פייסבוק ישראל בשיתוף גלובס שמחים להשיק את תחרות הקריאייטיב של אינסטגרם – תחרות ראשונה מסוגה בארץ, שמטרתה לחגוג את היצירתיות של קמפיינים מקוריים באינסטגרם ולתת במה לאנשי השיווק והקריאייטיב שעומדים מאחורי אותם פרויקטים יצירתיים. התחרות תימשך לאורך שנת 2021 במתכונת חודשית, במסגרתה תיבחר בכל חודש העבודה היצירתית והבולטת ביותר באינסטגרם. צוות שיפוט ייעודי ומשתנה, שיורכב ממנהלי הקריאייטיב של אינסטגרם בארץ ובעולם וכן מאנשי קריאייטיב בכירים מהתעשייה הישראלית, יבחר מדי חודש את הקמפיין המנצח על פי ארבעה קריטריונים מנחים.

קריטריונים מנחים

העבודות הנבחרות יזכו בחשיפה לעבודה ולמותג במתחם Instagram Creative Spotlight באתר גלובס. החשיפה כוללת את הסברי השופטים על הבחירה בזוכה וראיון עם מנהל השיווק על הרעיון והחשיבה שהובילו לקמפיין.

איך זה עובד?

  1. הגשת מועמדות
    • מי יכול להגיש מועמדות? כל מי שיצר קמפיין מקורי: מנהלי שיווק ופרסום, אנשי סוכנויות, אנשי קריאייטיב, מנהלי הקמפיינים ומנהלי הרשתות החברתיות, יוצרים עצמאיים ומשפיענים. כן, כולם.
    • יש להגיש קמפיינים שהתפרסמו על גבי פלטפורמת אינסטגרם במהלך שלושת החודשים האחרונים.
    • ניתן להגיש מספר מועמדויות באותו חודש לקמפיינים שונים או לקמפיינים שעשו שימוש בפי'צרים שונים של
      הפלטפורמה.
    • ניתן להגיש מועמדות לקמפיינים שונים בכל חודש מחדש.
  2. בחירת עבודות

    צוות השיפוט יבחר מדי חודש את הקמפיין המנצח, על בסיס הקריטריונים המנחים.

  3. פרסום של העבודות הזוכות

    חשיפה לקמפיין במתחם Instagram Creative Spotlight באתר גלובס הכולל ראיון עם הזוכה.

בואו להשתתף בתחרות

התחרות הסתיימה.
תודה לכל המשתתפים ששלחו לנו את הקמפיינים היצירתיים.
ניפגש בקרוב בפרויקטים הבאים.