כפי שפורסם לראשונה בגלובס, אחת המועמדות היא דלית זילבר, לשעבר ראש מינהל התכנון, שאנשי משרד התחבורה פנו אליה • מי עוד מתמודדים על התפקיד, הכולל פיקוח על פרויקט התשתית הגדול ביותר שבוצע אי-פעם בישראל?
את סבב הגיוס הובילו הקרנות ורטקס ומאגמה, והשתתפו בו גם חברת הטכנולוגיה ההודית סאיינט, קרן ההשקעות הפרטית של ליאון רקנאטי GlenRock, קרן סרקה וקרן Follow The Seed וכן המשקיעים הקיימים בחברה קבוצת SBI היפנית, קאנצלר אוסטריה לשעבר כריסטיאן קרן וזהר זיסאפל
באסיפה הקודמת לא הצליחה החברה לקבל את הרוב הנדרש לאישור זה בעקבות שינוי סיווג הצבעתה של אל-על, בעלת עניין בממן
מנכ"ל רכבת ישראל לשעבר, בעז צפריר, משמש כמנכ"ל חברת מסופי המטען ממן כבר יותר מ-3 חודשים, אלא שכעת מתברר כי שכרו בחברה אושר שלא כחוק בשל סיווג לא נכון של הצבעתה של חברת אל-על, המחזיקה ב-15% ממניות ממן
צפוי לקבל שכר של 86 אלף שקל יחד עם הטבות נוספות
סיילוס, המפתחת פתרונות הגנת סייבר לרכבות, הודיע על גיוס בהובלת קרנות הון הסיכון מאגמה, ורטקס ו-SBI Group היפנית ■ "הגישה המקובלת להגנת סייבר של ארגונים אינה מתאימה לארכיטקטורה של רשת הרכבות"
סקרים מצאו כי מי שמתחיל להשתמש ברכבת, לא עוזב
במהלך הקדנציה של צפריר גדל מספר הנוסעים ברכבת ב-70%, רמת הדיוק עלתה ב-96%, והחברה עברה לרווחיות
המוסך, הראשון מסוגו בישראל, יתפרש על שטח של כ-9,300 מ"ר בלוד ■ הקמת המוסך היא חלק מפרויקט החישמול, כאשר הקו החשמלי הראשון יהיה הקו ת"א-י"ם, הצפוי להתחיל לפעול ב-2018
וגם: גיא ישראלי מונה ליו"ר נקסטקום, ובעז צפריר נפרד מרכבת ישראל
סימנס, אלסטום, סטדלר, היטאצ'י, סקודה ובומברדיה מתמודדות על המכרז בהיקף כ-3 מיליארד שקל, כחלק מפרויקט חישמול הרכבת, שהיקפו כ-13 מיליארד שקל
מיזם הרכבות השאפתני יצא לדרך רגע לפני מהומת נתניהו-כץ ■ האם התחנות בקו החדש הצליחו להימלט מכשלים תכנוניים חמורים? והאם למישהו אכפת? בדיקת "גלובס נדל"ן"
ברקע המשבר בין ראש הממשלה לשר התחבורה, קו תל אביב-חיפה שב לפעול, והתחנות בקו יתנהלו גם הן כסדרן ■ בעקבות אירועי הימים האחרונים, מעריכים מחדש ברכבת ישראל את התנהלות המשך העבודות
רווחי הרכבת הסתכמו במחצית החולפת ב-64 מיליון שקל, לעומת 238 מיליון שקל במחצית המקבילה; עלייה ברווחי הרבעון השני ■ ממוצע דיוק הרכבות במחצית החולפת עמד על כ-95.6%
שירות חדש של שתי החברות מציע פתרון תחבורה שיתופית - נסיעה משותפת במוניות אל תחנות הרכבת ומהן
למנות לרכבת ישראל מנכ"ל שאינן נתון לגחמות פוליטיקאים ולרצונות הוועדים
צפריר סיים קדנציה של 5 שנים ויעזוב את הרכבת בחודש אוגוסט
מדובר בגידול של 17% לעומת החודש המקביל אשתקד (4.6 מיליון) וגידול של 29% לעומת חודש מארס 2014 ■ הגידול הבולט ביותר במספר הנסיעות היה בקו בנימינה-ת"א
העימות בין שפיר הנדסה לרכבת ישראל בנוגע לפרויקט הרכבת המהירה לירושלים הגיע היום לוועדת הכלכלה: בעוד שהרכבת טענה כי תיקון הליקויים יעלה עד מיליון שקל, שפיר טענה כי הנזק יגיע לעשרות מיליונים
בשבוע שעבר עתרה שפיר בבקשה למנות מומחה שיבחן כשל במנהרות המקשרות של הרכבת המהירה ת"א-ירושלים, וטענה כי קיימת סכנה לביטחון הציבור ■ ברכבת ישראל מאשימים את שפיר בהצגת תמונה שקרית