הרקע לקמפיין הוא בריף יחיד ומיוחד שנולד באמצע שנת 2021, אשר עסק בקמפיין מותגי שנתי עם פעילות חודשית קבועה ושונה, שמטרתו לחבר את המותג BUYME לימי הולדת בישראל. עבורנו זו הזדמנות צריכה תמידית של לקוחות והאסטרטגיה הייתה לחזק את המותג כאופציה נחשקת למתנת יומולדת בקרב ישראלים בין גילאי 25 ל-45.
קראו עוד
התובנה שרצינו להעביר הלאה - מתנת יומולדת שהיא חוויה ולא חפץ - נשארת איתך לכל החיים; זו המתנה הכי טובה שאפשר לתת וב-BUYME יש חוויות שנצרבות לכל החיים.
כחלק מהמוטיבציה של BUYME לייצר חגיגות יום הולדת שמחות ומושקעות, הוקמה נבחרת אשר מורכבת מאנשים שבאו להפיץ אושר וטוב בעולם, להרים ולעשות שמח, דרך התוכן שלהם, המוזיקה, המותגים שלהם ומי שהם. הנבחרת כוללת את מאיה ורטהיימר, איתי לוי, אילנית לוי, מעיין אדם, עידו גרינברג, קרן שחם, גיא הוכמן, ליאל אלי, ולירן כוהנר.
מבחינה ויזואלית החלטנו שהדרך הכי מעניינת היא לצאת לתת לחברי הנבחרת להתנסות בחוויות ייחודיות ל-BUYME - כדי שהתוכן יהיה אינסטגרמרי ומתאים לטון ולסטייל של חברי הנבחרת ושל המותג במשותף.
את האתגר הקריאייטיבי פתרנו בזכות היכולת של המשפיענים ליצור תוכן מעולה שמתאים לרשת. אנחנו, כמותג, החלטנו להקשיב להם מההתחלה ולתת להם הובלה בהיבט הזה.
דוגמה לכך היא הפעילות סביב חודש יום ההולדת של מעיין אדם:
מעיין חגגה יום הולדת והעניקה לכל חברי הנבחרת מתנות שהן ״חוויות שמעלות את הדופק״ - חוויות משוגעות. מאיה ורטהיימר וליאל אלי יצאו לעשות וויקבורד ויצרו תוכן מדהים, שכולו חוויה משותפת ספורטיבית וקורעת מצחוק; מעיין אדם ועידו גרינברג (מיסמס) בחרו בצניחה חופשית - וגם כאן נוצר תוכן שכולו טירוף חושים ויזואלי, מצחיק, מרגש ובעיקר עושה חשק..
מעבר לתוכן החודשי השוטף החלטנו גם על כמה הפקות שכוללות את כל חברי הנבחרת, ביניהן הפקת פתיחת הקמפיין והפקת שיר יומולדת חדש לישראל, בביצוע איתי לוי.
מי השותפים הנוספים לקמפיין?
יצרנו בריף וסביבו התחלנו בשיחה אסטרטגית מעניינת עם אנשי משרד הפרסום PEACH. כך נולד הרעיון של תקשור AlwayOn דרך יוצרי תוכן ומשפיענים, כלומר הנבחרת.
הרעיון המדובר הוביל לדיון ארוך על קריאייטיב וכמובן על בחירה במשפיענים מדוייקים לנו ושאנו מדוייקים עבורם. כך למעשה נולדו הנבחרת ונראטיב התוכן לעבודה ארוכת טווח.
ברגע שהחלטנו שהקמפיין יהיה מבוסס על משפיענים, הכנסנו לתמונה את חברת לידרס, המתמחה בעבודה מולם, ויצאנו לדרך משותפת. אנחנו כלקוח עם PEACH כמובילת תוכן וקריאייטיב ולידרס שמנצחת על העבודה השוטפת מול הנבחרת.
למה בחרת באינסטגרם כפלטפורמה עיקרית?
הקהלים שלנו נמצאים באינסטגרם יום יום. הצורך שלנו הוא להראות חוויות מאוד ויזואליות ובעיקר בווידאו. אנחנו מאוד מאמינים בעבודה עם יוצרי תוכן ומשפיענים בישראל באינסטגרם ומאמינים בנוכחות קבועה בפלטפורמה ולא קמפניאלית.
אינסטגרם מאפשרת פורמטים רבים ויצירת שותפויות עם משפיענים, גמישות, דאטה וניתוח תוצאות (אנחנו מוסיפים אנליטיקה מהצד שלנו עד כמה שאפשר). בנוסף, הפלטפורמה מאפשרת קידום וחיזוק של תוכן במדיה דרך הערוצים של הנבחרת ודרך הערוץ של BUYME.
העבודה עם הנבחרת באינסטגרם הפכה ל פעילות השיווקית הראשית שלנו ברמת מותג וכפי שציינתי היכולות המגוונות בפלטפורמה מתאימות לצרכים שלנו בדיוק. הפעילות גם מחלחלת לכלל ערוצי השיווק שלנו ולזה אני קורא מעגל שני וחשיפה בערוצי תוכן נוספים. כך למשל, יש עבודה שוטפת עם גופי תקשורת ומדיה (יח״צ) ויש המון אזכורים של הנבחרת במדיה. בנוסף קיים אזור באתר ובאפליקציה סביב מתנות שהנבחרת בחרה, וכן דיוור שעושה שימוש בתוכן ומעגלי תוכן נוספים ומגוונים.כך נבנית חוויה מותגית אחידה בכל הערוצים.
איך התאמת את הקמפיין לאינסטגרם ולייחודיות של הפלטפורמה?
סטוריז מאפשרים לנו לייצר תכני וידאו קצרים בקצב מהיר שמתאימים למותג שלנו. תיוגים ושימוש בלינקים מקודדים מסייעים לנו להגביר הפצה ולייצר מדדי טראפיק.
פוסטים וסרטוני רילז מאפשרים עוד סוג של תוכן מושקע יותר ועמוק יותר. סה״כ כמות התוכן שמיוצרת בעבודה סביב הנבחרת חודש בחודשו היא עצומה - ומביאה חשיפה עקבית ונהדרת לקהלי היעד.
היכולת לקדם תכנים בנוסף לחשיפה אורגנית מאפשרת חשיפה חוזרת וממקסמת את הקמפיין באמצעות הפלטפורמה.
באילו כלי פרסום של אינסטגרם עשית שימוש במסגרת הקמפיין?
סטוריז, רילז, פוסטים, היילייטס, שימוש בהאשטאג HAPPY_BUYME# וכל כלי המדיה בהם נעשה שימוש שוטף.הסתר