בכל חודש אנשי מקצוע מובילים בתעשיית הפרסום, בשיתוף צוות הקריאייטיב של אינסטגרם, יבחרו את הקמפיינים הכי בולטים
העבודות הנבחרות יזכו בחשיפה לעבודה ולמותג במתחם Instagram Creative Spotlight באתר גלובס. החשיפה כוללת את הסברי השופטים על הבחירה בזוכה וראיון עם מנהל השיווק על הרעיון והחשיבה שהובילו לקמפיין.
צוות השיפוט יבחר מדי חודש את הקמפיין המנצח, על בסיס הקריטריונים המנחים.
חשיפה לקמפיין במתחם Instagram Creative Spotlight באתר גלובס הכולל ראיון עם הזוכה.
חזרה למעלה
כל הזכויות שמורות לגלובס