גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

דודי שמעוני

מבעלי משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין

עוד כתבות

החתימה על רכישת אטומי בידי שמעוני פינקלשטיין / צילום: תמונה פרטית

בלעדי האונליין והאופליין מתאחדים: שמעוני רוכש שליש מסוכנות הדיגיטל אטומי

ל"גלובס" נודע כי משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין שבבעלות הפרסומאי דודי שמעוני רכש שליש ממניות משרד הפרסום הדיגיטלי אטומי • בשלב הזה לא צפוי מיזוג בין המשרדים • לאטומי תקציבי דיגיטל של לקוחות כמו הפניקס, אקסלנס, טויוטה ורב בריח

לפני כולם y&r ישראל ושמעוני-פינקלשטיין-ברקי במו"מ למיזוג

אם המהלך יתממש, ייווצר משרד בסדר גודל של אחד מ-10 המשרדים הגדולים ■ דודי שמעוני רכש לאחרונה חזרה מקבוצת הפרסום הבינ"ל FCB את מניותיו, והוא כעת הבעלים היחיד של המשרד שלו

"עלינו לקעקע את תדמית החזירים שדבקה באנשי הפרסום"

חברי איגוד הפרסום נפגשו אמש בניסיון לגבש כלים לשיפור תדמיתו של הענף ולהתמודדות עם המשבר הפוקד אותו ■ תוקם ועדה לגיבוש צעדים אופרטיבים

תיקון 16: ניסקו נכשלה באישור שכרם של מנהליה הבכירים

עוד "קורבן" של תיקון 16 לחוק החברות, אשר מקשה על בעלי שליטה בחברות נסחרות לאשר את תנאי העסקתם ■ ובינתיים בעילדב, ממשיכים בעלי מניות המיעוט להקשות באישור השכר ליו"ר

בעל השליטה בקו מנחה יכריע את שכר יו"ר עילדב, שטרנבך

אבי בגס מחזיק ב8.5% מעילדב, שמשקיעה בחברת קו מנחה שבשליטתו ■ ברקע: מאבק בין בעלי המניות

נבחרה הנהלה חדשה לאיגוד חברות הפרסום

חברי האיגוד שנבחרו להנהלה הם אמיר גיא, עמית משיח, נבו כרמי, גיל סמסונוב, יאיר גלר, יורם דמבינסקי, דודי שמעוני, ירון מרחב, פאדול מזאווי ודורון טל

"איגוד הפרסום אינו שייך לקומץ משרדים גדולים וגם לא ליו"ר"

כך כותב הפרסומאי דודי שמעוני לחברי הנהלת איגוד הפרסום בנוגע להתנהלות סביב תחרות קקטוס הזהב ■ האם מדובר בניסיון למחטף ע"י חלק ממשרדי הפרסום הגדולים שרוצים "להשתלט" על התחרות?