בקמפיין שמעלה משרד הפרסום ענבר-מרחב G עבור עמותת ישראליס ישתתפו עידן עמדי, אייל גולן, עילי בוטנר, עידן רייכל, עברי לידר, אברהם טל, קרולינה, אריק ברמן, נתן גושן, נדב גדג', נורית גלרון, אלון אולארצ'יק ועוד
מאז ומתמיד קמפיינים שנוצרו ללא תמורה עבור ארגונים ועמותות היוו הזדמנות עבור משרדי הפרסום לפרוץ גבולות קריאטיביים ולזכות בפרסים בתחרויות ■ בשנתיים האחרונות זירת הדיגיטל הופכת לדומיננטית יותר
הפרסומאים שהגיעו לפסטיבל הפרסום בקאן הוכיחו שנוסף לניסיון לשכנע אותנו לקנות עוד מוצר, הם יכולים לסייע לעולם להיראות טוב יותר ■ מבט על עבודות הפרו-בונו שעשו את ההבדל
יובל אלבשן, גלעד ברנע ודנה פוגץ' הם רובין-הודים מודרניים, שהחליפו את החץ וקשת בתיק מסמכים ובנשק משפטי טעון, כדי להילחם את מלחמתם של אלה שמתקשים לעשות זאת
תוכנית הפרו-בונו של לשכת עוה"ד נוסדה כדי להעניק סעד משפטי למעוטי יכולת ■ מחקירת המבקר עולה כי תרומתה זניחה: ב-2005-2009 פנו 13,674 איש - אך טופלו רק 1,044