גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

מזגני טורנדו

יצרנית מזגנים

עוד כתבות

קמפיין בנק הפועלים / צילום: צילום מסך

הקרע בחברה הישראלית מטריד גם את המפרסמים, שמחפשים מסר מאחד

שופרסל ובנק הפועלים עלו בקמפיינים חברתיים, ולמרות הציניות שמעוררים מהלכים מסוג זה, נראה כי המסרים חלחלו - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של טורנדו היא המושקעת ביותר השבוע, והבחירה בנעמי לבוב מתגלה כמשתלמת

שייקה לוי מחפש גן ולא את גבעת חלפון, בפרסומת לפועלים / צילום: צילום מסך

בנק הפועלים זכור הודות לשייקה מהגשש, אבל אביב גפן ודן דיזיין עדיין בחוץ

אירנה משופרסל ממשיכה להיות אהובה, ובפרסומת לדיסקונט רותם סלע עדיין בלתי נשכחת - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • מקאן ת"א מככב ואחראי לחצי מהפרסומות בדירוג • וגם: האם ישתלם לדן דיזיין סנטר להמר על הפרזנטור החדש אביב גפן?

שלישיית מה קשור בקמפיין אלקטרה / צילום: צילום מסך

מותג המזגנים ויתר על פרזנטור מוכר, לעג לפרזנטורים האחרים - ונשאר בחוץ

בקיץ הישראלי החם שלוש חברות המזגנים טורנדו, אלקטרה ותדיראן מגיעות לתודעת הצופים, אבל הייסנס נותר בחוץ - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר שייכת למותג הסלולר wecom שגייס את אנה זק, אולם היא נותרה מחוץ למדד

רותם סלע בקמפיין טורנדו / צילום: צילום מסך

טורנדו נגד רותם סלע: המחלוקת בין הצדדים הסתיימה, ואלו ההסכמות

לפני מספר שבועות הגישה טורנדו תביעה נגד סלע בדרישה לאסור עליה לחתום עם בנק דיסקונט על הסכם "בלעדיות", לפיו היא תהיה הפרזנטורית של הבנק • היום הודיעו הצדדים כי הגיעו להסכמה מחוץ לכותלי ביהמ"ש, לפיה טורנדו תסיר את התביעה שהגישה, וסלע תמשיך לייצג את החברה גם ב-2022

רותם סלע בקמפיין טורנדו / צילום: צילום מסך

מה עומד מאחורי התביעה הלא השגרתית של טורנדו נגד רותם סלע

בדיסקונט החליטו לקפוץ לליגה של הגדולים, והחתימו את סלע כפרזנטורית בבלעדיות • לגלובס נודע כי צילומי הקמפיין מתוכננים בקרוב. בטורנדו לא מבקשים לעצור אותם, אך דורשים ביטול בלעדיות או פיצוי • מה עומד מאחורי התביעה, ואיך זה ישפיע על תוכניות דיסקונט?

רותם סלע / צילום: אמיר מאירי

בגלל המעבר לדיסקונט: טורנדו תובעת את רותם סלע

החל משנת 2016 משמשת סלע כפרזנטורית של מוצרי טורנדו • כפי שנחשף לראשונה בגלובס, סלע קיבלה הצעה מפתה במיוחד מבנק דיסקונט, לפיה תקבל כ-2.5 מיליון שקל לשנה ותחתום על סעיף בלעדיות • לטענת סלע, ניסיונות טורנדו לסכל את החוזה עשויים לגרום לה לנזקים של עשרות מיליוני שקלים

רותם סלע בפרסומת לרהיטי קאזה / צילום: צילום מסך

היוצאת מן הכלל: כשהפרזנטורית מוצלחת והפרסומות טובות, שני מותגים יכולים להרוויח בו-זמנית

למרות שהפרסומת של טורנדו לא באוויר, העובדה שהיא כה מזוהה עם רותם סלע, שמובילה בימים אלה את קמפיין רהיטי קאזה, עוזרת לה להתברג בתודעה - כך עולה כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לדודו ארז ומשרד הבריאות

