גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

לילית קוסמטיקה

עוד כתבות

קוסמטיקה / צילום: Shutterstock

מטפחים את התחרות: לילית קוסמטיקה נכנסת לאונליין

הקבוצה, המייבאת לישראל מעל 40 מותגי טיפוח, בישום ואיפור, תפנה ישירות לצרכנים ותתחרה הן ברשתות הפארם הגדולות והן בשחקנים מענפים אחרים

חנות של נארס ברומא

להכין את הפנים: מותג האיפור Nars נכנס לישראל

וגם: א.ל.מ נערכת לגל התיירים (הישראלים) של הקיץ • וקצת חדשות טובות • אירועים ומינויים

לילית קוסמטיקה מחזירה לישראל שני מותגי נישה שפעלו בארץ בעבר

חברת הקוסמטיקה תחל לייבא לישראל בבלעדיות את מותג הטיפוח נוקס ואת מותג הבישום ג'ולייט האז א גאן • הכניסה לקטגוריות של בישום נישה מאפשרת לחברות הגדולות להתרחק מהתחרות הצפופה בשנים האחרונות בשוק הישראלי ולפנות לקהל שמוכן לשלם יותר

מותג הבישום ג'יוואגו jivago לילית קוסמטיקה / צילום חול

לילית קוסמטיקה רוכשת 50% ממניות גולדן אלמנטס-ג'יוואגו

מחזור המכירות של חברת הקוסמטיקה והבישום גולדן אלמנטס-ג'יוואגו עומד על כ-25 מיליון שקל, ושווי החברה מוערך בכ-15 מיליון שקל

אחרי 37 שנות היעדרות: מותג האיפור מקס פקטור חוזר לישראל

ישווק ע"י לילית קוסמטיקה ■ ההשקעה בהבאת המותג לישראל מסתכמת ב-2 מיליון שקל, והצפי של החברה הוא להגיע ליעד מכירות בהיקף של 15 מיליון שקל עד לסוף השנה

קוסמטיקה זולה: לילית משיקה את מותג האיפור essence

מתכננת להגיע למכירות של 33 מיליון שקל למותג בתוך שנתיים

לילית קוסמטיקה תפיץ את מותגי הבישום של P&G

המותגים כוללים את הוגו בוס, לה קוסט, אסקדה, רושאס, כריסטינה אגילרה ועוד

נדחתה תביעת אינטרקוסמא נגד קונצרן Puig ולילית קוסמטיקה

בתביעה בסך 20 מיליון שקל, שהוגשה ב-2005, טענה אינטרקוסמא כי הנתבעות הפרו את ההתקשרות עמה "בחוסר תום-לב קיצוני ובמטרה לנשלה שלא כדין מתפקידה כמשווקת הבלעדית של מותגי היוקרה של ‏Puig‏"

המותגים ADAM ו-EVE עוברים לחברת לילית קוסמטיקה

היו שייכים עד לאחרונה לקרליין ■ המהלך נועד לאפשר ללילית להעמיק את פעילותה בתחום הקוסמטיקה העממית

שמעוני-פינקלשטיין מצטרף למערך הפרסום של לילית קוסמטיקה

על-פי החלוקה החדשה, תקציב הפרסום של מותגי הבישום יישאר בידי גליקמן-נטלר-סמסונוב, ואילו שמעוני-פינקלשטיין יקבל את מותגי הטיפוח והאיפור

בכיר בשוק הבישום: "בסוף עוד יחלקו כאן בשמים בחינם"

מלחמת המחירים בשוק הבשמים עלתה בימים האחרונים מדרגה, ומחירי המותגים רשמו שפל חדש ■ "גלובס" כינס את מנכ"לי חברות הבישום המובילות לשיחה על מלחמות המחירים בשוק, שלא בטוח שיחזור לשפיות