גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

קונספט שיווק

חברה בבעלות גידי גולדפינגר, בעלת רשתות האופנה לי קופר ובלו בירד

עוד כתבות

ישי דוידי - קורבן אופנה

מה שמסתמן ככישלון לא אופייני לקרן פימי, מדגיש את המהלך המזהיר שעשה צביקה בארינבוים

בריל טרם השלימה את רכישת רשת לי קופר

הקלוזינג לעסקה התעכב כיוון שלי קופר טרם חתמה על הסדר סופי עם הנושים העיקריים - בנק לאומי ובנק דיסקונט ■ בכוונת בריל להרחיב את קהל היעד של לי קופר לגילאים מבוגרים יותר

מספרי לי קופר נחשפים: המכירות עלו אך הרווחיות רחוקה

מסתמן: הרשת תידרש לצעדי התייעלות משמעותיים ושינוי מיצוב ■ צפויה החלטה על סגירת 5 סניפים, בהם החנות בקניון שבעת הכוכבים

בריל בדרך לרכישת לי קופר תמורת 3-4 מיליון שקל

(עדכון) - בריל, מפעילת הרשתות גלי וסולוג, תרכוש את המלאי של לי קופר ששוויו מוערך ב-25 מיליון שקל ■ ההסכם, שצפוי להיחתם הלילה, יביא לביטול התוכנית לסגירת הרשת

רעידת אדמה אופנתית: רשת לי קופר תיסגר - כל העובדים יפוטרו

החברה, המפעילה 36 סניפים בישראל, לא שרדה את המשבר הכלכלי העולמי שהביא לסגירת סניפים רבים בחו"ל ■ עובדי מחלקת היצוא כבר פוטרו, כל יתר 350 העובדים יפוטרו בקרוב

גולף תרכוש את רשת האופנה בלו בירד תמורת 12 מיליון שקל

סכום הרכישה נחשף ב"גלובס" כבר בתחילת אוגוסט ■ מנכ"לית קבוצת גולף, אילנה קאופמן: "אנחנו מאוד מעוניינים ברכישות נוספות"

גידי גולדפינגר במו"מ לרכישת חלקו של דוד עיני בקונספט שיווק

‎זאת על רקע חילוקי דעות בין הצדדים ■ גולף מנהלת מו"מ לרכישת רשת בלו בירד של החברה תמורת 12 מיליון שקל

בעלי רשת ml במו"מ לרכישת רשת לי קופר מקונספט שיווק

לי קופר מהווה את עיקר הפעילות בקונספט שיווק, שמנסה באחרונה למכור גם את בלו בירד ואקספוז שברשותה ■ המו"מ למכירת רשת בלו בירד לאיש העסקים רן פרסברג לא הבשיל לידי עסקה

בעלי "ילדותי" רוכשים מקונספט שיווק את מותג האופנה RHUS OVATA

העסקה מתבצעת לפי שווי של 2-2.5 מיליון שקל ■ יתרת המניות תישאר בידי המייסדות והמעצבות של RHUS OVATA, האחיות הדס ועינב צוקר

בעלי UMI במו"מ להיכנס כשותף בחברת קונספט שיווק

דוד עיני צפוי להשקיע עשרות מיליוני שקלים בחברה המחזיקה ברשתות האופנה לי קופר ובלו בירד ■ לפי הערכות הוא יחזיק בכמחצית ממניות החברה

מנכ"ל קונספט שיווק: "אנו צופים כי השנה נגדל בין 30% ל-50%"

גידי גולדפינגר, מנכ"ל ובעלי קונספט שיווק, מדבר על השנה הקשה שעברה על לי קופר ובלו בירד, על צעדי ההתייעלות, על חזרתו להיות בעל השליטה בחברה ועל כוונתו להוריד מחירים ולהיכנס לתחומים חדשים

גלר-נסיס זכה בתקציב הפרסום של מותג האופנה לי קופר

גבר בשלב הגמר על משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד ■ תקציב הפרסום של קונספט שיווק, זכיינית לי קופר, שטופל עד לאחרונה בפוגל-אוגילבי, עמד מתחילת 2009 על כמיליון דולר במחירי מחירון

ענבר-מרחב-שקד וגלר-נסיס מתמודדים על תקציב הפרסום של לי קופר

התקציב טופל עד לאחרונה בפוגל-אוגילבי ■ בשלב זה מסתמן כי גלר-נסיס יטפל בתקציב ■ שיחות התקיימו גם עם משרדי הפרסום ברוקנר-נטע-יער ו-LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי

תקציב לי קופר על המדף? החברה עורכת סבב שיחות עם משרדי פרסום

קונספט שיווק, בעלת הזיכיון למותגי האופנה לי קופר ובלו בירד, ערכה סבב שיחות עם ענבר-מרחב-שקד, ברוקנר-נטע-יער ו-LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי ■ בשנים האחרונות מטופל התקציב ע"י פוגל-אוגילבי

רשת האופנה לי קופר מתייעלת: סוגרת 7 סניפים

מדובר ב-3 סניפים הפסדיים ו-4 חנויות עודפים ■ במקביל הוחלט על ריענון במצבת כוח-האדם, והיו"ר משה ברנזון סיים את תפקידו ■ גידי גולדפינגר, מנכ"ל משותף ברשת: "אנחנו מתכוונים להחזיר את לי קופר למסלול"

האופנה החדשה של ישי דוידי: קרן פימי משתלטת על רשתות לי קופר ובלו בירד

קרן פימי תזרים לקונספט שיווק 6 מיליון שקל, שיתווספו ל-45 מיליון שקל שכבר השקיעה בשנים האחרונות בחברה

קונספט שיווק מחפשת שותף: הציעה לגורמים עסקיים לרכוש 50% מהחברה

קונספט שיווק, בבעלות גידי גולדפינגר, מחזיקה בין היתר ברשתות האופנה לי קופר ובלו בירד ; קונספט שיווק: "נשמח לצרף שותף לקבוצה על מנת שנוכל להמשיך ולפתח את הפעילות"