גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

פרומרקט

חברת הפקות וקד"מ

עוד כתבות

מירי סיני ויוני סער / צילום:  אלי לוי ואיל יצהר

חברות הפקת האירועים והקד"מ מחפשות אופק; "מי שישרוד זה מי שמוכן להשקיע, לא להרוויח"

תעשיית השיווק החווייתי שהתבססה על היכולת להפגיש אנשים הולכת לאחד המשברים הגדולים בתולדותיה • לאחרונה החלו לצוץ עוד ועוד פתרונות יצירתיים של תחליפים למפגשים, אבל הם במקרה הטוב פלסטר באמצע ניתוח לב פתוח • איפה בכל זאת נמצא האור בקצה המנהרה?

דפנה בסטר. מהלך אסטרטגי / צילום: רובי קסטרו

אחרי עשור: הפקת ביוטי סיטי עוברת מפרומרקט לסופר פוש

תקציב הפרויקט יצא למכרז לאחר שבסופר-פארם התחלף מנכ"ל ■ פרומרקט הייתה שותפה לגיבוש הקונספט מתחילת דרכו, ומאז הופקדה על הביצוע וההפקה אוטומטית מדי שנה

גיל סמסונוב חנן גליקמן ויגאל שמיר/ צילום: אופיר אייב

לפני כולם עדי ברונר מצטרף לפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב

ברונר, ששימש בשנים האחרונות כסמנכ"ל לקוחות וקריאייטיב בחברת השיווק הישיר פרומרקט, ימונה לתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב במשרד

יוני סער, בעלי פרומרקט / צלם:  בן יוסטר

חוזר לפרומרקט: ניב פרנקו מונה למנכ"ל החברה

יוני סער יקבל על עצמו את תפקיד יו"ר פרומרקט ■ חברת השיווק הישיר מתכננת רה-ארגון שיכלול צמצום כוח-אדם

לפני כולם מי באמת נהנה מ"טקס המצוינות בספורט" של הטוטו?

האירוע השנתי של הטוטו מימן לא מעט גופים: הזוכה הגדול היה "ידיעות אחרונות" שקיבל 566 אלף שקל; בסה"כ הקצה הטוטו לאירוע 1.5 מיליון שקל

יוני סער: "שופרסל לא הייתה צריכה להוריד מחירים"

(עדכון, הראיון המלא) - יוני סער, בעלי חברת השיווק הישיר פרומרקט, יוצא נגד ה"טרור" של הצרכנים שמופנה למפרסמים הגדולים: "זה לגיטימי לא לקנות משהו כי הוא יקר, אבל אי-אפשר לתרגם את זה לכוח טרוריסטי שלפיו חברות מתנהלות"

מוטי רייף: "פרומרקט הם הסופרמרקט, אני המעדנייה"

אחרי הפרידה מאבוט-המאירי והחבירה לפרומרקט, מוטי רייף ממשיך לטפח חלומות על ריאליטי נטול עריכה, שבוע אופנה עם קניינים יהודים מהעולם ומסיבות פרימיום למאיון ■ "הרבה זמן לא עבדתי מול מישהו שהצליח לגרות אותי אינטלקטואלית"

מוטי רייפ מקים בית הפקה חדש בשיתוף עם פרומרקט

בית ההפקה החדש יתמקד בהפקות טלוויזיה ואינטרנט לקידום ערכים חברתיים, הפקות פרויקטים כגון שבוע האופנה בת"א והפקות אירועי יוקרה לקהל פרטי ומסחרי

לפני כולם זניט מדיה זכתה במרכז לייעוץ שיווקי עבור הטוטו

‎‎תפקח על יישום ההסכם המתגבש בין הטוטו לבין ההתאחדות לכדורגל‏

הלייקים של נוקיה שווים יותר

כך נהפך דף מותג עמוס לייקים רדומים לקהילה תוססת שחבריה נכנסים אליה כל יום

אקו"ם תובעת את תנובה ופרומרקט: מפרות זכויות יוצרים

טוענת כי תנובה ופרומרקט הפרו זכויות יוצרים בפסטיבל "בתים ביער" בפסח, לאחר שלכאורה השמיעו בו יצירות מוגנות מבלי להסדיר רישיון עם אקו"ם ■ פרומרקט: לתביעה אין קשר לתנובה

הכרה בינלאומית לקמפיין משולב של אידיאולוג'יק לנביעות

הקמפיין, שעשה שימוש בטכנולוגיית 'אוגמנטד ריאליטי', הופיע במגזין "Contagious" ונבחר לקמפיין השבוע של מגזין "Cream"

10 עבודות לשלמור בשלב הגמר בפסטיבל הפרסום בקאן, בהן עבודות ל"גלובס"

(עדכון) - אדלר-חומסקי העלה לגמר 4 עבודות ■ גם שמעוני-פינקלשטיין, פרומרקט, באומן-בר ו"המזבלה" העלו פיינליסטים ■ ערן גפן סוגר חשבון בנושא החרמת הקקטוס: "המתחרים שלנו הם קריספין פורטר, בוגוסקי ופארפר"