מסתבר שחברות המשתמשות בליסינג תפעולי משפיעות מאוד על מבנה שוק הרכב, ואפילו על האפקטיביות של מהלכי האוצר להפוך אותו לירוק והגיוני יותר בצריכת משאבים
(עדכון) - מוקדם יותר היום אישרה ועדת הכספים את עדכון אגרות הרישוי: תנוע בין 669 שקל בקבוצת המחיר הנמוכה ביותר ל-4,228 שקל בקבוצת המחיר הגבוהה ביותר
כשהאירו עלה ב-10% עלו מחירי הרכב החדשים ב-4%-5% - אבל כרגיל, ההשפעה היא רק בכיוון אחד ■ בדיקת "גלובס": בשיטת "קבוצות המחיר" יכלו מחירי הרכב לרדת ב-8% מתחילת השנה ■ כדור ברגל? שמירה על מחירים גבוהים מעודדת מה שכל יבואן חושש ממנו - יבוא אישי ומקביל
מחירוני הרכב החדשים, שפורסמו השבוע בעקבות ביטול "קבוצות המחיר", מגלים כי רוב יבואני הרכב מיהרו "לשבור את תקרת הזכוכית" של הקבוצות הללו והעלו מחירים - ולא רק בפלח המשפחתיות
מחסלים את הגזר, משאירים מקל ובמקום לחבוט בצרכן בבת-אחת - מכים טיפין-טיפין
דגם התצוגה M1 צפוי להפוך למשפחתית סדרתית בתוך כשנה ולמלא תפקיד מפתח בישראל
הרשות תבדוק את שערי הבסיס לעדכון הקבוצות בתחילת השנה הבאה
גם איגוד יבואני הרכב פרסם היום הערכה, ולפיה בשערי המטבע הנוכחיים לא צפויות קבוצות המחיר לרדת בינואר - והן אף עשויות לעלות בהנחה ששערי המטבע הנוכחיים יתייצבו מול השקל