הקמפיין המנצח לחודש מאי

גלובס ואינסטגרם מציגים את הקמפיין המנצח של חודש מאי במטרה לתת במה לעשייה יצירתית בפלטפורמה במסגרת תחרותית. המחשבה כי תוכן מעניין וקריאייטיבי מחבר בין אנשים לעסקים ועושה טוב לשניהם עומדת בבסיסה של הפעילות.

חזרה למעלה
סמסונג ישראל
samsungbespoke#
נימוקי שיפוט
מערך השיווק
סיגל עבודי-וובר, סמנכ"לית קריאייטיב ראשית, מקאן תל אביב / צילום: באדיבות סיגל עבודי-וובר

סיגל עבודי-וובר

סמנכ"לית קריאייטיב ראשית, מקאן תל אביב

"BESPOKE" של סמסונג.
מדובר במהלך חכם שפונה לקהל צעיר ומנצל היטב את הפלטפורמה עבור מוצר לא טריוויאלי: מקררים בעיצוב ובהתאמה אישית.
קראו עוד

המהלך איתגר את הגולשים לצלם ו-"להכניס" את המקרר שמתאים למטבח שלהם עם תוספת של מגוון סטיקרים שיצרה סמסונג, גיפים בשלל ווריאציות וצבעים. העלאת התמונות לרשת לא רק תרמה למעורבות הגולשים, אלא גם הפכה אותם לערוץ מדיה אורגני נוסף - שבו ניתן היה לראות את המקרר משדרג עשרות או מאות מטבחים.

נימוקים נוספים מחבר השופטים: 

 שימוש נכון בכוח של אינסטגרם על מנת לייצר אימפקט ויזואלי חזק. בסמסונג בחרו לייצר קולקציית סטיקרים לסדרת מקררי ה-"BESPOKE" של החברה. הסטיקרים איפשרו לקהל חדש להיחשף לסדרת המקררים המדוברת של המותג, ולדמיין כיצד הם ישתלבו בחייהם ע״י יצירת חוויה נייטיבית בסטורי. הסתר

מאחורי הקמפיין המנצח

רונן סלם, סמנכ"ל שיווק ואסף ניימרק, מנהל דיגיטל Consumer Electronics, סמסונג ישראל
לכל העבודות המנצחות

מעוניינים לקחת חלק בתחרות הקריאייטיב שלנו?

להשתתפות בתחרות