כשנכנס רונן סמואל לתפקיד מנכ"ל קורנית דיגיטל, הוא הציב יעד מכירות של חצי מיליארד דולר תוך 5 שנים - היום הוא סבור שיצרנית מערכות הדפוס הדיגיטלי לטקסטיל תגיע לשם עוד קודם • "אנחנו לוקחים את המזהם מספר 2 בעולם אחרי הנפט, ועוזרים להפוך את הטקסטיל לירוק"
גבי זליגסון, מנכ"ל קורנית דיגיטל הפורש, מספר על המבצע החשאי להחלפתו בתפקיד, על הכהונה האינטנסיבית שכללה את הבאת החברה לנאסד"ק, מה יחסר לו כמנכ"ל, מה לא חסר לו בישראל ומה תוקע את ההייטק המקומי • דפוס של הצלחה
יצרנית מערכות הדפוס מסכמת את הרבעון השני של 2018 עם צמיחה של 25.5% בהכנסות • במחצית הראשונה קורנית עברה מהפסד נקי לרווח של 2.3 מיליון דולר
רונן סמואל יחליף בעוד מספר ימים את גבי זליגסון, לאחר 4 שנים בתפקיד המנכ"ל • שכרו זהה לזה של קודמו, וכן יהיה זכאי לבונוס של עד 7 משכורות חודשיות בכפוף לעמידה ביעדים, ולמניות חסומות בסך 700 אלף ד'
גבי זליגסון, מנכ"ל חברת קורנית דיגיטל, הודיע היום על פרישתו • יחליף אותו רונן סמואל, בכיר בחברת אינדיגו
קורנית, המנוהלת על ידי גבי זליגסון, מייצרת מערכות דפוס דיגיטליות תעשייתיות לצורך הדפסה על בדים ופריטי לבוש • המניה עלתה אתמול במסחר בנאסד"ק ב-10.7%, על רקע דוחות הרבעון הראשון שהחברה פרסמה שלשום
המנכ"ל גבי זליגסון: "אנו מצפים לעלייה משמעותית בשיעור הצמיחה שלנו ב-2018, בעקבות שיעורי אימוץ גבוהים יותר של המוצרים שלנו ע"י דפסים מתחום דפוס המשי"
מחיר היעד עלה מ-16 ל-19 דולר, והמחיר החדש משקף פרמיה של 20.3% על מחיר המניה בנאסד"ק
קורנית דיגיטל הודיעה בשבוע שעבר על השקת טכנולוגיית הדפסה מתקדמת ■ בתי ההשקעה נידהאם ו-Stifel מעלים את מחיר היעד ל-26% ול-20% מעל מחיר השוק, בהתאמה
האזהרה - בעקבות עיכובים במשלוחים ללקוח אסטרטגי יחיד, כשבשוק ההערכה היא כי מדובר באמזון ■ התוצאה - ירידה חדה בהכנסות הצפויות ברבעון השלישי והרביעי
הוא עבר שני מימושים למשקיעה פורטיסימו, ועכשיו הוא חושף את השלב הבא: גבי זליגסון מספר איך הגיע להייטק בלי להבין במחשבים, ומסביר למה חנויות הבגדים הולכות להיעלם
בהנפקה, שהתבצעה בינואר השנה, החברה גייסה 35 מיליון דולר ■ המענק לזליגסון מותנה באישור בעלי המניות באסיפה ב-14 באוגוסט
הרווח הנקי של מפתחת המדפסות הדיגיטליות גדל ברבעון ב-61% ל-5 מיליון דולר - מעל צפי האנליסטים ■ באחרונה גייסה קורנית בהנפקה 38 מיליון דולר
גבי זליגסון מסביר מה עומד מאחורי שיתוף הפעולה שלה עם ענקית המסחר המקוון אמזון, שסייע להצלחה של ההנפקה המשנית שבוצעה בשבוע שעבר
פורטיסימו מכרה שליש מהחזקותיה בקורנית ב-90 מ' ד' ■ במקביל, החברה גייסה לקופתה 33 מיליון דולר, כשהמנכ"ל, גבי זליגסון, מוכר מניות ב-1.5 מיליון דולר
במסגרת ההסכם תספק קורנית מערכות דפוס, דיו ושירותי תמיכה להדפסה בהתאמה אישית של עיצובים על חולצות לפי דרישה ■ אמזון תממש אופציות של קורנית בסכום של עד 38 מיליון דולר, במקרה שתרכוש מהחברה הישראלית מוצרים ושירותים בהיקף של עד 150 מיליון דולר
עם היתרונות של קיצור זמן העברת הפריטים לחנויות, פרסונליזציה בביקוש, פחות זיהום ומנכ"ל שכבר "עשה את זה" בנאסד"ק, היא מתכננת להגדיל את שיעור הדיגיטל בדפוס על טקסטיל מ-2% בלבד היום
לאחר 15 שנה בחברה, מתוכן 7 כמנכ"ל, גבי זליגסון פורש מנובה, אך מתקשה להיפרד ממנה ■ בראיון פרישה מיוחד ל"גלובס", מדבר זליגסון על העשור וחצי האחרון, על המהפך שעברה החברה ועל המשך דרכו המקצועית
אלה תוצאות נובה לשנה כולה ■ ברבעון הרביעי של 2012 הציגה החברה הכנסות רבעוניות של 22.1 מיליון דולר, עם שיעור רווח גולמי של 50%
צופה הכנסות של 18.5-22 מיליון דולר, עם רווח מדולל למניה של 0.10–0.01 דולר על בסיס GAAP, ועם רווח מדולל למניה של 0.08–0.00 דולר על בסיס NON GAAP