גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

עספור

סדרת דרמה של HOT

עוד כתבות

"הוט ו-yes משדרות תכנים מיניים בשעות הצפייה של ילדים"

נגד הוט ו-yes הוגשה בקשה לייצוגית ב-81 מיליון שקל, בטענה כי סדרות רבות מכילות תכנים לא מתאימים לילדים, אך משודרות בשעות היום והערב המוקדמות

בגלל פרסומת של הוט ו"עספור": באיראן מאיימים בחרם על סמסונג

הפרסומת עם דמויות "עספור" גורמת לסערה באיראן ולאיום על סמסונג ■ "הוצגנו שם כפרימיטיביים. התנצלות לא תספיק, ואנו שוקלים להכריז חרם על החברה"

התוכן הכי מוזמן השנה ב-VOD של הוט: הסדרה "עספור"

הוט, שמציינת החודש 7 שנים ל-VOD, פתחה קטגוריה חדשה בשם "יומולדת 7 - סדרות חינם", שבה ניתן יהיה לצפות בחינם בסדרות רכש ומקור במשך חודש

שבוע שני: הפרסומת של הוט ו"עספור" - הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין הוט עם כוכבי "עספור" פופולרי בעיקר בקרב קהל צעיר

"מוכן לישון לו מתחת לבית"; מורן מרציאנו, מלהק ריאליטי

בעידן שבו ריאליטי הוא המלך, מורן מרציאנו הוא יועץ הסתרים הכול-יכול ■ האיש שעומד מאחורי ליהוק פצצות הרייטינג והקאלט בטלוויזיה פורט את השיטה וחושף שלא היה חסר הרבה כדי שב"הישרדות" VIP ישתתף גם רמטכ"ל לשעבר ■ ראיון

הפרסומת של הוט עם כוכבי "עספור" - הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת הם הגבוהים ביותר בחודשיים האחרונים

צייץ לי תוכנית: גופי השידור בישראל במדיה החברתית

ב-"The Voice" מהמרים על טוויטר, סטטוס על "עספור" זכה לאלפי תגובות, וצופי "מאסטר שף" ממשיכים לשלוח מתכונים הרבה אחרי שהתוכנית ירדה מהאוויר

HOT: חמש מיליון הזמנות לפרקי העונה השניה של עספור

חברת הכבלים מסכמת הערב עונה שניה מוצלחת עם נתון צפייה חסר תקדים של 53.6% ממוצע לפרקי העונה השניה של עספור ■ העונה שניה עלתה לאוויר בחודש אוקטובר

"נציע את 'עספור' לרשתות הגדולות ולכבלים בארה"ב"

אנדרו סטרן, נשיא חברת "ג'ון וולס", שתפיק את "עספור" בגרסה אמריקנית, מספר מה גרם לו לרכוש את הסדרה, איך יהפכו אותה לדוברת אנגלית ומדוע ליוצריה חנן עמיר וגיא סביון לא תהיה מילה באשר לליהוק

"המירוץ למיליון" ממשיך לשבור שיאים - 31.6% רייטינג

פרק הבכורה של "61 ימים" זכה ל-7.4% צפייה בלבד ■ "המקור" של ערוץ 10, עם תחקירו של רביב דרוקר על תיירות המרפא בישראל, השיגה 9.2%

רייטינג: "כלבוטק" במקום השני בטבלה היומית עם 26.6%

מהדורת חדשות ערוץ 2 השיגה אמש רייטינג של 27.1%, לעומת 12.2% למהדורת חדשות ערוץ 10 ■ "מעושרות" של ערוץ 10 רשמה 14.8% צפייה

התוכניות המדוברות ברשת: "עספור" ו"יומני הערפד"

באזילה: התוכניות של קשת לא נכנסו לטבלה - מה שמוכיח כי השיח ברשת שונה מהרייטינג

לראשונה: הוט מתחילה לשלב קוד לסריקה בתוכניותיה

בריקת ‎הקוד תאפשר לצופי הסדרה ""עספור" בעלי סמארטפונים לקבל הצצה לפרק הבא

הפרסומת של הוט לקידום "עספור" - האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לסופר-פארם לקידום מבצע Baby Sale היא הזכורה ביותר

רייטינג: "המירוץ למיליון" של רשת בראש הטבלה עם 25.6%

"המקור", ששודרה במקביל בערוץ 10, רשמה אמש 10.3% ■ "עספור" של הוט השיגה 7.3%

רייטינג: פתיחה טובה ל"המירוץ למיליון" של רשת עם 26.4%

גם "המקור", תוכנית התחקירים המוערכת של ערוץ 10, השיגה אמש נתון יפה של 12.5%

צפיית שיא לפרק הבכורה של "עספור 2" בהוט - 6% רייטינג

ערוץ 10 השיק אמש שתי תוכניות - "מעושרות" ו"אחת, אפס, אפס", ושתיהן השיגו כ-14%

"עספור" בדרך לארה"ב: נמכרה לחברת ההפקה של ג'ון וולס

שבוע לפני השקת העונה השנייה של "עספור" בהוט, הסדרה שיצרו גיא עמיר וחנן סביון נמכרה לחברת הפקות ששייכת לאולפני Warner Bros

עוזבים את HOT: יוצרי "עספור" חתמו עם קשת

‎בתו של נוני מוזס, הדס מוזס-ליכטנשטיין, ניהלה את המו"מ מול קשת בשם חנן סביון וגיא עמיר

עוד שבוע בפסגה: הפרסומת של HOT - הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בנק דיסקונט, שהיא גם המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית, הגיעה למקום השני בדירוג