בשנה האחרונה נקנו יותר מ–600 אלף מתנות דרך BUYME • דרור בלומנטל, סמנכ"ל השיווק של החברה, מספר על העלייה במימוש התווים, אילו קהלי יעד התפספסו עד היום, ומה הם אתגרי השיווק בתחום • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק
כך אומר עופר שמחי, מנכ"ל "הפי גיפט" מקבוצת "קשרים פלוס", הפועלת מזה 15 שנה בתחום הגיפט קארד ושוברי המתנה • "בעקבות השינויים החדים בפעילות המשק והיציאה מהבית, ההעדפה כעת היא לכרטיס און ליין פתוח, זוהי מגמה שתלך ותתרחב" • עוד הוא מסביר איזה שינוי יתרחש בעולם המתנות לעובדים ולמה עדיין לא כדאי להספיד את הכרטיס הפיזי