גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

פרו-בונו

עוד כתבות

זמרים ישראלים בקמפיין פרו-בונו להגברת המודעות למחלת ה-ALS

בקמפיין שמעלה משרד הפרסום ענבר-מרחב G עבור עמותת ישראליס ישתתפו עידן עמדי, אייל גולן, עילי בוטנר, עידן רייכל, עברי לידר, אברהם טל, קרולינה, אריק ברמן, נתן גושן, נדב גדג', נורית גלרון, אלון אולארצ'יק ועוד

בליינד דייט

קריאייטיב למען הקהילה: קבלו את קמפייני הפרו בונו החדשים

מאז ומתמיד קמפיינים שנוצרו ללא תמורה עבור ארגונים ועמותות היוו הזדמנות עבור משרדי הפרסום לפרוץ גבולות קריאטיביים ולזכות בפרסים בתחרויות ■ בשנתיים האחרונות זירת הדיגיטל הופכת לדומיננטית יותר

פסטיבל הפרסום בקאן: עבודות פרו-בונו קריאטיביות במיוחד

הפרסומאים שהגיעו לפסטיבל הפרסום בקאן הוכיחו שנוסף לניסיון לשכנע אותנו לקנות עוד מוצר, הם יכולים לסייע לעולם להיראות טוב יותר ■ מבט על עבודות הפרו-בונו שעשו את ההבדל

לא רודפים אחר שכר-הטרחה: "גלובס" מציג 3 עורכי דין "חברתיים"

יובל אלבשן, גלעד ברנע ודנה פוגץ' הם רובין-הודים מודרניים, שהחליפו את החץ וקשת בתיק מסמכים ובנשק משפטי טעון, כדי להילחם את מלחמתם של אלה שמתקשים לעשות זאת

לפני כולם בתוכנית הפרו-בונו בלשכה יוצגו רק 8% מהפונים ב-5 שנים

תוכנית הפרו-בונו של לשכת עוה"ד נוסדה כדי להעניק סעד משפטי למעוטי יכולת ■ מחקירת המבקר עולה כי תרומתה זניחה: ב-2005-2009 פנו 13,674 איש - אך טופלו רק 1,044