גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

מועדוני צרכנות

עוד כתבות

מטוס אל על / צילום: Shutterstock

אחרי הצניחה בתחילת המלחמה: התאוששות בענפי התיירות והבילויים

חג הפסח שיחול בקרוב מחולל רכישות בתחום החופשות והמופעים • אתר KSP מרחיב את שיתוף־הפעולה עם שטראוס לצד מותגים כמו ויסוצקי ולוואצה • הדירוג החודשי של אתרי האונליין

מועדוני לקוחות / אילוסטרציה: Shutterstock

כרטיסי האשראי הפכו לביצת הזהב של חברות הצריכה. מי מציעה את התנאים הכי משתלמים?

לא לחינם משקיעות חברות הפועלות בתחומי המזון, האופנה והתיירות בטיפוח מועדוני לקוחות, שגולת הכותרת שלהם היא הנפקת כרטיס אשראי ממותג • פעילות הפיננסים הפכה בשנים האחרונות נדבך מרכזי ברווחי החברות הללו, ולעתים אף תורמת לשוויין יותר מהפעילות הקמעונאית עצמה

אפליקציית Temu / צילום: Shutterstock

אתרי הקניות הבינלאומיים רושמים התחזקות על חשבון הישראלים

האתר הסיני Temu מתחזק בפברואר; זארה רושם את הירידה המשמעותית • נפח הפעילות באתרי התיירות והתעופה גדל עם הזמנות לפסח ולקיץ • הדירוג החודשי של אתרי האונליין בארץ

גיא עזרא, מועדון 1824 / צילום: תום בייגל

פלטפורמת הצרכנות 1824 משיקה כרטיס אשראי עם MAX

הפלטפורמה, שפונה לצעירים בני 18-24, כוללת כ־250 אלף חברים ועובדת עם המותגים הגדולים במשק • בקרוב היא אמורה להתרחב גם לתחום התיירות והתעופה

איור: Shutterstock

ירידה מפתיעה ברכישות אונליין ערב ראש השנה

ראש השנה בפתח, אבל בכמות ההזמנות באונליין נרשם באוגוסט קיטון של 6% לעומת יולי ושל 5% לעומת אוגוסט אשתקד - כך עולה ממדד גלובס ושופ אנליטיקס • גם לפי נתוני שב"א, הבוחנים את ההוצאה הכספית בכרטיסי אשראי, נרשמה ירידה • בין הסיבות: יוקר המחיה והחופש הגדול

קניות אונליין / אילוסטרציה: Shutterstock

המחירים עולים, ההרגלים נשארים: גידול של 7% ברכישות האונליין ביולי

כמות ההזמנות בדיגיטל עולה זה החודש השלישי ברציפות, ומיוחסת בעיקר לחופשות הקיץ ולשוק החזרה ללימודים • במקביל, אתרי המרקטפלייס של עלי אקספרס ואמזון רושמים התחזקות על רקע יוקר המחיה • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ

ענפי האופנה, התיירות והבילוי רושמים עלייה בביקושים / צילום: Shutterstock

הקיץ מנצח את יוקר המחיה: ענפי האופנה, התיירות והבילוי רושמים עלייה בביקושים

בחודש יוני נרשם גידול שני ברציפות בכמות ההזמנות בדיגיטל, מה שעשוי להצביע על כך שעליות המחירים עדיין לא מתבטאות בשינויים בהתנהגות הצרכנית • מרבית הרכישות הן באתרי תיירות ואופנה, ונרשם ביקוש גבוה להטבות בבתי קולנוע • דירוג אתרי האונליין המצליחים

אתרי האיקומרס מנסים למשוך צרכנים / אילוסטרציה: Shutterstock

מרחיבים קטגוריות ומעמיקים מבצעים: כך מנסים אתרי האיקומרס למשוך קונים

בחודש מאי נרשם גידול של 3% בכמות ההזמנות בדיגיטל לעומת אפריל • הזמנה ממוצעת בעלי אקספרס, האתר הפופולרי ביותר בקרב ישראלים, עומדת על 49 שקל • לשם השוואה, ב־KSP מדובר בכ־400 שקל, באמזון - כ־200 שקל • הדירוג החודשי של אתרי האונליין בארץ

רמי לוי סניף בני ברק / צילום: איל יצהר

פעמיים רמי לוי: מככב בהטבות מועדוני הצרכנות ומתחזק במכירות האונליין

מועדוני הצרכנות המובילים בישראל מציעים שוברי הנחה לרשת רמי לוי, מה שמסייע למיצובה כשחקנית האונליין השנייה בגודלה בענף קמעונאות המזון • בסך הכללי, החודש החולף מתאפיין בקיטון של כ־5% בכמות ההזמנות בדיגיטל לעומת קודמו • הדירוג החודשי של אתרי האונליין

קניות באינטרנט / צילום: Shutterstock, Natee Photo

אפקט פסח: גידול של 15% ברכישות האונליין בחודש מרץ לעומת פברואר

אתרי האופנה, המזון, המתנות והטיפוח רשמו מכירות גבוהות מהרגיל • החל מהחודש אנו בודקים גם את ההטבות של מועדוני הצרכנות הגדולים. הרשת המובילה: מקדונלד'ס • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ

