הקמפיין המנצח לחודש ספטמבר 2021: פריגת והגאון לוקחים צעד קדימה את ההנאה מהמשקה

פריגת
#אהההה

אז איך קוראים ל"אהההה" של אחרי לגימה מרווה?

זהו שאף אחד לא יודע... בפריגת עלו על העובדה המשעשעת הזו ובנו עליה קמפיין מוצלח וכיפי ביחד עם הפרזנטור "הגאון" (שלום מיכאלשווילי)

נקודת מבט

לכל נקודות המבט
נאור יצחק / צילום: יח''צ אוהד רומנו

נאור יצחק

Creative Director Marketing @ Playtika

מה היה מסלול הקריירה שלך בעולם הפרסום והשיווק עד היום?

"התחלתי כארט דיירקטור במחלקת הקריאטיב של מקאן. שם למדתי קונספט, מסר חד ואיך לכתוב נכון. התקדמתי לניהול קריאטיב במקאן ובבאומן בר ריבנאי ועבדתי עם המון לקוחות גדולים בשוק הישראלי. בנוסף, עשיתי מעבר קצר לשוק ה-E-Commerce Export, שם נחשפתי למהות האמיתית של פרפורמנס מרקטינג. בתפקידי האחרון הייתי סמנכ״ל קריאטיב בגיתם"...

לאייטם המלא

איך זה עובד?

01

אתם מגישים את הקמפיינים שלכם שהתפרסמו באינסטגרם

02

בכל חודש צוות השופטים של אינסטגרם ובכירי התעשייה יבחרו קמפיין מנצח, על בסיס הקריטריונים המנחים

03

הקמפיין המנצח יזכה לחשיפה באתר גלובס וראיון עם הזוכה

קריטריונים מנחים

בואו להשתתף בתחרות

מלאו את הפרטים ואולי הקמפיין שלכם ייבחר החודש למנצח.
אפשר לצרף לינק לאינסטגרם או להעלות את קבצי הקמפיין ישירות לטופס.
ניתן להגיש קמפיינים לחודש אוקטובר עד 30/10/21.

הוסיפו עוד קישור
גררו לכאן את קובץ העלאה או לחצו לבחירת הקובץ
0/500