גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

משקפי שמש

עוד כתבות

חנות של רשת SUNGLASS HUT / צילום: באדיבות Luxottica

רשת משקפי השמש Sunglass Hut של הענקית העולמית לוקסוטיקה נכנסת לישראל

קבוצת פוקס של הראל ויזל קיבלה את הזיכיון לפתיחת רשת חנויות משקפי השמש  Sunglass Hut • פוקס קיבלה רישיון בלעדי להקמת והפעלת החנויות בישראל ובגדה המערבית

סמנכ''ל שיווק אופטיקנה, ירון עמיר / צילום: איל יצהר

"היום השיווק מורכב מריצות קצרות מרובות כיוונים. זה לנהל הפרעת קשב תמידית"

לישראלים יש חיבה גדולה למותגים אבל גם חיבה למחיר, אומר ירון עמיר, סמנכ"ל השיווק של אופטיקנה • מה עשתה תרבות האינסטגרם לענף האופטיקה, איך השפיעה שנת הקורונה על מכירות האונליין, ואיזו פרסומאית מהווה עבורו מודל השראה? • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

עכשיו זה רשמי: קסטרו וקרולינה למקה נפרדים מקים קרדשיאן

קים קרדשיאן לא סיפקה את הסחורה, וקסטרו מסיימת עמה את ההתקשרות

קים קרדשיאן לא סיפקה את הסחורה? קרולינה למקה מקצרת את השת"פ

קסטרו, בעלת רשת המשקפיים המוזלים, תקצר את ההתקשרות עם הפרזנטורית משנתיים לשנה בלבד עקב ביצועים מאכזבים של הקמפיין • מדוחות קסטרו עולה כי סך ההשקעה בפעילות קרולינה למקה בארה"ב במחצית 2019 עמד על כ-30 מיליון שקל

רואים 6:6

חי גאליס, מנכ"ל ביג, בחר במותג Warby Parker למשקפי ראייה ושמש, שמשלב אונליין לחנויות הפיזיות ומציג חדשנות שמלהיבה את הצרכנים

חכמים בשמש: מקאן יטפלו בתקציב מותג קרולינה למקה

המשרד יצלם בקרוב קמפיין חדש למותג בכיכוב הפרזנטורים בר ראפלי ואסי עזר • עד לפני מספר חודשים טיפל במותג משרד הפרסום ראובני פרידן, אך לאחר שניטלה מהם ההובלה על הקו הפרסומי, הדבר הוביל למשבר ביחסים

אלין כהן / צילום: שוקה הכהן

רוצה את הצעירים: אופטיקנה תשלם 230 אלף שקל ותמלוגים ממכירות לכוכבת רשת בת 17

אלין כהן תרוויח לא רק את הסכום הנאה הזה אלא תגרוף גם 10% מכל מכירה של משקפיים שיימכרו מקולקציית קפסולה שתשיק יחד עם אופטיקנה • בכך, אופטיקנה מנסה לחבר את המותג שלה לקהל הצעיר

אירוקה מקימה אתר אאוטלט למשקפי שמש של מותגי יוקרה

באתר יימכרו מותגים בינלאומיים של משקפי שמש מעונות קודמות בהנחות משמעותיות של כ-50% • היקף ההשקעה באתר נאמד בכרבע מיליון שקל

רוכבים על הטכנולוגיה החכמה: העתיד של רכיבת האופניים

האביזרים החדשים שיהפכו את הרכיבה על אופניים לנוחה יותר וחכמה יותר, גם לחובבים

שוק משקפי השמש: אושר מיזוג לוקסאוטיקה ואסילור בישראל

רשות ההגבלים העסקיים אישרה את מיזוג הנציגות הישראלית של ענקית המשקפיים האיטלקית לוקסאוטיקה וחברת העדשות הצרפתית אסילור בארץ

מעכב אחרי אנשים / צילום: שאטרסטוק

כמו רנטגן: משקפיים המאתרים חשוד בתוך המון סואן

שוטרים במרכז העיר ז'נג'ז'ו בסין, חמושים במשקפי שמש עתידניות המצוידים בטכנולוגיה לזיהוי פנים, מאתרים חשודים בין ההמון הסואן ■ הפרטים בווידאו

חנות קרולינה למקה / צילום: שוקה כהן

לפני כולם קרולינה למקה תתפשט לארה"ב ותשיק אתר מכירות בינ"ל

מותג המשקפיים, המפעיל כבר 15 סניפים בספרד ובאנגליה, הוא חלק מקבוצת האופנה הודיס, אך בשלב הראשון יימכרו באתר החדש שייפתח רק מוצרים של קרולינה למקה

סנאפצ'ט / צילום: רויטרס

המשקפיים של סנאפ נכשלו: החברה תפסיד עד 40 מיליון דולר

המוצר הושק לפני כשנה במחיר של 130 דולר; כיום ניתן למצוא אותו באינטרנט במחיר 70 דולר בלבד ■ מפעילת אפליקציית סנאפצ'אט הפסידה ברבעון השלישי 443 מיליון דולר

Luxottica / צילום: בלומברג

מיזוג בשווי של כ-49 מיליארד דולר בשוק המשקפיים האירופי

יצרנית המותגים Ray-ban ו-Oakley תתמזג עם אסילור, יצרנית עדשות מובילה ■ העסקה צפויה לייצר חיסכון עלויות של כ-400-600 מיליון יורו בטווח הבינוני

יניב ויצמן - מנכ"ל teenk טינק / צילום: איל יצהר

Teenk תשתמש במשקפי סנאפצ'ט בקמפיין לסופר-פארם

יניב ויצמן, מנכ"ל ובעלי Teenk: "הסוכנות נמצאת בכל רגע נתון עם היד על הדופק בכל הקשור לעולם התוכן של צעירים ונוער, בדגש על אפליקציות וגאג'טים,

כשהביומטרי פגש את ה-IoT: גאדג'דטים עם חיישנים ביומטריים

השילוב בין חיישנים ביומטריים והאינטרנט של הדברים מציע פתרונות יצירתיים במגוון תחומים

עד 4,000 שקל למסגרת: מותגים חדשים בענף משקפי השמש

אירוקה קיבלה את הזיכיון ליבוא ושיווק משקפי השמש והראייה של המותגים טום פורד, רוברטו קוואלי, טוד'ס, סברובסקי, מונקלר, בלינסאנגה, טימברלנד ועוד ■ לפידות מדיקל תייבא ותשווק את משקפי Dunhill ו-Loewe

סנאפצ'ט / צילום: רויטרס

סנאפצ'ט משנה שם ומוכרת משקפיים חכמים ב-129 דולר

החברה הודיעה כי תיקרא מעתה "סנאפ אינק": "אנחנו כבר לא רק אפליקציה חברתית" ■ משקפי השמש החכמים, שנקראים "ספקטקלס", מצלמים סרטוני וידאו ומשתפים אותם

Luxottica / צילום: בלומברג

הטיפ היומי: יצרנית משקפי שמש במיצוב חזק בתעשייה צומחת

אמנם ברקליס מפחיתים את התחזיות השנתיות של Luxottica ב-6% ומצפים לצמיחה אורגנית של 3% בלבד, אך הם נשארים בטוחים לגביה מבחינת הטווח הארוך

"להרוויח 80% לפני הוצאות - לא עוול. לא גמ"ח משקפיים"

אופטיקה הלפרין נהנתה מרווח גולמי של75% עבור המותג ריי באן ■ המנכ"ל, יעקב הלפרין: "אני לא עובד לשם שמיים"