גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

עמוס רולידר

עוד כתבות

קמפיין החודש: "קליק לייבל" בכיכובו של פרופ' עמוס רולידר

פרופ' רולידר הצליח, בעזרת הומור עצמי, לשמור על ערכי המותג "קליק" ומצד שני לייחד אותו לקהל יעד מבוגר ■ סמנכ"לית השיווק של יוניליוור ומנכ"ל משותף בראובני-פרידן חושפים את ההחלטות מאחורי הקלעים של הקמפיין

פרופ' עמוס רולידר / צילום: איל יצהר

"הורים קורעים את התחת בעבודה ודוחפים לילדים ריטלין"

לפסיכולוג הנחשב פרופ' עמוס רולידר יש ביקורת על הילד הישראלי, על ההורים שלו שדוחפים לו ריטלין ועל המורים שלו ■ ראיון מיוחד ופוקח עיניים