נקודות מבט

אדי גרצמן / צילום: איל יצהר

אדי גרצמן

סמנכ"ל קריאייטיב ב-Gitam BBDO
eddiegarts@

מה היה מסלול הקריירה שלך בעולם הפרסום והשיווק עד היום?

"התחלתי במשרד קריאייטיב קטן שעסק בעולם הדיגיטל. מהר מאוד עברתי למקאן, שם ביליתי את רוב הקריירה שלי; שימשתי גם כקופירייטר וגם כמנהל קריאייטיב במשרד. אחרי כן, הייתה לי אפיזודה קצרה בבאומן כמנהל קריאייטיב, ועכשיו אני בגיתם"...

לאייטם המלא
שהר לוינשטיין / צילום: גולי כהן

שהר לוינשטיין

סמנכ"ל אסטרטגיה וקריאייטיב ב-Hooligans / K Logic
groovysahar@

מה היה מסלול הקריירה שלך בעולם הפרסום והשיווק עד היום?

"מיד לאחר הצבא, התחלתי לערוך במגזינים של ידיעות אחרונות. אחרי שנתיים עברתי לעולם הפרסום, התחלתי כקופירייטרית במקאן דיגיטל. בהמשך, עסקתי בקריאייטיב גם בעולמות האופליין, אבל המשיכה שלי תמיד הייתה לדיגיטל...

לאייטם המלא

יואב גתי

Creative Strategist בפייסבוק
yoavgati@

״אם המותג שלך היה בן-אדם, מי הוא היה?״, שאלת ה-Brand Personality, היא כנראה אחת מהשאלות המהותיות בחייו של כל מותג ומעסיקה מנהלי מותג ואנשי שיווק. היא קובעת את האופן שבו אנשים יתחברו למותג. אישיות המותג הופכת למהותית אפילו יותר בעולם של אינסטגרם, בו אין היררכיה בין אנשים ומותגים, ותוכן אורגני ושיווקי חיים זה לצד זה....

לאייטם המלא

מעוניינים לקחת חלק בתחרות הקריאייטיב שלנו?

להשתתפות בתחרות