גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

סיביל גולדפיינר

בעלת רשת האופנה קום איל פו

עוד כתבות

סיביל גולדפיינר מנכ"לית קום אל פו / צילום: איל יצהר, גלובס

"לאנשים אין כסף עכשיו, זה לא הזמן לצאת עם עוד קולקציה חדשה"

סיביל גולדפיינר, מנכל"ית חברת האופנה קום איל פו, על אופנה בימי מגפה • "אחד האתגרים הכי גדולים הוא ניהול מתוך חוסר ודאות. אי-אפשר לחזות ביקוש. אנשים קונים הרבה פחות בגדים, כי אין לאן להתלבש"

רון אילון, ניר ברקת ומוקי גרידינגר / צילום: ערן לם

הרשת החברתית: מי הגיע להשקת יס פלאנט בירושלים?

וגם: ערוץ yes דוקו, שיקרין בשבוע הבא ספיישל אופנה, אירח שלל פאשניסטות באירוע מיוחד בנמל ת"א

השיחה: איריס בק ואורנה אנג'ל מבקרות בנמל ת"א

מי הגיעו להשקה המחודשת של "בית בנמל"? ■ איפה נפגשו דורי קלגסבלד ויונה ויזנטל? ■ וגם: מה חגגה קרן הישג ברוטשילד?

רשתות בגדי המעצבים: אם ניכנס למלחמות מחירים, נתאבד

הן פונות לעשירונים העליונים, בורחות ממלחמות מחירים, לא פותחות חנויות בפריפריה ומייצרות רק כחול-לבן ■ ב-3 השנים האחרונות רשתות המעצבים הולכות ותופסות מקום בולט בקניונים

"קום איל פו" וקמפיין "לא שורפות חזיות" זכו ב"אות גלובס" ע"ש חיים בר-און לשנת 2009

"כארגון עסקי צריכה להיות לנו אחריות גם כלפי השוליים של החברה", אומרת סיביל גולדפיינר, הבעלים של רשת האופנה "קום איל פו", שהקמפיין שהובילה השנה זכה באות "גלובס" לאחריות חברתית