חברות המגלות פרואקטיביות ומקדימות את השוק ואת הרגולציה עשויות ליטול סיכון מסוים • לצד זאת הן מעצימות משמעותית את הסיכוי שלהן להיות מובילות שוק ומעצבות מציאות טובה יותר לצרכנים ולציבור הרחב
בקיץ הישראלי החם שלוש חברות המזגנים טורנדו, אלקטרה ותדיראן מגיעות לתודעת הצופים, אבל הייסנס נותר בחוץ - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר שייכת למותג הסלולר wecom שגייס את אנה זק, אולם היא נותרה מחוץ למדד
במרכזו של הפארק שיוקם באשקלון וצפוי להתחיל לפעול במהלך 2022 יוקם מפעל חדש למערכות אקלים של אלקטרה ובוש שישתרע על פני 32 דונם ויועסקו בו 300 איש
לפי אלקטרה, הייקור לקמעונאי יעמוד על עד 3%, כשההערכות הן כי העלייה במחיר לצרכן עשויה להגיע עד 10% • עליית המחירים של טורנדו לצרכן עשויה להגיע אפילו לעשרות אחוזים
בית המשפט דרש מאלקטרה, תדיראן וטורנדו להציג מסמכים להוכחת היעילות האנרגטית של המזגנים שלהם • הטענה המרכזית של התובענה הייצוגית, שמוערכת במיליארד שקל, היא שהיבואנים הטעו את הצרכנים לגבי הנתונים האמיתיים של היעילות האנרגטית של המזגנים
בבקשה נטען כי על המזגנים נכתב שהם מיוצרים בישראל ו/או נושאים תו "מיוצר ישראל", אך אין זה כך
מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר, יגיל וויט, מעוניין להגדיל את היצוא ב-40% ודורש מהמדינה סיוע ■ "אין לנו כיום תמריצים להמשיך לייצר בישראל"
הכריזה על כניסה לתחומי פעילות נוספים בהשקעה כוללת של 20 מיליון שקל ■ באלקטרה מבקשים להגדיל את מכירות תחום המיזוג ב-150 מיליון שקל בשנה, מתוך כוונה לעבור את נתח השוק של תדיראן
הרוויחה כ-18 מיליון שקל ברבעון ■ ההכנסות עלו ב-10% לכ-719.1 מיליון שקל
ממילוי גז ועד רעש בלתי נסבל - שורת תקלות מריצות אותנו לחפש טכנאי מזגנים ■ "גלובס" בדק, בעזרת אתר "מידרג", מהן התקלות הנפוצות וכמה עולה תיקון
במסגרת ההסכם קיבל אדלר-חומסקי כ"בונוס" גם את תקציב מחסני חשמל
המפסיד העיקרי הוא JWT ישראל, שאמור היה לקבל את תקציב מזגני אלקטרה
תעביר את תקציב מזגני אלקטרה ל-JWT ישראל ואת תקציב הטלפונים ל-GPS
עם זאת, מי שלא עומד בעומס החום ומבקש לרכוש מזגן כבר עכשיו ימצא בכל זאת מחירים שפויים ■ בדיקה מקדימה של תנאי השטח, שיטות הקירור ודרישות ההתקנה עשויה לחסוך הפתעות בסיכום ההוצאות הסופי
קטגוריית הסלולר מתעוררת: פלאפון השקיעה בשבוע החולף כ-1.7 מיליון שקל בקמפיין "מדברים חופשי", ואילו אורנג' השקיעה כ-1.5 מיליון שקל בקמפיין לתוכנית "אורנג' FREE"
אלקטרה בתלונה לרשות השנייה: תדיראן לא יכולה למזג את מדבר סהרה כפי שנאמר בפרסומת ■ סיום הסכסוך כלל פשרה, במסגרתה תדיראן תשנה את הטקסט בסרטון
תשקיע 10 מיליון שקל בקמפיין למזגנים מתוצרתה, באמצעות מקאן-אריקסון ■ הקמפיין נועד למצב את מזגני תדיראן כמובילים מבחינה טכנולוגית, וזאת כדי לייצר להם יתרון תחרותי מול מזגני אלקטרה וטורנדו
במקום השני - רשת א.ל.מ, המפרסמת הנחה של 20% על כל מכשירי הטלוויזיה לכבוד המונדיאל, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.4 מיליון שקל
עם כניסת אדלר-חומסקי לתקציבי אלקטרה, היה זה רק עניין של זמן עד שגם תקציב המזגנים - שטופל עד כה ב-JWT - יעבור למשרד ■ בכך "מפצה" אדלר-חומסקי על איבוד תקציב הפרסום של מזגני טורנדו
התקציב של חטיבת המזגנים, בהיקף של 20-15 מיליון שקל בשנה, מנוהל כיום במשרד הפרסום JWT ישראל