הקמפיין המנצח לחודש יולי 2021: במבה וגולדה משלבים כוחות למהלך עם טוויסט משעשע

אסם נסטלה
#במבהבמילויבייגלהמלוח

לאיפה נעלם קרם הבייגל'ה המלוח?! הקמפיין של במבה וגולדה עורר באז ברשת

השת"פ בין שני המותגים עשה שימוש באחד הפיצ'רים הכי היעילים של אינסטגרם -  היכולת להתחיל שיחה ולהפוך אותה לויראלית וחוצת פלטפורמות בזמן קצר

מאוד קשה לחזות מה הדבר שיחולל באזז ובאמת יניע שיחה ברשת. הקמפיין של במבה וגולדה שבמרכזו "המחסור" לקרם בייגלה מלוח, התבסס על היכרות אמיתית עם הקהל וחיבור לשיח הקיים ברשת - ולכן הוא כל כך מדויק...

נקודת מבט

לכל נקודות המבט
אורית בר-ניב / צילום: דניאל פוגל

אורית בר-ניב

Head of Motion Array at Artlist

מה היה מסלול הקריירה שלך בעולם הפרסום והשיווק עד היום?

"התחלתי את הקריירה בגיל 22 כקופירייטרית במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי. מאז הספקתי לעבור לבאומן בר-ריבנאי, ואז למשרד הפרסום גיתם BBDO לתקופה קצרה. עד שבאומן פנו אלי והחזירו אותי אליהם. אחרי שנתיים קיבלתי הצעה מסקרנת מ-WIX, שבדיוק הקימו את מחלקת הקריאייטיב In-house שלהם כשכל קונספט הקריאייטיב בהייטק היה יחסית חדש. לאחר כשנה וחצי כ-Creative manager התקדמתי לניהול צוות קריאייטיב...

לאייטם המלא

איך זה עובד?

01

אתם מגישים את הקמפיינים שלכם שהתפרסמו באינסטגרם

02

בכל חודש צוות השופטים של אינסטגרם ובכירי התעשייה יבחרו קמפיין מנצח, על בסיס הקריטריונים המנחים

03

הקמפיין המנצח יזכה לחשיפה באתר גלובס וראיון עם הזוכה

קריטריונים מנחים

בואו להשתתף בתחרות

מלאו את הפרטים ואולי הקמפיין שלכם ייבחר החודש למנצח.
אפשר לצרף לינק לאינסטגרם או להעלות את קבצי הקמפיין ישירות לטופס.
ניתן להגיש קמפיינים לחודש יולי עד 18/8/21.

הוסיפו עוד קישור
גררו לכאן את קובץ העלאה או לחצו לבחירת הקובץ
0/500