות שילוב טכנולוגיה וכלים דיגיטליים • לפריצת הדרך תרמו אפליקציות zoom ,google meet וכדומה שהרגילו אנשים פרטיים ועסקים לנהל פגישות דרך המסך • אל החלל הזה נכנסה טכנולוגיית DREAMS שנועדה להוות כלי למכירות נדל"ן באמצעים טכנולוגיים ודיגיטליים, להקטין את כמות הפגישות הפרונטליות וכך לקצר את הדרך ולהגדיל את יחסי ההמרה בעסקאות – או כמו שאומרים המשווקים: "לבשל את הקונים"
איך מצליחים למשוך קונים או שוכרים פוטנציאלים בעידן המאופיין באי-ודאות וריחוק פיזי? טכנולוגיה חדשנית שפיתחה חברת bmby, המאפשרת הדמיית בניינים, הדירות בהם והסביבה, מסייעת לסגור עסקאות אונליין גם בתקופות מאתגרות
משבר הקורונה היה זרז משמעותי בכל הנוגע לשימוש בפלטפורמות וירטואליות לקידום מכירות • תחום הנדל"ן, שהתבסס עד כה על מכירות פנים אל פנים, זקוק לחישוב מסלול מחדש • את מסע הלקוח וחוויית הרכישה אפשר להתחיל כבר היום מרחוק ובאופן מקוון
בעקבות המגבלות על התנועה ועל האפשרות למפגשים פנים מול פנים, אנשי נדל״ן מוכרחים להשתמש בכלים דיגיטליים כדי להגדיל את היכולת שלהם לתקשר ויזואלית מרחוק ולקדם עסקאות
חברת bmby מיקנעם פיתחה טכנולוגיה ייחודית למכירת דירות באינטרנט ללא צורך לצאת מהבית • החברה נבחרה לאחת מ-20 חברות הטכנולוגיה המבטיחות בענף הנדל"ן בארה"ב לשנת 2019 ע"י המגזין cio review
הפרוספקטים וההדמיות הישנות לדירות מוחלפים באפליקציות 3D, מסכי ענק עם אינטליגנציה מלאכותית ומשקפי VR • הכירו את bmby, חברה ישראלית מפארק ההייטק ביוקנעם, שמציעה טכנולוגיה המאפשרת לדמות דירה באופן הכי קרוב למציאות • האם אנו לקראת מהפכה בתחום מכירות הנדל"ן?