הבקשה לייצוגית הוגשה בטענה כי מפעל הפיס מציג למכירה בדוכניו כרטיסי חישגד וטופסי הגרלת לוטו מבלי שהוא מציג את מחירם, ובכך מפר את חוק הגנת הצרכן
גיאוקרטוגרפיה: השבוע החולף התאפיין בריבוי פרסומות לחברות ביטוח ותקשורת
סך הפרסים שחולקו אשתקד: 3.7 מיליארד שקל ■ כ-1.5 מיליארד שקל הועברו לרשויות המקומיות ■ מנכ"ל הפיס: נאמץ גישה חדשה שתאפשר להעביר יותר כסף לפריפריה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה השבוע - ה"טוורקינג" של קסטרו עם גל גדות
הכנסות מפעל הפיס הסתכמו במחצית הראשונה של 2013 ב-2.9 מיליארד שקל ■ 3 משחקי המזל המובילים של הפיס: לוטו, חיש-גד וצ'אנס ■ הפיס: "לראשונה הועברו התשלומים הגבוהים ביותר בחציון אחד למען הציבור: כ-467 מיליון שקל"
יו"ר מפעל הפיס, עוזי דיין, הודיע על גידול של 6.5% בהכנסות ■ הפיס השקיע 1.4 מיליארד שקל בפרויקטים בקהילה; 660 מיליון שקל הועברו לרשויות המקומיות
עיתונאי הספורט טען כי כרטיסי הגרלה של חיש-גד נמכרים גם לאחר שאין סיכויי זכייה ■ ביהמ"ש: הטענה נדונה כבר בתביעה ייצוגית קודמת שהסתיימה בפשרה
הפיס מסיר מתחנות האוטובוס פרסומות שעפ"י התלונות לעגו למשתמשי התחבורה הציבורית ■ בפרסומות מופיעה המילה "אוטובוס" כשעליה סימני גירוד של "חישגד"
פרטנר ממשיכה להוביל את הטבלה ומבליטה את אחד הערכים המרכזיים שלה: הבינלאומיות
טוען כי מפעל הפיס מטעה את הציבור בהגרלות החישגד בכך שהוא מעמיד למכירה כרטיסי גירוד גם לאחר שכבר לא קיים למי שרוכש אותם סיכוי כלשהו לזכות בפרס
רשת Yellow תשלם חצי מיליון שקל כדי שהמודח השבועי של "האח בגדול" יישב לשתות אצלה כוס קפה ■ מפעל הפיס ינפיק מיליון וחצי כרטיסי גירוד תחת השם "חישגד האח הגדול"
HOT ו-yes הגבירו השבוע את הווליום הפרסומי במסגרת הקרבות בטלוויזיה הרב-ערוצית
במקום השני - yes, שפרסמה השבוע בהיקף של כ-2 מיליון שקל - מה שמעיד על גל נוסף של תחרות עקובה בינה לבין HOT, הפעם על רקע מבצעי החבילות ללא התחייבות
המסקנה האישית שלי: אף אחד לא זכה מעולם בפרס גדול בפיס, וכל ההגרלות האלה הן שקר
הכנסות עתק של כ-1.2 מיליארד שקל ברבעון - בעיקר בזכות הלוטו וחישגד ■ מפעל הפיס: "כל הרווחים חוזרים לקהילה להקמת פרויקטים ציבוריים" ■ המנכ"ל שאול סוטניק: "2010 תהיה טובה יותר מ-2009"
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - חישגד של מפעל הפיס עם השקעה של כ-1.3 מיליון שקל בשבוע החולף
המסר עובר וגם דביר: הקמפיין המוצלח של מזרחי-טפחות הביא השבוע לתחייה מחודשת בתקציבי הפרסום של הבנקים
רשת האופנה קסטרו מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-87 אלף דולר
לפני כשנתיים נאלץ גדות להשיב לפיס סכומי פנסיה שקיבל בהיקף מיליון שקל ■ זמן קצר לאחר שסוכם על כך הגיע הפיס לפשרה עם גדות בתביעתו, לפיה הפיס ישלם לו 4.2 מיליון דולר בגין גניבת פטנט של חישגד אלקטרוני
החל מהשבוע הבא יעלה קמפיין מפעל הפיס על שלטי הפרסום האלקטרוניים באצטדיון של מוליכת הליגה הספרדית הפרסום יעלה באמצעות גיתם BBDO בעלות כוללת של 200 אלף שקל