כך הגדילו מועדוני הצרכנות את כוחם בשוק / אילוסטרציה: Shutterstock

בצל יוקר המחיה: כך הגדילו מועדוני הצרכנות את כוחם בשוק

בישראל פועלים כיום כ־30 מועדוני צרכנות גדולים שמציעים הנחות משמעותיות לחבריהם בכל תחומי החיים ומגלגלים מיליארדי שקלים בשנה • השיטות: יבוא מקביל, סלי קנייה ארוזים ושיתופי־פעולה עם קבלנים • הצעד הבא: בהסתדרות מתכננים להקים סופרמרקט חברתי

עילי דה בר / צילום: כדיה לוי

הטייס שרוצה לאפשר לגיימרים להמיר נקודות משחק לקניות במציאות

"זה מין מועדון הנוסע המתמיד לגיימרים. מי שמשחק יותר ובעיקר יותר טוב, צובר נקודות ויכול לממש אותן בקניית פיצה, עכבר ומקלדת, סקין או חרב לאחת הדמויות ועוד" • שיחה קצרה עם עילי דה-בר, מייסד שותף ומנכ"ל באפ טכנולוגיות

מוצרים של נאייקס / צילום: נאייקס

מועדוני הלקוחות יוכלו להפוך בקרוב ל"ארנקים דיגיטליים"

חברת נאייקס השיקה פלטפורמה המאפשרת לשלם בבתי עסק באמצעות נכס וירטואלי דוגמת קופונים או נקודות מועדון צבורות • הפלטפורמה תרכב על רישיון שקיבלה החברה ממאסטרקארד העולמית

יינות ביתן סניף הרצליה / צילום: איל יצהר

בלעדי הבלעדיות של שופרסל נשברת: עמיתי מועדון הצרכנות חבר יקבלו הנחות בקניות ביינות ביתן

עמיתי חבר, המונים כ-156 אלף בתי אב, יקבלו הנחות במעמד החיוב בשימוש בכרטיס האשראי בקניות ברשתות קבוצת ביתן • שיעור ההנחה שמשתקף מההסכם גבוה מזה שמעניקה לעמיתים רשת שופרסל, עמה מצוי מועדון חבר בהתקשרות ארוכת-שנים

מבצעי כרטיסי האשראי בחנויות בדיזנגוף סנטר / צילום: כדיה לוי

הנוסע המתמיד לא לבד: מועדוני הלקוחות הפכו לבוננזה שכולם רוצים לשים עליה יד

המשא ומתן המתלהט לרכישת נתח מהנוסע המתמיד נותן הצצה לאסטרטגיה החדשה של הקבוצות הגדולות במשק • מועדון הלקוחות של אל על שווה יותר מהחברה עצמה; פוקס מדווחת על זינוק עקבי בכל שנה במספר המצטרפים; ובשופרסל לא מסתפקים ביותר מ-2 מיליון חברים • אבל יש מי שכבר מזהיר שזה לא שווה את ההשקעה

ועדת החוקה, חוק הרגולציה / צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

לא רק העברות כספים: הבנקים רוצים להתרחב דרך אפליקציות התשלומים

בנק הפועלים פתח במו"מ עם אל על במטרה לרכוש נתח ממועדון הנוסע המתמיד ולשלב אותו בביט • במקביל, דיסקונט מעוניין להשיק מנוע להשוואת שירותי אשראי בפייבוקס ולהדק את שיתוף הפעולה עם שופרסל • באוצר כבר מאותתים שלא יאפשרו להם להתרחב ללא בקרה

בעקבות קריסת מגה: עמיתי מועדון הוט יקבלו החזר של 100 אלף שקל

מדובר בכספים שהעמיתים שילמו לפני שנים עבור רכישת תווי קנייה לרשת מגה ("התו החכם") • ההחזר מגיע גם ל-1,300 שקל לעמית וגם לשקלים בודדים – בהתאם ליתרה שנשארה בתווים שלא מומשו

מאחדים כוחות: מועדוני הצרכנות "קרנות השוטרים" ו"תמורה" יפעלו כארגון אחד

השותפות החדשה תאגד כ-150 אלף משקי-בית • הרעיון במיזם הזה הוא להגדיל את כוח הקנייה של המועדון המאוגד אל מול ספקים, כאשר עמיתי המועדונים יוכלו לממש הדדית את ההטבות שמציעים שני המועדונים • בנוסף יתקיימו ירידי צרכנות משותפים

ארי שטיינברג, המנכ”ל החדש של מועדון הצרכנות של חברי הסתדרות המורים / צילום: מרכז השלטון המקומי

מנכ"ל חדש למועדון הצרכנות של חברי הסתדרות המורים

ארי שטיינברג מונה למנכ"ל של מועדון הצרכנות "אשמורת 360" ויחליף את המנכ"ל הוותיק יורם אביזוב שפורש מתפקידו

לפני כולם מועדון פליי קארד של אל על משיק שיתוף-פעולה עם BuyMe

חברי המועדון יוכלו לממש נקודות שצברו בטיסות לשוברים, אותם יוכלו לממש במסעדות, ברשתות אופנה ועוד • שיתוף-הפעולה הזה מעניין, משום שחברי המועדון ייחשפו לפלטפורמה נוספת דרכה יוכלו לממש נקודות מחוץ לעולמות התעופה