עבודות בולטות ומעוררות השראה באינסטגרם במהלך שנת 2020 המייצגות את הקריטריונים המנחים של התחרות

בנק הפועלים
#קונים_מקומי

משפיענים למען עסקים קטנים

איך רתם בנק הפועלים את הכוח של אינפולאנסרים באינסטגרם למען עסקים קטנים בתקופת הקורונה?

בתור הבנק הראשון שמשקיע רבות בפיתוח זירת העסקים הקטנים - מנוע הצמיחה של הכלכלה, הבינו בבנק הפועלים כי אפשר למנף את הכוח האדיר שיש למשפיענים באינסטגרם, בכדי לעודד אנשים לרכוש מעסקים מקומיים בתקופת הקורונה...

מחלבות גד
Fresh & Sweet

קרוסלה של טעמים

קמפיין המתכונים של מחלבות גד ייצר בולטות במדיה שרוויה בקולינריה

אחד הסטורים הכי טעימים שראינו השנה שייך לקמפיין המתכונים של גד. המותג השתמש בפורמט הקרוסלה של הסטורי - כדי ללמד את הצופים שלב אחרי שלב איך להכין קינוחים ומאכלים שירימו את מצב הרוח בתקופת הקורונה...

נקודת מבט

שהר לוינשטיין / צילום: גולי כהן

שהר לוינשטיין

סמנכ"ל אסטרטגיה וקריאייטיב ב-Hooligans / K Logic
groovysahar@

מה היה מסלול הקריירה שלך בעולם הפרסום והשיווק עד היום?...

לאייטם המלא

איך זה עובד?

01

אתם מגישים את הקמפיינים שלכם שהתפרסמו באינסטגרם

02

בכל חודש צוות השופטים של אינסטגרם ובכירי התעשייה יבחרו קמפיין מנצח, על בסיס הקריטריונים המנחים

03

הקמפיין המנצח יזכה לחשיפה באתר גלובס וראיון עם הזוכה

קריטריונים מנחים

בואו להשתתף בתחרות

מלאו את הפרטים ואולי הקמפיין שלכם ייבחר החודש למנצח.
אפשר לצרף לינק לאינסטגרם או להעלות את קבצי הקמפיין ישירות לטופס.
ניתן להגיש קמפיינים לחודש פברואר עד 14/2/21.

הוסיפו עוד קישור
גררו לכאן את קובץ העלאה או לחצו לבחירת הקובץ
0/500