גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

פררו

יצרנית ממתקים איטלקית

עוד כתבות

חצי שעה של השראה. סוד החברות שמצליחות דווקא בתקופות של משבר כלכלי / צילום: מנחם רייס

מגוגל ופייפל ועד מקדונלדס ועליבאבא: הסיפור של החברות שהצליחו לפרוץ בזמן משבר כלכלי

על רקע החששות ממשבר מתקרב, כדאי להיזכר שחברות מצליחות רבות פרצו ועלו דווקא בתקופות של משבר כלכלי, מגוגל ופייפל ועד מקדולנד ונוטלה, Airbnb ועליבאבא. מה הסוד שלהן?

מוצרי קינדר / צילום: Shutterstock, Mehaniq

בעקבות יותר מ-100 מקרי סלמונלה באירופה: הורחב הריקול על מוצרי קינדר בארץ

לפני ארבעה ימים פורסם כי בעקבות הבדיקה שמתבצעת באירופה לגבי אפשרות לקשר בין מקרי סלמונלה למוצרי קינדר, הוחלט לערוך ריקול יזום בישראל • אמש פורסם כי כחלק מהריקול היזום ייאספו כלל המוצרים האמורים, ללא הגבלה של מספרי אצוות ותאריכי תפוגה

אילן צחי,  מנכ''ל זניט מדיה / צילום: איל יצהר

בלעדי זניט מדיה זכתה בתקציב פררו רושה בהיקף 30 מיליון שקל בשנה

תקציב המדיה של פררו רושה כולל את המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה • וגם: פירמת רואי החשבון הבינלאומית Grant Thornton, שאליה שייכת פירמת פאהן קנה מישראל, על הצטרפותה לאמנת Net-Zero • אירועים ומינויים

פררו רושה

בלעדי שלוש חברות מתמודדות על תקציב המדיה של פררו רושה

ההיקף השנתי של תקציב המדיה של חברת הממתקים עומד על כ-20 מיליון שקל • לגלובס נודע כי מדיה קום, זניט מדיה ודנטסו ישראל מתמודדות על התקציב

קפה על גלגלים של מותג ממרחי השוקולד נוטלה

בלעדי גוד פארם תפתח קפה ראשון של נוטלה בישראל

מאחורי היוזמה להביא את בית הקפה לישראל עומדים הבעלים של גוד פארם ונציגות פררו • הסניף הראשון של הקפה על גלגלים יפתח ברחוב אבן גבירול בתל אביב, צמוד לסניף של רשת הפארם

שוקולדים של פררו רושה / צילום: Shutterstock

בלעדי הישג מתוק: תקציב פררו יטופל ביהושע TBWA ובגליקמן-שמיר-סמסונוב

בעקבות המכרז, משרד שמעוני-פינקלשטיין יוצא ממערך הפרסום של החברה • היקף התקציב הכולל עומד על כ-20 מיליון שקל בשנה

שוקולדים של פררו רושה / צילום: Shutterstock

דנטסו ישראל זכתה במכרז על תקציב המדיה של פררו בשווי 20 מיליון שקל

על התקציב, שכולל את המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה, התמודדו בין היתר חברת המדיה TMF, המרכזת את פעילות המדיה של משרדי הפרסום מקבוצת אומניקום בישראל, וזניט מדיה מקבוצת פובליסיס

שוקולדים של פררו רושה / צילום: Shutterstock

בלעדי פררו רושה יוצאת למכרז על תקציב המדיה בהיקף 15 מיליון שקל

על התקציב, שכולל את המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה, מתמודדים בין היתר חברת המדיה TMF, המרכזת את פעילות המדיה של משרדי הפרסום מקבוצת אומניקום בישראל, וזניט מדיה מקבוצת פובליסיס

כך נחסם יבוא מקביל של מותגי מזון בינ"ל בחסות הרבנות

בעלי עסקים בתחום מתלוננים כי היבואנים הרשמיים נעזרים ביצרנים ומשתמשים באישורי כשרות כדי למנוע יבוא מקביל המוריד מחירים ■ המקרה האחרון הוא של שוקולד נוטלה

