אתמול הודיעה איזי ג'ט על השהיה זמנית של הפעילות לתל אביב וממנה עד 21 באפריל, אולם כבר אמש באתר החברה לא היה ניתן להזמין כרטיסים עד אוקטובר. כעת הגיע האישור הרשמי • וגם: אילו חברות זרות מחדשות את הטיסות לישראל?
מכירות ענף יצור התכשיטים הישראלי הסתכמו ב-2022 בכ-873 מיליון דולר • וגם: חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי, איתיחאד איירוויז, וחברת התעופה אל על מרחיבות את הסכם שיתוף-הפעולה ביניהן • אירועים ומינויים
במטס יום העצמאות הקרוב צפויים להשתתף לראשונה גם מטוסים של חברות תעופה מאיחוד האמירויות • טייסים בחברות הישראליות הגדירו את המהלך כ"מבזה", והוסיפו כי "מעבר לאספקטים הלאומיים והמסחריים, ישנה משמעות ליום הזה" • בינתיים חברות התעופה אתיחד ו-וויז אייר הודיעו כי לא ישתתפו להזמנה במטס • אירועים ומינויים
משבר הקורונה, שצמצם את התיירות והעצים את הצורך במטוסי מטען לאור העלייה במסחר אינטרנטי, ממשיך לייצר הזדמנויות להסבת מטוסי נוסעים • לאחר שבשבוע שעבר בישרה התע"א על הקמת מפעל השבחה של בואינג 767 באתיופיה – היום מתפרסם הסכם הקמת מרכז הסבה דומה
הקו של חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי לת"א יפעל בתדירות של שתי טיסות בשבוע • חברת הלואו קוסט וויז אייר הודיעה על השקת קו של ת"א-אבו דאבי
אל על חתמה על מזכר הבנות עם איתיחאד איירווייז, חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי, הכולל שיתוף-פעולה בתחומים רבים, בהם צבירת נקודות מועדון הנוסע המתמיד • מנכ"ל אל על גונן אוסישקין: "יחד, שתי החברות יאפשרו ללקוחותיהן המשותפים את המוצר והשירות הטוב ביותר"
הטיסות יחלו ב-28.3.2021, ובאיתיחאד מציינים לא רק את האפשרויות התיירותיות שנפתחות לישראלים, אלא גם את האפשרות עבור האמירתיים לבקר "באתרים ההיסטוריים של ישראל בחופי הים, במסעדות ובחיי הלילה" • כמה יעלה כרטיס?
עד כה טייסי ישראייר עברו אימונים בסימולטורים באמסטרדם, אולם מאז פרצה הקורונה ישראייר לא טסה לאמסטרדם • מבחינת ישראייר, שמתכננת להשיק טיסות לאבו דאבי, מדובר בהתייעלות משמעותית, לצד השימוש במתקני אתיאחד שנחשבים ברמה גבוהה
סגן נשיא בחברת התעופה אתיחאד: "לא יכולים לדעת מתי משבר הקורונה ייגמר, אבל אנחנו בוחנים את השוק בסין ורואים שם התאוששות בטיסות הפנים שחזרו ל-80% מהיקף הפעילות" • בשיחה עם "גלובס" הוא מדבר גם על תוכניות החברה לשוק הישראלי ועל העלויות הצפויות
הסכם התעופה שנחתם בין ישראל לאמירויות יאפשר בפועל 112 טיסות שבועיות של כל החברות שיפעלו בקו, ולא רק 28 כפי שדווח בתחילה • ל"גלובס" נודע כי לאור פניות של שתי חברות התעופה הגדולות, איתיחאד ואמירייטס, ההיקף המסתמן של הטיסות הוא כ-28 לגים (כיוון טיסה) לכל יעד, כלומר, אבו דאבי ודובאי
נתב"ג המיותם מנוסעים אירח את מטוס הדגל של חברת איתיחאד, חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי, לראשונה אי פעם בישראל • לאחר הנחיתה, הצוות יצא מהמטוס עם דגלי שתי המדינות לקראת טקס קבלת הפנים
על פי ההסכם יתאפשרו 28 טיסות נוסעים שבועיות בין ערי האמירויות לנתב"ג, וכן יתאפשרו טיסות שכר (צ'רטר) ללא הגבלה בין האמירויות לנמל התעופה רמון הסמוך לאילת • בנוסף, יתאפשרו 10 טיסות מטען שבועיות בין המדינות
מדובר במטוס מטען שהעביר ציוד רפואי לרשות הפלסטינית, כאשר על גבי ארגזי המטען הוצמד שלט המסביר את מטרת הביקור • המטוס מאיחוד האמירויות הגיע בצבע לבן וללא לוגואים
דיווח: הקבוצה תנסה "לפתוח" את חוזה הספונסרשיפ שלה עם ענקית התעופה מאבו-דאבי, ולקבל בעבורו סכום שנתי כפול ■ יונייטד מקבלת כיום 47 מיליון ליש"ט משברולט, צ'לסי תקבל 40 מיליון מחברת צמיגים יפנית
דוח חדש: חברות מהמפרץ אחראיות על 18% מהיקף ההשקעות בספונסרשיפ בשש הליגות הבכירות באירופה
שלוש חברות התעופה של המפרץ הפרסי - איתיחאד, קטאר איירווייז ואמירייטס - ממשיכות להעמיק את אחיזתן בכדורגל העולמי
נייקי תהיה אחראית על 39% מההכנסות העונה ב-5 הליגות הבכירות מחסויות הלבשה ■ חברות מהמזרח התיכון משלמות הכי הרבה בממוצע פר-עסקה
אלופת הפרמיירליג, שרק בקיץ הקודם הקפיצה את מחירי המנויים ב-6%, תעלה מחירים גם לקראת העונה הבאה; יונייטד, ארסנל, ליברפול וצ'לסי מקפיאות מחירים
באופ"א חוששים כי קבוצות כמו מנצ'סטר סיטי וזניט סט. פטרסבורג מנפחות את הסכמי החסות שלהן על מנת לעמוד בתקנות הפייננשל פייר-פליי החדשות
איך התנפח הסכם הספונסרשיפ בין סיטי לאיתיחאד לסכום כזה מפלצתי? האם נעשה כאן ניסיון לתחמן את אופ"א ואת רגולציות הפייננשל פייר-פליי שלה, ומה תרוויח עיריית מנצ'סטר מכל הסיפור?