גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

צ'רלס ברונפמן

עוד כתבות

יונתן קולבר \ צילום: יונתן בלום

שני עשורים אחרי השמדת הערך האדירה בכור, ילד הפלא חוזר לקדמת הבמה. מה הוא מתכנן?

ההצלחה המסחררת של הנפקת פייבר, המינוי ליו”ר חברה בתחום האופנתי של הקנביס, וההשקעה הנדל”נית במתחם הדולפינריום • יונתן קולבר, מי שנחשב בשנות ה-90 לבעל מגע זהב עד שהפך לאחראי להשמדת ערך אדירה בכוּר והוריד פרופיל, חוזר לקדמת הבמה • אבל האם הוא גם השתנה?

משבר הפליטים / צילום: אסף אוני

מסכמים את 2018: 10 כתבות מגזין G שלא כדאי לפספס

משבר הפליטים. הדמוקרטיה תחת מתקפה. ביקור בדראגוורלד. סוף עונת המשמשים. המיליארדר החשוף. אבודים בעוטף. היום שבו נשברה הברית החזקה במשק. הפרקליטה שתקבע. עידן הרחפן. ודברים שרואים מראש העגורן • 10 המלצות הקריאה של רון שוורץ, עורך G

צ’רלס ברונפמן / צילום: יונתן בלום

צ'רלס ברונפמן ללא עכבות: "הייתי צ'יקן שיט. הייתי פחדן"

בגיל 87 המיליארדר צ׳רלס ברונפמן מפרסם אוטוביוגרפיה חושפנית ומדבר בראיון בלעדי על משפחה, עסקים, פוליטיקה ועל בדידות

סטיבן ברונפמן ישקיע עשרות מ' ד' בחברות היי-טק ישראליות

ההשקעות של בנו של המיליארדר היהודי צ'רלס ברונפמן יהיו השקעות שונות בחברות ישראליות שכל אחת מהן תהיה בהיקף של עשרות מיליוני דולרים

ברונפמן: "צר לי על נוחי דנקנר, הוא כנראה קפץ גבוה מדי"

המליארדר הקנדי צ'רלס ברונפמן: "נוחי הוא איש מאוד נחמד ואני אוהב אותו, אבל תמיד התנגדתי למבני אחזקה פירמידיאליים" ■ "אין לי מושג מה יקרה עם הממשלה הזו. לא מצאתי מנהיג ואני זקן מדי בשביל להיות אופטימי"

השיחה: מי הגיעו לחתונה של ח"כ ציפי חוטובלי?

וגם: מי הגיעו לטקס הענקת פרס "אנדי" - ועל מה דיברו בכנס לשכת עורכי הדין?

השיחה: ברונפמן משיק את היכל התרבות המחודש

מי הגיעו לפתיחת היכל התרבות המחודש? ■ מי חגגו בחתונתו של ארנון פרלמן? ■ וגם: מי הם הבכירים שבאו להיפרד ממנכ"ל בזק היוצא אבי גבאי?

השיחה: מי הגיע לחתונת נכדתו של המיליארדר יצחק נזריאן?

כיצד תיראה חתונתו הרביעית של איל ההון צ'רלס ברונפמן? ■ כיצד חגגה עפרה שטראוס יום הולדת? ■ וגם: למה מצפה ג'ודי ניר-מוזס-שלום מלונדון וקירשנבאום?

ברונפמן בהיכל

ראוי שהפילהרמונית תבטל את העסקה עם צ'רלס ברונפמן. זו אינה תרומה

ברונפמן תרם 10 מ' ד' - והיכל התרבות בת"א ייקרא על שמו

תרומתו של ברונפמן היא בעלת המשקל הגדול ביותר מתוך 25 מיליון דולר שהתחייבו קרנות התזמורת הפילהרמונית לגייס לטובת שיפוץ היכל התרבות

"למה מקריבים את הילדים? הערבים יכולים להשמיד את ת"א"

צ'רלס ברונפמן לא מתרשם מהאהדה לה זכה נתניהו בקונגרס, וגם לא מהזיגזג של אובמה או מהאמירות הלוחמניות של החמאס ■ לגישתו, יש פרטנר לשלום, והגיע הזמן להפסיק לריב על עוד דונם ולהתחיל לדבר עסקים

השיחה: מי הגיעו לפרגן לבמאי יוסף סידר?

רולנד כהן ונאוה ברק הגיעו לפרמיירה של הסרט "הערת שוליים" ■ צ'ארלס ברונפמן חוגג יום הולדת ■ תמר יסעור מארחת ■ וגם: ממה חושש איתן זינגר?

"לצערי כבר אין למשפחת ברונפמן דבר שמאחד אותנו"

סטיבן ברונפמן, בנו של צ'רלס, מתגורר בקנדה, הרחק מחיי הזוהר של הדודים מניו-יורק אבל עם קשר יהודי קרוב ■ בראיון בלעדי ל-G הוא מספר איך זה לגדול כברונפמן ("אתה שואל את עצמך איך תמלא את הנעליים העצומות של הדורות הקודמים"), ומרים להנחתה: "אנחנו מחפשים השקעות בישראל"

צ'רלס ברונפמן: "כור היתה טעות; חשבתי שבני גאון הפך את החברה הכושלת להצלחה, אבל לא הייתי ער להכל"

(עדכון, הראיון המלא) - ברונפמן בראיון בלעדי למגזין G: "יום אחד, בשלוש בבוקר, קיבלתי טלפון שיצחק תשובה יצא מהמו"מ, ונוחי אמר 'אני בפנים'. מי שלא רצה לבוא לא יכול לכעוס עליי" ■ עו"ד פיני רובין בתגובה: "תשובה לא נסוג מעסקת כור, ברונפמן לא מדייק"

עו"ד רובין: "תשובה לא נסוג מעסקת כור, ברונפמן לא מדייק"

בעקבות הדברים שאמר צ'רלס ברונפמן בראיון למוסף G של "גלובס", אומר רובין, הנזכר כמי שליווה את יצחק תשובה בעסקת רכישת כור: "היתה לנו תרעומת כלפי המוכרים, לאחר שהתברר שיש מתחרה נוסף"