נוטלה ופררו

לפני כולם מחסור בשוקולד נוטלה; ליימן שליסל פיטרה 80 עובדים

חודש אחרי נטילת הזיכיון מליימן שליסל, שלוחת פררו רושה בארץ לא הגיעה להסכמים עם הקמעונאים, שמתלוננים על המחירים הגבוהים ■ התוצאה: מותגי החברה נעדרים מהמדפים

ליימן שליסל / צילום:אייל פישר

ליימן שליסל נכנסה לרשימת הספקים הגדולים לפי חוק המזון

המשמעות: איסור לסדר את המוצרים, להתערב במחיר, בשטח המדף ובהיקף הרכישות ברשתות ■ ואולם, לאחרונה אישר משרד הממונה לליימן שליסל פטור זמני מהאיסורים, בכפוף למגבלות, עד סוף יוני

לפני כולם ליימן שליסל בדרך לאבד את זיכיון נוטלה ופררו רושה

החברה העולמית פררו רושה הודיעה לליימן שליסל על נטילת הזיכיון למותגים בישראל, ועפ"י הערכות היא תפתח שלוחה עצמאית בארץ ■ ליימן: "שתי החברות מסכימות כי לא ניתן להמשיך במודל שיתוף-הפעולה הנוכחי"

אומניקום תטפל בתקציב המדיה של מותגי פררו רושה

תקציב המדיה הכולל של המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה מוערך בכ-18 מיליון שקל במחירים ריאליים

יצרנית השוקולד פררו דוחה שמועות על מיזוג אפשרי עם נסטלה

‎‎החברה האיטלקית, שאחראית למותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה, מצויה בבעיית ירושה לאחר שאחד מהבנים של המייסד מת מהתקף לב‏

לפני כולם עוד התייקרות: גם מחיר שוקולד נוטלה עשוי לעלות

ליימן שליסל, יבואנית ממרח השוקולד: "הספק בחו"ל העלה לנו את המחיר" ■ בתוך כך, החברה עצרה את אספקת נוטלה לרשת שופרסל על רקע מחלוקת מסחרית

ארה"ב: יצרנית שוקולד נוטלה תפצה אם ב-3 מיליון דולר

אם מארה"ב תבעה את יצרנית נוטלה בטענה כי החברה מציגה את המוצר כבריא - למרות שאין זה כך ■ במסגרת הפשרה סוכם גם כי נוטלה תשנה את הקמפיין שלה

הסכסוך הסתיים: נוטלה וקינדר חזרו לרבוע כחול

עקב הסכסוך המסחרי, במשך 10.5 חודשים נעדרו ממדפי רבוע כחול מותגי פררו שמשווקת ליימן שליסל, מה שהביא לירידה במכירות של מותגים אלה בשוק המבורקד

נילסן: שוקולד פרה מוביל, אחריו קליק ופסק זמן

סיכום מכר השוקולד בארץ ב-12 החודשים האחרונים: השקת המותג הפרטי של שופרסל פגעה במותג "פרה" של שטראוס ■ קינדר ופררו רושה נחלשו עקב סכסוך הסחר עם רבוע כחול

מלחמת השוקולד: הרשי תציע 17 מיליארד דולר עבור קדבורי

הצעה זו עולה על הצעת הרכש בסך 16.7 מיליארד דולר שהגישה קראפט ■ רכיב המזומנים בהצעת הרשי יהיה 10 מיליארד דולר לפחות ■ מוקדם יותר השבוע דווח על שיחות בין הרשי לפררו לגבי הגשת הצעה משותפת

יצרניות השוקולד הרשי ופררו מתחרות בבאפט על רכישת קדבורי

בין הרשי ופררו נערכים דיונים ראשוניים במטרה להגיש הצעת רכש משותפת עבור קדבורי ■ הצעת רכש זו צפויה להתחרות בניסיון של קראפט פודס לרכוש את החברה