כבר בשנת 2016 סוכם כי לחברה הבינלאומית ניתנת אופציה לרכישה עתידית של השליטה • אודי מירון, מייסד ענני תקשורת ויו"ר החברה, יישאר בתפקיד יועץ מיוחד וישמש כשותף ומנהל בקרן הון סיכון חדשה
הסדרה "מסיבת יצירה" מופקת ע"י NUTZ הפקות מבית ענני תקשורת ומשודרת בלעדית בערוץ ניק ג'וניור בהוט • את העסקה הובילה קשת אינטרנשיונל, וזרוע ההפקה הבריטית שלה הפיקה את הגרסה באנגלית, הנקראת "Craft Party"
מדובר בהסכם להפקה משותפת והפצה של תכנים • בנוסף, הוט תנסה לחדור לשוק הבריטי באמצעות פלטפורמת My5 - שירות הסטרימינג החינמי של ערוץ Channel 5 • מנכ"לית הוט: "הפקות המקור שלנו יהיו זמינות למאות מיליוני צופים בעולם"
פוסט אופיס שבשליטת ענני תקשורת הוא אחד מבתי הפוסט פרודקשן הגדולים בישראל • החברה נערכת לשינוי בפעילות על רקע השחיקה בתקציבי הפוסט
בזמן שתעשיית התוכן הישראלית לא מפסיקה לרשום הישגים בינלאומיים, חברות ההפקה מביטות בעיניים כלות במדינות במזרח אירופה, בירדן ובמצרים שמושכות הפקות ענק מחו"ל בזכות הטבות
מדובר בהישג מיוחד עבור ענני תקשורת, שאחראית גם לגרסה המקורית בעברית וגם הפיקה את הרימייק האמריקאי עבור נטפליקס ■ המנכ"לית אורלי אטלס-כץ: "הבעת אמון יוצאת דופן בתעשיית הטלוויזיה הישראלית"
בנוסף להצלחה של "For God and Country" שפותחה ע"י קשת אינטרנשיונל, השעשועון "הטוב מכולם" נמכר לערוץ טלוויזיה במקסיקו; וסדרת הנוער של ענני תקשורת, "כדברא", נמכרה לשידור בפולין ■ ארמוזה פורמטס פותחת משרד במיאמי שיתמקד באמריקה הלטינית
ענני תקשורת, המתמחה בתכנים לילדים ולנוער, אחראית בין היתר לסדרה "החממה", שגרסתה הבינלאומית תעלה השנה בנטפליקס ■ עבור קשת אינטרנשיונל מדובר בדריסת רגל ראשונה בז'אנר הילדים
מירון: "לא לקחנו סיכונים, הלכנו להפקות בינלאומיות ולעולם הדיגיטלי. היינו ילדים טובים והתפתחנו, אבל הבורסה אכזבה - אז יצאנו ממנה"
ענני תקשורת, שבבעלות אודי מירון, מייצגת כבר היום בישראל את המותגים הגדולים של ויאקום, ובהם ניקלודיאון ו-MTV ■ ויאקום מחזיקה בין היתר ברשת CBS האמריקאית ונסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 15.6 מיליארד דולר
סדרת הנוער, שמופקת ע"י ענני תקשורת ומשודרת בערוץ ניקולודיאון בהוט, נמכרה לערוץ RTP
התוכנית שיצר גיורא חמיצר משודרת בערוץ ניקלודיאון ב-yes ונחשבת לאחת ממותגי התוכן המובילים לנוער ■ זו הפעם הראשונה שסדרה ישראלית נרכשת ע"י נטפליקס
איום להוריד ערוצים מהאוויר; מכרזים עם בקשה לפירוט נרחב על הסכמים ומחירים; ומו"מ קשוח שמביא לפלטפורמה ערוצים חדשים כמעט ללא עלות ■ הפרקטיקה של הוט מול ספקי ערוצי הילדים מזעזעת את שוק הטלוויזיה
סלקום וגולן טלקום טוענות, בתלונות לממונה על ההגבלים, כי ענני תקשורת מעדיפה את הוט ו-yes בהחלטותיה העסקיות ■ ענני תקשורת: "תמהים על התלונה"
מועצת הכבלים והלוויין אישרה את מתווה הבעלויות החדש של הערוץ הערבי הייעודי, לפיו יהפוך ג'אבר לבעל השליטה בערוץ עם 82.58%, זכיינית ערוץ 2 רשת תחזיק ב-12.52%, וענני תקשורת תחזיק ב-4.9%
במכתב ששלחה מועצת הכבלים להוט ולערוץ ניקלודיאון נטען כי בעקבות פרק "אלים" ששודר בשבוע האחרון ובו נעשה שימוש בנשק, יש להעלות את הסיווג של התוכנית לבני נוער בני 14 ומעלה
אפילו רגע אחד של נחת לא נרשם בערוץ הערבי הייעודי, הלא טי.וי, מאז החל לשדר לפני כשנתיים: אין בו פרסום, החובות נערמים, הרייטינג נמוך, ובעלי המניות לא רואים את הדברים עין בעין ■ האם הפתרון יגיע מעבר לקווי האויב?
בין ערוצי הטלוויזיה מבית ויאקום: ערוץ ניקלודיאון, ערוץ קומדי סנטרל וערוץ MTV
יחליפו בתפקיד את אודי מירון, בעלי ענני תקשורת ומי ששימש כמנהל הקבוצה מיומה הראשון, שישמש כעת כיו"ר פעיל שלה ויוביל את הפיתוח העסקי
ההערכה היא כי אם לערוץ הלא טי.וי תהיה גישה לבתי האוכלוסייה שאותה הוא נועד לשרת, מצבו הכספי ישתפר