הקמפיין המנצח לחודש אוגוסט 2021: השחר העולה עושים כבוד לישראליות ועל הדרך רותמים סלבס לפעילות

השחר העולה
#יש_דברים_שרק_ישראלים_מבינים

השחר העולה בקמפיין "על הכיפאק" שרק ישראלים מבינים

אנשי המותג שכל כך מזוהה עם הישראליות לקחו אותו צעד קדימה בקמפיין האינסטגרם וחיברו אותו לביטויים ומטבעות לשון שרק אנחנו מבינים - כולל כאלו שמזוהים בלעדית עם מובילי דעה, כמו ה"פיו פיו" של ערן זהבי ו"רוצים שינוי" של אביב גפן. התוצאה באז רחב ברשת ומחוצה לה

נקודת מבט

לכל נקודות המבט
דניאל זקס / צילום: באדיבות דניאל זקס

דניאל זקס

Head of Creative, Quality Score

מה היה מסלול הקריירה שלך בעולם הפרסום והשיווק עד היום?

"אני בוגר המכללה למקצועות הקריאייטיב תרצה גרנות. התחלתי את הקריירה בגיל 23 כקופירייטר בגיתם-BBDO. בהמשך הדרך עברתי גם במקאן ובבאומן-ריבנאי עד שחזרתי לגיתם בתור מנהל קריאיטיב. לפני ארבע שנים עזבתי את תעשיית הפרסום המקומית כדי לבדוק אם יש עוד מקומות שמישהו כמוני יכול להביא בהם ערך והבנתי שיש - ודי הרבה...

לאייטם המלא

איך זה עובד?

01

אתם מגישים את הקמפיינים שלכם שהתפרסמו באינסטגרם

02

בכל חודש צוות השופטים של אינסטגרם ובכירי התעשייה יבחרו קמפיין מנצח, על בסיס הקריטריונים המנחים

03

הקמפיין המנצח יזכה לחשיפה באתר גלובס וראיון עם הזוכה

קריטריונים מנחים

בואו להשתתף בתחרות

מלאו את הפרטים ואולי הקמפיין שלכם ייבחר החודש למנצח.
אפשר לצרף לינק לאינסטגרם או להעלות את קבצי הקמפיין ישירות לטופס.
ניתן להגיש קמפיינים לחודש אוקטובר עד 23/10/21.

הוסיפו עוד קישור
גררו לכאן את קובץ העלאה או לחצו לבחירת הקובץ
0/500