הקמפיין המנצח לחודש דצמבר 2021: דומינו'ס מורידים עוקב לדניאל עמית ולא בגלל ריב

דומינו'ס פיצה
השקה בלי דניאל עמית

גם את החברים שלכם הייתם מוכרים בשביל פיצה (סיציליאנית)?!

את השקת הפיצה הסיציליאנית החדשה חגגו בדומינו'ס בקמפיין ייחודי. במסגרתו הובטחה הפיצה ל-100 הראשונים שיורידו עוקב באינסטגרם לבלוגרית האוכל, דניאל עמית; כי מי צריך משפיענים וסטוריז שלהם לקידום מוצר כשיש פיצה כזו בהישג יד. התגמול על הפעולה ההפוכה מזו שנהוגה בפלטפורמה עשה את שלו - ואפילו החברים הטובים של דניאל הורידו לה עוקב

נקודת מבט

לכל נקודות המבט
מיטל וינברג / צילום: מאי קשטן

מיטל ויינברג

בעלים ומנכ"לית במשרד מיתוג וקריאייטיב dmwa; בעלים ושותפה במותג אופנה OMA

מה היה מסלול הקריירה שלך בעולם הפרסום והשיווק עד היום?

"התחלתי את דרכי בעולם האופנה. הגעתי למשרת סטייליסטית ראשית בקסטרו, שם עבדתי כמה שנים. אחר כך עבדתי עם Mako ואתר 'סטייל ריבר', מחלוצי תחום מכירת האופנה ברשת. אחר כך יצאתי לדרך עצמאית, כמשפיענית/אושיית אופנה. היה לי בלוג אופנה ולאט לאט קיבלתי יותר ויותר פניות לייצור תוכן...

לאייטם המלא

איך זה עובד?

01

אתם מגישים את הקמפיינים שלכם שהתפרסמו באינסטגרם

02

בכל חודש צוות השופטים של אינסטגרם ובכירי התעשייה יבחרו קמפיין מנצח, על בסיס הקריטריונים המנחים

03

הקמפיין המנצח יזכה לחשיפה באתר גלובס וראיון עם הזוכה

קריטריונים מנחים

בואו להשתתף בתחרות

התחרות הסתיימה.
תודה לכל המשתתפים ששלחו לנו את הקמפיינים היצירתיים.
ניפגש בקרוב בפרויקטים הבאים.