גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

מזגני אלקטרה

עוד כתבות

יוקר המחיה ממריא – המבחן של המגזר העסקי / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי

יוקר המחיה ממריא - המבחן של המגזר העסקי

חברות המגלות פרואקטיביות ומקדימות את השוק ואת הרגולציה עשויות ליטול סיכון מסוים • לצד זאת הן מעצימות משמעותית את הסיכוי שלהן להיות מובילות שוק ומעצבות מציאות טובה יותר לצרכנים ולציבור הרחב

שלישיית מה קשור בקמפיין אלקטרה / צילום: צילום מסך

מותג המזגנים ויתר על פרזנטור מוכר, לעג לפרזנטורים האחרים - ונשאר בחוץ

בקיץ הישראלי החם שלוש חברות המזגנים טורנדו, אלקטרה ותדיראן מגיעות לתודעת הצופים, אבל הייסנס נותר בחוץ - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר שייכת למותג הסלולר wecom שגייס את אנה זק, אולם היא נותרה מחוץ למדד

אלקטרה ובוש יקימו מפעל למערכות אקלים בכ-100 מיליון שקל

במרכזו של הפארק שיוקם באשקלון וצפוי להתחיל לפעול במהלך 2022 יוקם מפעל חדש למערכות אקלים של אלקטרה ובוש שישתרע על פני 32 דונם ויועסקו בו 300 איש

בלעדי בגלל הקורונה: אלקטרה וטורנדו מעלות את מחירי המזגנים

לפי אלקטרה, הייקור לקמעונאי יעמוד על עד 3%, כשההערכות הן כי העלייה במחיר לצרכן עשויה להגיע עד 10% • עליית המחירים של טורנדו לצרכן עשויה להגיע אפילו לעשרות אחוזים

מזגן / צילום: שאטרסטוק

ביהמ"ש ליבואני המזגנים: הציגו מסמכים שיוכיחו שלא הטעיתם את הצרכנים

בית המשפט דרש מאלקטרה, תדיראן וטורנדו להציג מסמכים להוכחת היעילות האנרגטית של המזגנים שלהם • הטענה המרכזית של התובענה הייצוגית, שמוערכת במיליארד שקל, היא שהיבואנים הטעו את הצרכנים לגבי הנתונים האמיתיים של היעילות האנרגטית של המזגנים

אלקטרה

בקשה לייצוגית: אלקטרה מטעה צרכנים במכירות מזגנים

בבקשה נטען כי על המזגנים נכתב שהם מיוצרים בישראל ו/או נושאים תו "מיוצר ישראל", אך אין זה כך

אלקטרה דורשת הטבות מס: "לשפר התחרות עם המזרח"

מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר, יגיל וויט, מעוניין להגדיל את היצוא ב-40% ודורש מהמדינה סיוע ■ "אין לנו כיום תמריצים להמשיך לייצר בישראל"

אלקטרה משיקה מזגנים חדשים; "אלקטרה בר הפסדית"

הכריזה על כניסה לתחומי פעילות נוספים בהשקעה כוללת של 20 מיליון שקל ■ באלקטרה מבקשים להגדיל את מכירות תחום המיזוג ב-150 מיליון שקל בשנה, מתוך כוונה לעבור את נתח השוק של תדיראן

אלקטרה מוצרי צריכה מציגה עלייה ברווחים ובהכנסות

הרוויחה כ-18 מיליון שקל ברבעון ■ ההכנסות עלו ב-10% לכ-719.1 מיליון שקל

מהן התקלות הנפוצות במזגנים - וכמה עולה לתקן אותן?

ממילוי גז ועד רעש בלתי נסבל - שורת תקלות מריצות אותנו לחפש טכנאי מזגנים ■ "גלובס" בדק, בעזרת אתר "מידרג", מהן התקלות הנפוצות וכמה עולה תיקון

לפני כולם תקציבי מזגני אלקטרה ושקם אלקטריק יחזרו לאדלר-חומסקי

במסגרת ההסכם קיבל אדלר-חומסקי כ"בונוס" גם את תקציב מחסני חשמל

לפני כולם מסתמן: רוב תקציב אלקטרה יחזור לאדלר-חומסקי

המפסיד העיקרי הוא JWT ישראל, שאמור היה לקבל את תקציב מזגני אלקטרה

אלקטרה מפסיקה את ההתקשרות עם פרסום אדלר-חומסקי

תעביר את תקציב מזגני אלקטרה ל-JWT ישראל ואת תקציב הטלפונים ל-GPS

בדיקת "גלובס": רכישת מזגן רק בסוף הקיץ תחסוך לא מעט כסף

עם זאת, מי שלא עומד בעומס החום ומבקש לרכוש מזגן כבר עכשיו ימצא בכל זאת מחירים שפויים ■ בדיקה מקדימה של תנאי השטח, שיטות הקירור ודרישות ההתקנה עשויה לחסוך הפתעות בסיכום ההוצאות הסופי

פלאפון ואורנג' מובילות השבוע את טבלת המותגים המושקעים

קטגוריית הסלולר מתעוררת: פלאפון השקיעה בשבוע החולף כ-1.7 מיליון שקל בקמפיין "מדברים חופשי", ואילו אורנג' השקיעה כ-1.5 מיליון שקל בקמפיין לתוכנית "אורנג' FREE"

מזגני אלקטרה נגד מזגני תדיראן: פרסומת הסהרה מטעה

אלקטרה בתלונה לרשות השנייה: תדיראן לא יכולה למזג את מדבר סהרה כפי שנאמר בפרסומת ■ סיום הסכסוך כלל פשרה, במסגרתה תדיראן תשנה את הטקסט בסרטון

אחרי 5 שנות שתיקה: תדיראן חוזרת לפרסם את תחום המזגנים

‎תשקיע 10 מיליון שקל בקמפיין למזגנים מתוצרתה, באמצעות מקאן-אריקסון ■ הקמפיין נועד למצב את מזגני תדיראן כמובילים מבחינה טכנולוגית, וזאת כדי לייצר להם יתרון תחרותי מול מזגני אלקטרה וטורנדו

דיסקונט - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.8 מיליון שקל

במקום השני - רשת א.ל.מ, המפרסמת הנחה של 20% על כל מכשירי הטלוויזיה לכבוד המונדיאל, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.4 מיליון שקל

תקציב מזגני אלקטרה בהיקף 22 מיליון שקל עובר לאדלר-חומסקי

עם כניסת אדלר-חומסקי לתקציבי אלקטרה, היה זה רק עניין של זמן עד שגם תקציב המזגנים - שטופל עד כה ב-JWT - יעבור למשרד ■ בכך "מפצה" אדלר-חומסקי על איבוד תקציב הפרסום של מזגני טורנדו

אדלר-חומסקי ו-JWT מתמודדים על תקציב הפרסום של מזגני אלקטרה

התקציב של חטיבת המזגנים, בהיקף של 20-15 מיליון שקל בשנה, מנוהל כיום במשרד הפרסום JWT ישראל