גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

ועידת תקשורת נתח שוק ודיגיטל 2011

עוד כתבות

בזק חותכת ב-50% מחירי גלישה במהירות גבוהה

מחירי התשתית למהירויות של 50-100 מגה ברשת ה-NGN יהיו 150-200 שקל ■ המחירים ומהירויות הגלישה עלו לדיון בוועידת תקשורת, נתח שוק ודיגיטל 2011 של "גלובס" בשבוע שעבר

"השוק הסיטונאי בתקשורת לא מיועד לדנקנר ולבן דב"

בוועידת נתח שוק ודיגיטל של "גלובס" הכריז סגן הכלכלן הראשי ברשות ההגבלים כי "אם השוק הסיטונאי ייבנה רק לשני אלה - לא תיווצר תחרות"

השיחה: מי הגיע לוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס"?

בכירי עולם המדיה, הפרסום והשיווק הגיעו הבוקר לוועידת תקשורת, נתח שוק ודיגיטל של "גלובס" ונחשפו למדד המותגים על רקע מיצגי אמנות צבעוניים

ועידת תקשורת "הרבה אנשים משחקים דודל ג'אמפ בשירותים"

איגור פוסניאק, מנכ"ל לימה סקיי, בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס": "פעם אנשים היו קוראים עיתון בשירותים, והיום הם משחקים שם במשחקים"

ועידת תקשורת רן תלם: למכור פורמט לארה"ב זה כמו למכור קרח לאסקימוסים

אבי ארמוזה בוועידת תקשורת ונתח שוק: "יש היום אנשים בארץ שמתפרנסים רק מתעשיית הפורמטים" ■ חברי הפאנל הגיעו למסקנה כי היום ישראל היא סוג של מעצמה בשוק הפורטים

ועידת תקשורת סיימון בונד: הצרכן הוא היום המדיה הכי חזקה בעולם

בונד, מנהל בסוכנות BBDO & Proximity Worldwide ומייסד המיזם Digital Lab, אמר את הדברים בוועידת תקשורת ונתח שוק בפאנל שבדק כיצד ייראו משרדי הפרסום של העתיד

ועידת תקשורת מנכ"ל פרטנר: "בזק תראה את הגב שלנו בטלסקופ"

ויכוח בין מנכ"ל פרטנר ומנכ"ל בזק בוועידת התקשורת ונתח שוק ■ גלברד: "יש בשוק מונופול בתשתיות האינטרנט" ■ גבאי: "בזק מסוגלת לספק פס רחב ל-100% ממשקי-הבית בישראל"

ועידת תקשורת כחלון: "ישראל בשלב של מהפכה צרכנית"

שר התקשורת בוועידת תקשורת, נתח שוק ודיגיטל של "גלובס": "הצרכן הישראלי מבין שיש לו כוח מול התאגידים" ■ "המחירים שהצרכנים משלמים על שיחות מחו"ל לארץ הם מטורפים"

ועידת תקשורת סיימון בונד: "הוידיאו אונליין יגדל פי ארבעה ב-2015"

סיימון בונד, סגן נשיא ב-BBDO: "לא יאומן שיש ביו-טיוב 2 מיליארד סרטי וידיאו חדשים כל יום" ■ "2.5 מיליארד איש יוכלו לגשת לאינטרנט דרך מכשירי טלפון"

ועידת תקשורת בזק יוצאת למאבק בחברת החשמל: תפרוס תשתית אופטית

מנכ"ל בזק, אבי גבאי, בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס": ההשקעות של בזק עומדות על יותר ממיליארד דולר בשנה, והשיעור צמח במעל ל-50% בשנתיים האחרונות

ועידת תקשורת מוביל חרם הקוטג': "פייסבוק - פשקוויל הציבור"

איציק אלרוב, מוביל חרם הקוטג': "אמרנו שאנו רוצים לתרגם את כל הזעם והמחאה לכוח לצרכנים - וזה מה שעשינו" ■ לריכוז כל הידיעות מוועידת תקשורת, נתח שוק ודיגיטל מהיום - לחצו כאן

ועידת תקשורת ניר למפרט: הצרכן התחזק והפך מפסיבי לאקטיבי

מנכ"ל דפי זהב בפאנל "הכוח להמון" בוועידת תקשורת נתח שוק ודיגיטל: "הצרכנים מייצרים סדר יום, מייצרים אג'נדה; החשש מפני מה שיכתוב עליי הצרכן התגבר בקרב הרשתות ונותני השירות"

ועידת תקשורת רני רהב: "מעולם לא לקחתי שקל אחד מתוכן שיווקי"

ויכוח בפאנל "תוכן שיווקי מול הרגולציה" בוועידת תקשורת ונתח שוק ■ רהב למנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה: "אתם לא אוכפים את זה. יותר קל לתת קנס לחברות החדשות ולאיים"

ועידת תקשורת עדן בר טל: "לקוחות חדשים בסלולר משלמים פי 10"

מנכ"ל משרד התקשורת בוועידת תקשורת, נתח שוק ודיגיטל של "גלובס": "הרווחים העצומים של חברות הסלולר מעלים סימני שאלה"

ועידת תקשורת התמ"ת יקים יחידה לקידום תעשיית הטלוויזיה והקולנוע

‎‎מנכ"ל התמ"ת, שרון קדמי, הכריז על כך היום בוועידת תקשורת ונתח שוק ■ היחידה תפעל ליצוא סרטים ופורמטים טלוויזיוניים לחו"ל, משיכת הפקות בחו"ל לישראל וקידום תעשיית הניו-מדיה

ועידת תקשורת "יש לצרכנים רצון לצעוק; המלחמה נושאת פירות"

(עדכון) - ועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס" יצאה לדרך ■ חגי גולן, עורך "גלובס", על תחקיר "גלובס" שהוליד את חרם הקוטג' ומחאת המחירים: "זו מחאה שלא נראתה בישראל 63 שנה"

הצצה למדד המותגים: מותגי הדיגיטל פורצים קדימה

עולם הדיגיטל צועד השנה קדימה גם במדד המותגים של "גלובס" ■ אפל וגוגל מתחזקות, ופייסבוק נכנסת לראשונה לדירוג ■ מי עלה, מי ירד, ועבור מי עוד מדובר בהופעת בכורה במדד?

המותג "מדינת ישראל" מתחזק - אך עוד רבה הדרך

מותג מדינה אמנם מכיל בתוכו מגוון רבדים - בטחוני, תיירותי, כלכלי ומדיני - אך בבסיסו הוא נבנה כמותג מסחרי: בניית אסטרטגיה, הגדרת קהלי יעד וערכי מותג וקביעת יעדים שיווקיים

"מדיה חברתית היא לא משחק סכום אפס. יש מקום לכמה שחקנים"

בגיל 27, נוח ברייר כבר מחזיק ברזומה מכובד של יוזמות אינטרנט ■ הפרויקט האחרון שלו הוא אתר מיקרו-בלוגינג בו הגולש נחשף להצפה של תכנים המעניינים אותו ומקבל במה להגיב עליהם

בכיר בדיסני: "אנו עדים בישראל לאהדה גבוהה למותג ולתכנים שלנו"

טוני צ'יימברס, האחראי למערך העסקי של דיסני במזרח התיכון ובמדינות נוספות, מסביר כיצד נכון לשווק תוכן זר לישראלים ■ "זו טעות להשתיל בעולם את התוכן שלנו כמו שהוא בארה"ב"