הקמפיין המנצח לחודש פברואר 2021 רוכב על טרנד אינסטגרמי נפוץ, אבל בהפוך על הפוך

תנובה
קוטג' עם זעתר

"וואו, וואו - זה כוכבי מישלן הדבר הזה"

הקמפיין השנון של תנובה לקוטג' עם זעטר עושה פארודיה על עולם המשפיענים, ועל הדרך משתמש בו

האינסטגרם עמוס בקמפיינים של משפיענים ונחמד לראות קמפיין שרוכב על הטרנד, אבל עושה את זה בדרך שונה ומרעננת.
ברמת ה'קראפט', הקמפיין כולו נראה כמו תוכן גולשים אותנטי ובמכוון מצולם ומעוצב בצורה פשוטה ולא מהונדסת מדי...

נקודת מבט

לכל נקודות המבט
אדי גרצמן / צילום: איל יצהר

אדי גרצמן

סמנכ"ל קריאייטיב ב-Gitam BBDO
eddiegarts@

מה היה מסלול הקריירה שלך בעולם הפרסום והשיווק עד היום?

"התחלתי במשרד קריאייטיב קטן שעסק בעולם הדיגיטל. מהר מאוד עברתי למקאן, שם ביליתי את רוב הקריירה שלי; שימשתי גם כקופירייטר וגם כמנהל קריאייטיב במשרד. אחרי כן, הייתה לי אפיזודה קצרה בבאומן כמנהל קריאייטיב, ועכשיו אני בגיתם"...

לאייטם המלא

איך זה עובד?

01

אתם מגישים את הקמפיינים שלכם שהתפרסמו באינסטגרם

02

בכל חודש צוות השופטים של אינסטגרם ובכירי התעשייה יבחרו קמפיין מנצח, על בסיס הקריטריונים המנחים

03

הקמפיין המנצח יזכה לחשיפה באתר גלובס וראיון עם הזוכה

קריטריונים מנחים

בואו להשתתף בתחרות

מלאו את הפרטים ואולי הקמפיין שלכם ייבחר החודש למנצח.
אפשר לצרף לינק לאינסטגרם או להעלות את קבצי הקמפיין ישירות לטופס.
ניתן להגיש קמפיינים לחודש פברואר עד 14/3/21.

הוסיפו עוד קישור
גררו לכאן את קובץ העלאה או לחצו לבחירת הקובץ
0/500