כרטיס אדי: מתייגים באינסטגרם ומצילים חיים
סיפוריהם של תורמי איברים ומי שחייהם ניצלו בזכותם עומדים במרכז הקמפיין, שביקש להפנות את תשומת הלב לנושא

שם מותג: אדי - המרכז הלאומי להשתלות

שם קמפיין: הסיפור ממשיך
שם סוכנות: שמעוני פינקלשטיין פרלמוטר

הרקע לקמפיין

בישראל 2020 מעל 1,000 איש ממתינים לתרומת איברים שתציל את חייהם. במרכז הלאומי להשתלות ביקשו לעורר מודעות לנושא באמצעות אינסטגרם, בפעם הראשונה עד כה. זאת על מנת להגביר את זרם החותמים על כרטיס אדי.

הרעיון שעמד מאחורי הקמפיין

חיבור בין האנשים שחייהם ניצלו לתורמים וסיפוריהם דרך אחד הפיצ׳רים הכי יומיומיים באינסטגרם - תיוג.

במהלך הגלילה, גולשים באינסטגרם ראו פוסט מאדי עם תמונת התורם ותיוג של האנשים אותם הציל על גופו. באמצעות תיוג האנשים האמיתיים, נוצר חיבור לפרופילים אותנטיים שאיפשר - בצורה הכי אינסטגרמית - לשמוע את סיפוריהם של מי שבחרו לחתום על כרטיס אדי ושל מי שחייהם ניצלו בזכות זאת.

הקמפיין עלה כמספר סטוריז דוקומנטריים מרגשים - בעמוד אדי ובעמודי האינסטגרם של המושתלים - לצד AR פילטר בשפת הקמפיין שאיפשר לחתום חתימה סימבולית ולתת לעוד אנשים - ביניהם עשרות מובילי דעה ואנשי ציבור - לשתף את המסר החשוב בסטוריז שלהם. בנוסף, אלו התמזגו יחדיו עם גרסאות ל-IGTV בסרטונים באורך דקה והיטיבו לבטא את החיבור האותנטי והאנושי, שהתאפשר הודות לחתימה על כרטיס אדי ולהליך השתלת האיברים.

תוצאות הקמפיין

הקמפיין הוביל לעלייה משמעותית במספר החותמים על כרטיס אדי לתרומת איברים: למעלה מ-2.5 מיליוני אנשים נחשפו אליו ויותר מ-4,000 ישראלים החליטו בעקבותיו לחתום על הכרטיס ועשויים להציל חיים. בנוסף, הקמפיין המרגש היה זכיר בצרוה יוצאת דופן עם עלייה של 28 נקודות במדד זכירות הקמפיין ועלייה של 4.7 נקודות במוכנות לחתימה, לפי מכון נילסן. באופן כללי, בזמן הקמפיין עלו מדדי החתימות ב-300%.

חזרה למעלה

מעוניינים לקחת חלק בתחרות הקריאייטיב שלנו?

להשתתפות בתחרות