ליהי קורונובסקי ותפוזינה / צילום: צילומ מסך מתוך הפרסומות

הלחימה נגמרה וירדה מהמסך, ההומור והקלילות חזרו לברייק הפרסומות

שתי פרסומות חדשות אומנם עושות שימוש בפרזנטורים מוכרים, אך משיגות את הבולטות שלהן מסיבה אחרת • למרות סיום מבצע "שומר החומות", עדיין נרשמת אהדה לקמפיין משרד הבריאות, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה

דני רופ בקמפיין משרד האוצר / צילום: צילום מסך

על מה הולך הכסף? משרד האוצר - הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית בשבוע החולף

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת האהודה ביותר בשבוע החולף היא של משרד הבריאות עם ישראל קטורזה • מזגני טורנדו נותרת הזכורה

אין חדש תחת השמש: מזגני טורנדו – הפרסומת הזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות האהודות מדורגת השבוע הפרסומת של 9 מיליון • הקמפיין של שירותי בריאות כללית הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית

חם בגזרת הקירור; טורנדו – הפרסומת הזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של טורנדו עם רותם סלע מטפסת לראש טבלת הפרסומות הזכורות, ומקדימה בהקשר הזה גם את תדיראן וגם את אלקטרה • מפעל הפיס עם ערן זרחוביץ' - האהודה

בלעדי בגלל הקורונה: אלקטרה וטורנדו מעלות את מחירי המזגנים

לפי אלקטרה, הייקור לקמעונאי יעמוד על עד 3%, כשההערכות הן כי העלייה במחיר לצרכן עשויה להגיע עד 10% • עליית המחירים של טורנדו לצרכן עשויה להגיע אפילו לעשרות אחוזים

תשעה מיליון / צילום מסך

פרסומות השבוע החולף: 9 מיליון ממשיכה לזכות באהדה

גיאוקרטוגרפיה: בראש דירוג הפרסומות הזכורות בשבוע החולף ממוקמת טורנדו • ישראכרט - הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם כ-606 אלף שקל

טורנדו - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-30.3 מיליון שקל, לעומת 24.7 מיליון שקל בשבוע שעבר

רותם סלע בפרסומת למזגני טורנדו / צילום:

קרב המזגנים נמשך: טורנדו - הפרסומת הכי זכורה השבוע; תדיראן - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של מפעל הפיס, "חיש גד - זה אתה עם עוד קצת כסף", הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית בשבוע החולף עם כ-1.04 מיליון שקל

רותם סלע בפרסומת למזגני טורנדו / צילום:

סקר הפרסומות: הקרב בענף המזגנים ממשיך לככב בעשירייה

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות מדורגת השבוע מזגני טורנדו עם רותם סלע • בראש האהובות - הפרסומת של מזגני תדיראן עם מורגן פרימן • קוקה-קולה – הקמפיין המושקע ביותר בשבוע החולף

קריר בבית, חם על המסך: טורנדו - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע

בראש טבלת הפרסומות הזכורות מדורגת השבוע טורנדו עם החסויות: "התחזית: סחוניה דל-מות" ו"רק אתם שולטים במזג-האוויר" • בראש הפרסומות האהובות מדורגת הפרסומת של מפעל הפיס ללוטו, שהיא גם הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף

הפרסומת של MAX / צילום מסך מתוך הקמפיין

אשראי במקסימום: הפרסומת ל-MAX היא הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes בכיכובה של חוה אלברשטיין ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות האהובות

רותם סלע בפרסומת למזגני טורנדו / צילום:

סקר הפרסומות: חווה אלברשטיין בלב, רותם סלע בראש

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הפועלים עם קובי מרימי הייתה יקרה, מושקעת ומצחיקה ואף קיבלה תשבחות מהברנז'ה - אך מציגה ביצועים בינוניים בדירוג הזכורות והאהובות • לעומת זאת, חווה אלברשטיין עוררה באזז סביב הפרסומת החדשה ל-yes, אך בעיקר סביב בחירתה להשתתף לראשונה בפרסומות

טורנדו הובילה גם השבוע את דירוג הפרסומות הזכורות ביותר

גיאוקרטוגרפיה: את דירוג האהובות ביותר הובילה "9 מיליון", עם שיעור האהדה הגבוה ביותר, אך שיעור הזכירה הנמוך ביותר