גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

גיל גבע

מבעלי קבוצת תדהר

עוד כתבות

יו''ר קבוצת תדהר, גיל גבע / צילום: רונן אקרמן

מסיירת מטכ"ל לאימפריית נדל"ן: הכירו את הבוס החדש של מנכ״ל דיסקונט הפורש

עם היסטוריה של מתכנן מבצעים בסיירת מטכ"ל ובעל עסק לגננות, הפך גיל גבע את תדהר לאחת מקבוצות הנדל"ן המובילות בישראל • את עליית המדרגה הבאה, שאולי תכלול גם הנפקה בבורסה, הוא מתכנן להוציא לפועל עם אורי לוין כמנכ"ל הקבוצה • האדריכל אילן פיבקו, שגם עיצב את ביתו של גבע: "בתחום הנדל"ן, והקבלנות בפרט, תדהר עובדים ברמה של גרמניה"

נדל"ן מניב / צילום: shutterstock

תדהר והראל חוברות לפיתוח ורכישה משותפים של נדל"ן מניב במיליארדי שקלים

גורמים בסביבת שתי החברות מציינים כי "מדובר על עסקה ענקית של הקמת חברה משותפת שהיקף השקעותיה בטווח של 10 שנים יסתכם ב-5-10 מיליארד שקל"

אריה בכר / צילום: דן מילר

תדהר: הסכם של 1.5 מיליארד ש' עם חברת הבנייה הגדולה בעולם

קבוצת הנדל"ן הישראלית הודיעה כי חתמה על הסכם שת"פ עם חברת הבנייה הסינית CSCES ■ שיתוף-הפעולה הוא לבניית אלפי דירות בישראל שבנייתן כבר החלה וכן בפרויקטים נוספים ■ יו"ר תדהר גיל גבע: "לא כל יום נכנס לישראל שחקן בינלאומי ברמה כזו"

סטפק: הביקוש לדיור לא אמיתי, פוטנציאל לירידת מחיר

יו"ר מיטב דש בכנס הנדל"ן השנתי של ארנסט אנד יאנג: "היום הורים קונים לבת 16 דירה כי הם פוחדים שהמחירים יעלו, ויש פה אלמנט ספקולטיבי של הקדמת ביקושים"

אודי שרביט מחליף את גיל גבע כמנכ"ל קבוצת תדהר

גבע, שכיהן עד היום גם כמנכ"ל לצד היותו אחד מהבעלים, ימשיך לכהן כמנהל עסקים ראשי ויו"ר פעיל של הקבוצה

אמיר לזר גיל גבע ודרור מרמור / צילום:אמיר מאירי

"דירה היא לא מותרות. אנשים צריכים לגור איפשהו"

כך אמר גיל גבע, יו"ר ומנכ"ל קבוצת תדהר, באירוע "כלכלה על הבר" בשיתוף "גלובס" ובנק לאומי ■ אמיר לזר, ראש מערך המשכנתאות בבנק לאומי: "אנו נמצאים בתקופה סוערת של שוק הנדל"ן הישראלי"

השיחה: רונן אשכנזי בוורוד

איך סייע הבעלים של גזית גלוב ישראל לעמותת "אחת מתשע"? ■ מי תרם ל"מלאכיות הדממה" של שמוליק זיסמן? ■ ומי עשה ג'סטות לסטודיו ניסן נתיב ביפו?

תושבי רמה"ש רכשו 116 דירות בפרויקט פינוי-בינוי

קבוצת תדהר הציעה 10% הנחה על הדירות בפרויקט פינוי-בינוי - וגרפה 269 מיליון שקל ביום אחד ■ 3 בניינים ישנים בשכונת מורשה ייהרסו - ושני מגדלים עם 192 דירות חדשות ייבנו ■ והמחירים? 2 מיליון שקל לדירת 5 חדרים

אושרה תוכנית "מגדל ספיר" בן 50 הקומות בבורסה בר"ג

‏המגדל, בן 50 הקומות, ייבנה על שטח בן כ-7 דונם בין הרחובות הירקון, היצירה ותובל במתחם הבורסה ■ הקרקע נרכשה ב-2001 על ידי תדהר, בניהולו של גיל גבע, ורוגובין בבעלות קובי רוגובין

KCPS תשקיע 35 מיליון ש' בתדהר לפי 100 מ' ד'

לקרן המנוף יוקצו 9% ממניות חברת הנדל"ן הפרטית של גיל גבע ואריה בכר, לאחר שאשתקד העמידה לה אשראי בהיקף של 85 מיליון שקל