הקמפיין המנצח לחודש אפריל 2021: הלהיט שפגע בינגו

Playtika
Bingo Blitz

הקליפ ל-"She's Bingo" חוגג על התפר שבין קמפיין פרסומי ללהיט מצעדים אמיתי

את משחק האונליין "בינגו בליץ" בחרו ב-Playtika לקדם באמצעות קמפיין אינסטגרם, שבמרכזו קליפ אותנטי עם אמנים מובילים בינלאומיים שמחדשים להיט אייטיז ותיק

הקמפיין של Playtika הוא חוויה. הוא לא נראה כמו פרסומת ולא מרגיש כמו פרסומת, אלא כתוכן שכיף לראות עם הפקה ברמה הכי גבוהה. בנוסף, הושקעו בו תכנון ומחשבה בשימוש בפלטפורמה ובניצול פיצ׳רים שונים שיש לה להציע. כלומר לא הסתפקו כאן בלהפיק קליפ מושקע ותוכן מעולה...

נקודת מבט

לכל נקודות המבט

זיו מאירי

ראש מערך תקשורת שיווקית והקריאייטיב הגלובלי, סודה סטרים

מה היה מסלול הקריירה שלך בעולם הפרסום והשיווק עד היום?

"התחלתי את הקריירה כקופירייטר במשרה חלקית באדלר-חומסקי. סיימתי שם את דרכי כמנהל קריאייטיב אחרי 11 שנים, כשעברתי לסטארט-אפ בתחום הערים החכמות. משם המשכתי למשרד הפרסום Lead Ogilvy כמנהל קריאייטיב ראשי ולאחר מכן מוניתי לסמנכ״ל קריאייטיב במקאן. אחרי כמעט שנתיים במקאן הגיעה ההצעה מסודה סטרים לניהול התקשורת השיווקית והקראיטייב הגלובלי"...

לאייטם המלא

איך זה עובד?

01

אתם מגישים את הקמפיינים שלכם שהתפרסמו באינסטגרם

02

בכל חודש צוות השופטים של אינסטגרם ובכירי התעשייה יבחרו קמפיין מנצח, על בסיס הקריטריונים המנחים

03

הקמפיין המנצח יזכה לחשיפה באתר גלובס וראיון עם הזוכה

קריטריונים מנחים

בואו להשתתף בתחרות

מלאו את הפרטים ואולי הקמפיין שלכם ייבחר החודש למנצח.
אפשר לצרף לינק לאינסטגרם או להעלות את קבצי הקמפיין ישירות לטופס.
ניתן להגיש קמפיינים לחודש מאי עד 17/5/21.

הוסיפו עוד קישור
גררו לכאן את קובץ העלאה או לחצו לבחירת הקובץ
0/500