גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

מקאן

מסוכנויות הפרסום הגדולות בעולם

עוד כתבות

מודעת הדרושים של זרמון / צילום: צילום מסך

גם אני פה: המחאה הנשית נגד האפליה בשפה הפרסומית תופסת תאוצה

מודעת גיוס עובדים של משרד זרמון, שפנתה לגברים בלבד, עוררה סערה בענף הפרסום - והציתה את הדיון על הנטייה להשתמש בקמפיינים בלשון זכר בלבד • בשיחה עם גלובס מציעות המנהלות הבכירות בענף גישה חלופית, ותולות תקווה בדור הצעיר שיחולל את השינוי

המוקד הלאומי של מד''א. משרדי הפרסום אדלר חומסקי, באומן בר ריבנאי, גליקמן שמיר סמסונוב וראובני פרידן מתמודדים על תקציב הפרסום של הארגון / צילום: דוברות מד''א

אדלר, ראובני, באומן וגליקמן הוזמנו להתמודד על תקציב מד"א

עד עתה ארגון מד"א לא השתמש בשירותי משרד פרסום, וכעת הוגדר תקציב של 2 מיליון שקל, שעשוי לגדול עם הזמן • וגם: יהושע TBWA מאבד את תקציב הפרסום של מליסרון לטובת מקאן

אתי עבדי, מנכ''לית מקאן ת''א / צילום: נטלי שור

מקאן בראש: תחרות הפרסום האפי חוזרת, ואלה הזוכים

תחרות הפרסום האפקטיבי, האפי, נערכה בישראל זו הפעם ה-20 • משרד הפרסום מקאן הוביל בפער עם 29 מדליות • בכמה פרסים זכה אדלר-חומסקי, מה הקמפיין שהעניק שתי מדליות לראובני-פרידן, ומה ההישגים של גיתם? התוצאות לפניכם

מתוך קמפיין המשביר החדש לצרכן

קמפיין המשביר לצרכן ליום האישה: איך הפך מהלך עם כוונה טובה לסערת רשת

בארגוני הנשים אומנם נזהרים מלגנות בתוקף את קמפיין יום האישה של המשביר לצרכן לאחר שעורר סערה ברשתות, אבל גם ממליצים למפרסמים להתייעץ עם אנשי מקצוע • מה לדעתם בעייתי במסר, האם זה יפגע במפרסמים, ולמה במקאן משוכנעים שהיו עושים זאת שוב

אין חדש תחת השמש: מזגני טורנדו – הפרסומת הזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות האהודות מדורגת השבוע הפרסומת של 9 מיליון • הקמפיין של שירותי בריאות כללית הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית

סלע קיומנו: הקיץ בעיצומו וטורנדו כובשת את הטבלה

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של טורנדו באמצעות מקאן • תמי 4 – הפרסומת האהודה ביותר

אילן שילוח: עובדי חדשות 13, אל תתנו לרסק את החברה ולגרום לטיהור פוליטי

על רקע כוונת רשת לערוך קיצוצים נרחבים, כתב היום בטוויטר יו"ר מקאן: "עובדי חדשות 13, אל תתנו לגרום לטיהור פוליטי באיומים של משבר כלכלי; יש מקום לשני ערוצי טלוויזיה בישראל ולשתי חברות חדשות טובות. שלא יפחידו אתכם שאין מי שיקנה את הערוץ"

טורנדו הובילה גם השבוע את דירוג הפרסומות הזכורות ביותר

גיאוקרטוגרפיה: את דירוג האהובות ביותר הובילה "9 מיליון", עם שיעור האהדה הגבוה ביותר, אך שיעור הזכירה הנמוך ביותר

נדב פרסמן - מקאן תל אביב /צילום: תמר מצפי

מקאן ת"א זכו ב-11 אריות בתחרות הפרסום בקאן

מקאן העולמית תזכה הערב בתואר סוכנות השנה • עם צמרת הקבוצה הבינלאומית יעלו גם שלושה נציגים ישראלים: סיגל עבודי, נדב פרסמן ואלדד וינברג

