נעמה גת הגיעה לפרטנר לאחר שינוי ארגוני שביצע המנכ"ל חיים רומנו, ובמסגרתו הקים חטיבה קמעונאית ■ רומנו כבר החל בחיפוש אחר מועמדים לתפקיד
גת, שכיהנה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית השיווק של בנק מזרחי-טפחות, תחליף בתפקיד את צביקה שיינפלד שעובר לנהל את חטיבת הקמעונאות החדשה
עם זאת, גת תמשיך בתפקיד עד לאיתור מחליף מתאים ■ בשנים האחרונות הובילה גת את מהלך המיתוג של הבנק וסדרה של פרויקטים שיווקיים, ובכללם הקמפיין "להעביר את דביר"
בנדק, שהקמפיין בכיכובו למזרחי-טפחות נבחר לקמפיין השנה: "אחרי הקמפיין פתאום נהיה לגיטימי בפרסומות לקרוא לפרזנטורים בשמם" ■ "הקולגות לא אוהבים כששחקן עושה פרסומת"
המשרד של אפרתי כבר טיפל כפרויקט בקמפיין "להעביר את דביר", שהיה אחד הקמפיינים המתוקשרים ביותר במהלך 2009
נעמה גת, סמנכ"לית השיווק של מזרחי-טפחות, עומדת מאחורי המהלך החצוף "להעביר את דביר" ■ מעבר להכפלת כמות הלקוחות החדשים, גת יצרה לבנק שפה חדשה ואנושית יותר ושמה את מזרחי-טפחות על מפת המותגים