נקודות מבט

סיגל עבודי-וובר

סמנכ"לית קריאייטיב ראשית, מקאן תל אביב

מה היה מסלול הקריירה שלך בעולם הפרסום והשיווק עד היום?

"התחלתי כארט דיירקטורית בדרורי שלומי. כעבור שנה עברתי ליהושוע. אחרי שנה עברתי למקאן ושם אני נמצאת עד היום. תוך שנתיים התמניתי למנהלת קריאייטיב, והיום אני סמנכ"לית קריאייטיב ראשית של מקאן. היו עוד טייטלים בדרך, תחרויות, פרסים, אנשים מוכשרים שלמדתי מהם וכאלה שגידלתי. אבל אני בעיקר, כבר למעלה מ-20 שנה, מייצרת עבודה שיווקית ויצירתית בכל פלטפורמה אפשרית על המותגים הכי מדהימים ומגוונים בעולם!"...

לאייטם המלא

זיו מאירי

ראש מערך תקשורת שיווקית והקריאייטיב הגלובלי, סודה סטרים

מה היה מסלול הקריירה שלך בעולם הפרסום והשיווק עד היום?

"התחלתי את הקריירה כקופירייטר במשרה חלקית באדלר-חומסקי. סיימתי שם את דרכי כמנהל קריאייטיב אחרי 11 שנים, כשעברתי לסטארט-אפ בתחום הערים החכמות. משם המשכתי למשרד הפרסום Lead Ogilvy כמנהל קריאייטיב ראשי ולאחר מכן מוניתי לסמנכ״ל קריאייטיב במקאן. אחרי כמעט שנתיים במקאן הגיעה ההצעה מסודה סטרים לניהול התקשורת השיווקית והקראיטייב הגלובלי"...

לאייטם המלא
עמי אלוש / צילום: מנחם רייס

עמי אלוש

סמנכ"ל קריאייטיב בליאו ברנט

מה היה מסלול הקריירה שלך בעולם הפרסום והשיווק עד היום?

"את הקריירה התחלתי כקופירייטר במקאן דיגיטל לפני 15 שנה ואחרי שלוש שנים שבהן רכשתי ניסיון וידע בעולם הדיגיטל, התרחש האיחוד במקאן בין האופליין לאונליין. זה עזר לי לשלב בין העולמות ולחשוב בצורה יותר הוליסטית על מהלכים אינטגרטיביים ללקוחות שבהם טיפלתי בתפקידי כסמנכ"ל קריאייטיב בקבוצה, ביניהם: דומינוס פיצה, אסם, קבוצת מאיר ועוד. אחרי עשור במקאן, עברתי לליאו ברנט לתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב. בחמש שנותיי במשרד הוא צמח משמעותית והצליח לייצר מהלכים חדשניים וזוכי פרסים שאני מאוד גאה בהם"...

לאייטם המלא
אדי גרצמן / צילום: איל יצהר

אדי גרצמן

סמנכ"ל קריאייטיב ב-Gitam BBDO

מה היה מסלול הקריירה שלך בעולם הפרסום והשיווק עד היום?

"התחלתי במשרד קריאייטיב קטן שעסק בעולם הדיגיטל. מהר מאוד עברתי למקאן, שם ביליתי את רוב הקריירה שלי; שימשתי גם כקופירייטר וגם כמנהל קריאייטיב במשרד. אחרי כן, הייתה לי אפיזודה קצרה בבאומן כמנהל קריאייטיב, ועכשיו אני בגיתם"...

לאייטם המלא
שהר לוינשטיין / צילום: גולי כהן

שהר לוינשטיין

סמנכ"ל אסטרטגיה וקריאייטיב ב-Hooligans / K Logic

מה היה מסלול הקריירה שלך בעולם הפרסום והשיווק עד היום?

"מיד לאחר הצבא, התחלתי לערוך במגזינים של ידיעות אחרונות. אחרי שנתיים עברתי לעולם הפרסום, התחלתי כקופירייטרית במקאן דיגיטל. בהמשך, עסקתי בקריאייטיב גם בעולמות האופליין, אבל המשיכה שלי תמיד הייתה לדיגיטל...

לאייטם המלא

יואב גתי

Creative Strategist בפייסבוק

״אם המותג שלך היה בן-אדם, מי הוא היה?״, שאלת ה-Brand Personality, היא כנראה אחת מהשאלות המהותיות בחייו של כל מותג ומעסיקה מנהלי מותג ואנשי שיווק. היא קובעת את האופן שבו אנשים יתחברו למותג. אישיות המותג הופכת למהותית אפילו יותר בעולם של אינסטגרם, בו אין היררכיה בין אנשים ומותגים, ותוכן אורגני ושיווקי חיים זה לצד זה....

לאייטם המלא

מעוניינים לקחת חלק בתחרות הקריאייטיב שלנו?

להשתתפות בתחרות