הקמפיין המנצח לחודש נובמבר

גלובס ואינסטגרם מציגים את הקמפיין המנצח של חודש נובמבר במטרה לתת במה לעשייה יצירתית בפלטפורמה במסגרת תחרותית. המחשבה כי תוכן מעניין וקריאייטיבי מחבר בין אנשים לעסקים ועושה טוב לשניהם עומדת בבסיסה של הפעילות.

חזרה למעלה
BUYME
happy_buyme#
נימוקי שיפוט
סמנכ"ל אי קומרס
ירון פרל / צילום: אבישג שאר-ישוב

ירון פרל

סמנכ"ל קריאייטיב, מקאן

בגדול היומולדת עבר לאינסטגרם, שם החגיגות והוכחתן מתרחשות. המהלך של BuyMe מוציא את המותג מנישת ה״מתנה המושלמת לחגים/עובדים", ומחבר אותו לסביבת מתנות היומולדת בפלטפורמה שבה האירוע קורה. נחמד מאוד בעיני גם שלכל משפיען/נית מהנבחרת יש רשימת מתנות מומלצות - זו דרך מעניינת להציג את מגוון המוצרים של BuyMe בצורה שלא מרגישה כפויה מדי ובעיקר מעוררת מעט סקרנות מצד העוקבים של כל אותם משפיענים.
קראו עוד

בשורה התחתונה, בפלטפורמה בה האצבע שלנו כל הזמן מקבלת החלטות האם לצפות או לנטוש -ו וכל קמפיין נלחם באדישות התהומית של כולנו. לראות את האנשים שאתה עוקב אחריהם או מזהה, משתתפים במשימות יומולדת קלאסיות - זו הפרעה ויזואלית ראויה באקלים ה'אטנשן' הבלתי אפשרי שכולנו חיים בו.

 נימוקים נוספים מחבר השופטים

 זה לא יומולדת בלי סטורי. כולנו משתמשים באינסטגרם כדי לשתף את החוויות שלנו ובטח ובטח כשמדובר באירוע כמו היומולדת שלנו. לכן כש-BUYME ביקשו להגיע לקהל הפרטי ולמצב את עצמם כספקי חוויית היומולדת המושלמת, החיבור לאינסטגרם ולסטורי הרגיש טבעי. השימוש בנבחרת של משפיענים מתחומים שונים ששיתפו בסטורי את חוויית היומולדת שלהם, ממנף את הכוח של הפלטפורמה ומהווה השראה לקהל עוקבים רחב ומגוון. הסתר

סגור
לכל העבודות המנצחות

מעוניינים לקחת חלק בתחרות הקריאייטיב שלנו?

להשתתפות בתחרות