גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

פמפרס

מותג החיתולים של פרוקטר&גמבל

עוד כתבות

מוצרי פמפרס על מדפי סופר / צילום: Shutterstock, defotoberg

גל ההתייקרויות נמשך: דיפלומט מעלה את מחירם של מוצרי פמפרס ב-5%

דיפלומט הודיעה כי בשל התייקרות משמעותית של ההובלה הימית בשנה האחרונה, היא מעדכנת את המחירון של חיתולי פמפרס לקמעונאיות • בשלב זה החברה לא הודיעה על התייקרות של מוצרים נוספים

פמפרס

פמפרס צמצמה מספר החיתולים בשליש - אין שינוי במחיר

בפרוקטר אנד גמבל ענו למתלוננים כי המחיר למפיץ לא עלה, וגלגלו את האשמה למשווק ולרשתות המכירה

ארה"ב: P&G מכווצת את הפרסום; תגדיל חלוקת דוגמיות

המפרסמת הגדולה בעולם תנסה להגדיל את שיעורי ההתנסות במוצריה בקרב הצרכנים בארה"ב ■ תקציב השיווק הגלובלי של P&G עומד על 13 מיליארד דולר

תינוק / צילום: שאטרסטוק

כוננות ספיגה: מי מוביל במבחן החיתולים של "גלובס"?

ההוצאה על חיתולים מכבידה על ההורים, אך לאחרונה התעוררה תחרות עם כניסת סופר-פארם לשוק ■ "גלובס" בדק את המותגים המובילים וחזר עם מסקנה מפתיעה - פמפרס בראש, ומיד אחריו מוצר אקולוגי ולא מוכר: ביו בייבי

מותק, המוצרים התכווצו - אריזות פמפרס ופסטה פרקפטו

פרוקטר הכריזה על הפחתת תכולת חיתולי פמפרס בסדרת "אקטיב בייבי דריי" ב-6-10 חיתולים לחבילה ■ אסם הקטינה חלק ממוצרי פרפקטו מ-500 ל-450 גרם

לפני כולם שוק החיתולים: "בייביסיטר" כבשו נתח שוק של 9%

זאת שנתיים בלבד אחרי ההשקה ■ המותג ליטופים של סנו יצא מכל רשתות השיווק הגדולות ■ יצרנית בייביסיטר: "השוק התנהל ע"י שני יצרנים, שלא עניין אותם להוריד מחירים. אנחנו גרמנו גם לצרכני האגיס לקנות יותר בזול"

לפני כולם פרוקטר מעלה את מחירי חיתולי פמפרס ומוצרי ג'ילט

הכריזה על עליית מחיר בשיעור של כ-6% במרבית מוצריה, לרבות מותגי ההיגיינה אלווייז ואולדייז, חיתולי פמפרס, מוצרי הגילוח ג'ילט ומשחת השיניים אורל B

לפני כולם שוק החיתולים 2011: פמפרס התחזק על חשבון האגיס

הקרב שניהלו רשתות השיווק בגיזרת החיתולים הביא לשחיקה במחיר לצרכן של כל המותגים ■ השוק רשם צמיחה כספית של 0.5% ■ האגיס עדיין המותג הכי נמכר

רמי לוי מוריד מהמדפים את חיתולי פמפרס

זאת עקב סכסוך מסחרי בין רמי לוי וחברת פרוקטר אנד גמבל ■ רמי לוי: "לא התאים לי המחיר, הם לא העלו את המחיר הבסיסי אבל רצו לתת לי פחות הנחות"

מלחמת החיתולים עוברת לזירה המקוונת: וואלה שופס נכנסת לשוק

אתר וואלה שופס ימכור חיתולי "פמפרס פרימיום קר" במחיר של 50 שקל לחבילה

מלחמת החיתולים: הרשתות מציעות חבילות במבצע

בסופר-פארם חיתולי "פמפרס פרימיום" נמכרים ב-40 שקל ■ חיתולי "בייביסיטר" נמכרים ברמי לוי ב-36 שקל ■ בניו-פארם מוצעות 4 חבילות חיתולי "ליטופים פרימיום" ב-100 שקל

מחלבת הכספים חייבת להיפסק

המותגים הגדולים הרגילו אותנו לחשוב שיש הצדקה לשלם מאות שקלים על מוצר בסיסי

שופרסל הכריזה על הוזלת חיתולי האגיס, טיטולים ופמפרס

מלחמת החיתולים בין הרשתות מתחממת: בשבוע שעבר הודיעה רבוע כחול כי תמכור חיתולי האגיס מטורקיה במחיר הנמוך ביותר בשוק

מדד המותגים 2010: מהם המותגים שהתבלטו השנה?

לפני חשיפת הטבלה כולה - קבלו טעימה של המותגים החדשים במדד וגם של אלה שהתבלטו במיוחד לטובה או לרעה בשנה האחרונה ■ דירוג 100 המותגים השווים ביותר בישראל - של "גלובס", תפן וגיזה-זינגר-אבן - מתפרסם מחר