גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

חברון זלצמן

משרד פרסום ישראלי בבעלות דודי חברון וגבי זלצמן

עוד כתבות

חיפוש חנייה / אילוסטרציה: Shutterstock

בלעדי תקציב הפרסום של סלופארק בהיקף 7 מיליון שקל יוצא למכרז

זאת לאחר הרכישה ע"י פורטסימו ושורת מינויים חדשים בהנהלה • תקציב הפרסום של סלופארק טופל במשרד הפרסום חברון-זלצמן, שקיבל אותו לקראת סוף 2020

לפני כולם משרד הפרסום חברון-זלצמן יטפל בתקציב סולגאר

היקף התקציב, שנוהל בשנים האחרונות ע"י משרד הפרסום "לעומק התודעה", צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל

אסי שביט / צילום: איל יצהר

לפני כולם אחרי 4 שנים: אסי שביט פורש מחברון-זלצמן-שביט

שביט יפתח משרד הבוטיק עצמאי, שייקרא "שביט וזהו", שיטפל בלקוחות בינוניים-קטנים שתקציב הפרסום שלהם אינו עולה על 3 מיליון שקל

לפני כולם מכרז על תקציב הפרסום של אלטמן בהיקף 12 מיליון שקל

המכרז הצפוי יהיה על תקציב הקריאייטיב בלבד ולא יכלול את תקציב המדיה, שימשיך להתנהל ביוניברסל מקאן

לפני כולם תקציב הפרסום של עבאדי עובר לחברון-זלצמן-שביט

תקציב ההשקה של חטיפי עבאדי עומד על 1.5 מיליון שקל שיופנו בעיקר לאינטרנט

"ענף הפרסום ירד לזנות; צריך לסגור הענף ולפתוח מחדש"

גם כשהיה חלק מהמשרדים הגדולים, אסי שביט - איש הקריאייטיב המוכשר אך שנוי במחלוקת - לא חסך ביקורת מהענף ■ היום, כשותף במשרד בינוני-קטן, הביקורת שלו חריפה מתמיד ■ "יש עדיין כמה לקוחות מספיק אינטליגנטיים"

5 משרדים השתתפו במכרז מכללת אשקלון - והמכללה חזרה לסטודיו הקודם

היקף התקציב במכרז של מכללת אשקלון עמד על כמיליון דולר במחירים ריאליים

לפני כולם תקציב הפרסום של יקבי כרמל עובר לשטרית מדיה גרופ

בשנתיים האחרונות עמד התקציב על כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון

FREE טלקום: חברות הסלולר - חזירים

עקב תקציב פרסום נמוך, חברת הסלולר החדשה FREE טלקום מכוונת לקמפיין פרובוקטיבי ונשכני שיספק לה יחסי ציבור טובים

תקציב הפרסום של מועצת החלב עובר לחברון-זלצמן-שביט

התקציב, בהיקף של כחצי מיליון דולר, טופל עד כה ברגב-קוויצקי ■ תקציב המועצה הינו קטן יחסית, אך הוא הצליח לעורר לא אחת רעש תקשורתי

חברון-זלצמן-שביט מצטרף למערך הפרסום בקופ"ח מאוחדת

בקופה טוענים כי לא היה מכרז על תקציב הפרסום אלא בדיקה קריאייטיבית בלבד, אך מודים כי בעקבות הבדיקה יהיו שינויים במערך הפרסום ■ JWT הוא משרד הפרסום של הקופה

אסי שביט מצטרף כשותף במשרד הפרסום חברון-זלצמן

שימש בעבר בתפקידים בולטים בתעשייה המקומית ואף עבד בחו"ל ■ המשרד ייקרא מעתה חברון-זלצמן-שביט ■ שביט: "יש ואקום בענף, אי-אפשר שהכול יתרכז ב-5 משרדים גדולים"

משרד חברון-זלצמן יטפל בתקציב הפרסום של פטרוטק

פטרוטק היא הנציגה של חברת BG האמריקנית, אחת החברות המובילות בעולם לייצור שמנים ותוספי דלק

טעם טבע-אלטמן מפצלת את תקציב הפרסום שלה

תקציבי המותגים פרוטק, 2diet ופרוביוטיק פמינה בהיקף של כמיליון דולר עוברים לחברון-זלצמן, ותקציבי מגה גלופלקס, אלספה ו-HRroots ישארו בשלמור-אבנון-עמיחי

תקציב הפרסום של חברת הריהוט 5 נגרים עובר למשרד הפרסום חברון-זלצמן

התקציב, שהיקפו השנה יעמוד על 2 מיליון שקל, יופנה בעיקר לביסוס מעמדו של המותג כמוביל שוק, תוך שימת דגש על נושא המחיר ונגישותו ; בשנה שעברה טופל התקציב ע"י משרד אקספרט מקבוצת באומן-בר-ריבנאי