מחקרים מצאו כי אפקטיביות של אנשי מכירות נקבעת תוך 20 שניות מהצגת נושא. הרושם הראשונה קובע גם בדייטינג, בפוליטקה ושאר אינטראקציות • מחקר מצא כי יש אלמנט משמעותי המשפיע לטובה על הרושם הראשוני, ולא כל כך קשה לגייס אותו לטובתך
לא רואות מוסך: מכון המחקר החשוב, ג'י.די פאוור, פרסם את סקר האמינות השנתי הנחשב שלו, בו מדרג את המכוניות האמינות ביותר בשוק היום, לפי תדירות התקלות שחוו ומספר הביקורים שנדרשו לתיקונם במוסך ■ צפו בוידאו
בכך קיבל ביהמ"ש את בקשת המנהלים המיוחדים של "אמינות" ודחה את התנגדות דוד בבאי, אחד מבעלי המניות בחברה
מותג מאזדה ממוקם במקום ה-33 מתוך 37 במקומות האחרונים ממוקמים המותגים סוזוקי ופולקסווגן מתוג טויוטה דורג במקום הרביעי והמתחרה היפני הונדה נמצא במקום העשירי