תעשיית השיווק החווייתי שהתבססה על היכולת להפגיש אנשים הולכת לאחד המשברים הגדולים בתולדותיה • לאחרונה החלו לצוץ עוד ועוד פתרונות יצירתיים של תחליפים למפגשים, אבל הם במקרה הטוב פלסטר באמצע ניתוח לב פתוח • איפה בכל זאת נמצא האור בקצה המנהרה?
תקציב הפרויקט יצא למכרז לאחר שבסופר-פארם התחלף מנכ"ל ■ פרומרקט הייתה שותפה לגיבוש הקונספט מתחילת דרכו, ומאז הופקדה על הביצוע וההפקה אוטומטית מדי שנה
ברונר, ששימש בשנים האחרונות כסמנכ"ל לקוחות וקריאייטיב בחברת השיווק הישיר פרומרקט, ימונה לתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב במשרד
יוני סער יקבל על עצמו את תפקיד יו"ר פרומרקט ■ חברת השיווק הישיר מתכננת רה-ארגון שיכלול צמצום כוח-אדם
האירוע השנתי של הטוטו מימן לא מעט גופים: הזוכה הגדול היה "ידיעות אחרונות" שקיבל 566 אלף שקל; בסה"כ הקצה הטוטו לאירוע 1.5 מיליון שקל
(עדכון, הראיון המלא) - יוני סער, בעלי חברת השיווק הישיר פרומרקט, יוצא נגד ה"טרור" של הצרכנים שמופנה למפרסמים הגדולים: "זה לגיטימי לא לקנות משהו כי הוא יקר, אבל אי-אפשר לתרגם את זה לכוח טרוריסטי שלפיו חברות מתנהלות"
אחרי הפרידה מאבוט-המאירי והחבירה לפרומרקט, מוטי רייף ממשיך לטפח חלומות על ריאליטי נטול עריכה, שבוע אופנה עם קניינים יהודים מהעולם ומסיבות פרימיום למאיון ■ "הרבה זמן לא עבדתי מול מישהו שהצליח לגרות אותי אינטלקטואלית"
בית ההפקה החדש יתמקד בהפקות טלוויזיה ואינטרנט לקידום ערכים חברתיים, הפקות פרויקטים כגון שבוע האופנה בת"א והפקות אירועי יוקרה לקהל פרטי ומסחרי
תפקח על יישום ההסכם המתגבש בין הטוטו לבין ההתאחדות לכדורגל
כך נהפך דף מותג עמוס לייקים רדומים לקהילה תוססת שחבריה נכנסים אליה כל יום
טוענת כי תנובה ופרומרקט הפרו זכויות יוצרים בפסטיבל "בתים ביער" בפסח, לאחר שלכאורה השמיעו בו יצירות מוגנות מבלי להסדיר רישיון עם אקו"ם ■ פרומרקט: לתביעה אין קשר לתנובה
הקמפיין, שעשה שימוש בטכנולוגיית 'אוגמנטד ריאליטי', הופיע במגזין "Contagious" ונבחר לקמפיין השבוע של מגזין "Cream"
(עדכון) - אדלר-חומסקי העלה לגמר 4 עבודות ■ גם שמעוני-פינקלשטיין, פרומרקט, באומן-בר ו"המזבלה" העלו פיינליסטים ■ ערן גפן סוגר חשבון בנושא החרמת הקקטוס: "המתחרים שלנו הם קריספין פורטר, בוגוסקי ופארפר"