הדר גור אריה / צילום: תמר מצפי

אחרי 6 שנים: הדר גור אריה, מנכ"לית משותפת במקאן ואלי, פורשת מתפקידה

מיכל רומי, שחלקה עם גור אריה את ניהול משרד הפרסום, תמשיך כמנכ"לית יחידה

ענת גבריאל, מנכ"לית יוניליוור ישראל, צילום: שלומי יוסף

אחרי 25 שנה: יוניליוור מתייעלת ונפרדת מבאומן בר ריבנאי

כחלק ממדיניות התייעלות בינלאומית תקציב הפרסום ירוכז במקאן ת"א ובגרייט דיגיטל

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון / צילום: יונתן בלום

בלעדי מי יוביל את האסטרטגיה של הטריפל של בזק? מקאן ת"א ואדלר-חומסקי ראש בראש

משרדי הפרסום מקאן ת"א ואדלר-חומסקי הציגו לאחרונה מצגות אסטרטגיה בפני הנהלת החברה ונשלחו למקצה שיפורים, שאת תוצאותיו הם אמורים להציג בימים אלה - זאת כהיערכות ליום שבו תצורף yes להצעת הטריפל של בזק

סניף מגה מדף , מדפים , יופלה , יוגורט / צילום:  תמר מצפי

בעקבות הביקורת החריפה: תנובה הורידה את הפרסומת ל"יופלה טיל"

זאת, יממה בלבד לאחר שעלתה לאוויר • בפרסומת נראה ילד שמח ועליז שמקבל לארוחת עשר יוגורט טיל וצוחק בבוטות על חבריו שקיבלו פירות וירקות • הרשתות החברתיות סערו גם בשל סגנון ההתנהגות הפוגעני וגם ובעיקר בגלל הרעיון להעדיף מזון עתיר סוכר על פני מזון בריא

בן מוסקל, מנכ"ל בואמן בר ריבנאי / צילום: איל יצהר

מה חשוב למפרסמים? גודל המשרד ותפיסת ערך מובהקת

באומן בר ריבנאי שהגיע לראש דירוג משרדי הפרסום של מוסף "פירמה", נטוע היטב בעולמות החדשים של דיגיטל וטכנולוגיה מצד אחד, ומצד שני ממוצב ככזה שיודע לתת שירות • בחינת ההעדפות של הסטודנטים מגלה שהם מעדיפים לעבוד במשרדים הגדולים • מגזין פירמה משרדי פרסום

כך הפכו משרדי הפרסום ליצרני הלהיטים הגדולים בישראל

"קומסי קומסה", אחד הלהיטים החמים של הקיץ, שמבוצע על-ידי כוכב הילדים והנוער סטפן לגר, נולד במשרד פרסום, והוא לא לבד • המוזיקה והפרסום, שתי תעשיות עם שצריכות כיום להמציא את עצמן מחדש, משלבות ידיים ומייצרות להיטים  • ווין-ווין וכולם מרוויחים או מדרון מסחרי חלקלק? ניתוח G

בית מפעל הפיס/ צילום: איל יצהר

קמפיין השנה: "כל כך הרבה מיליונרים חדשים" של מפעל הפיס

תחרות קמפיין השנה, שהסתיימה הערב לימדה עד כמה הלך ענף הפרסום והתמרכז משהרוב המכריע של הפרסים התחלק בין שני משרדים בלבד: אדלר חומסקי ומקאן תל אביב

בלעדי בגלל פפר: מקאן לא יוכל להתמודד במכרז של הדואר

מקאן ת"א אחראי על הפרסום של פפר, הבנק הדיגיטלי של קבוצת לאומי, שמתחרה בשירותים הדיגיטליים של הדואר • בשלב הקריאייטיב במכרז הפרסום של הדואר יתמודדו המשרדים אדלר, גליקמן, יהושע, ראובני ושמעוני

לפני כולם פרסמן לא לבד: וינברגר חוזר לנהל את הקריאטיב במקאן

אלדד וינברגר, מי שכיהן בתפקיד המשנה למנכ"ל משרד הפרסום בתחום ניהול לקוח, חוזר לכור מחצבתו וינהל את הקריאייטיב במשרד לצד נדב פרסמן

שגית צור להב/ צילום: תמר מצפי

"אריות" ישראלים בפסטיבל הפרסום בקאן: 7 מדליות למקאן רומניה

לזכיות של אדלר-חומסקי ומקאן ת"א מצטרפות 7 מדליות שבהן זכה משרד הפרסום מקאן רומניה, בראשות המנכ"לית שגית צור-להב

יוסי לובטון / צלם: איל יצהר

יוסי לובטון: "החברה הישראלית גזענית, וצריך לעצור את זה"

במקום לנשום אוויר פסגות - לובטון, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי, משדר דריכות. הוא פוחד להתרסק, מתכונן לאפשרות שהמשרדים האחרים יצמצמו את הפער, ומצהיר שיעשה הכול כדי שמקאן ואילן שילוח, שחטפו את סמנכ"ל הקריאייטיב שלו, ייכשלו ■ באומן-בר-ריבנאי הוא משרד הפרסום של 2015 בדירוג "פירמה"