גידי גולדפינגר במו"מ לרכישת חלקו של דוד עיני בקונספט שיווק

‎זאת על רקע חילוקי דעות בין הצדדים ■ גולף מנהלת מו"מ לרכישת רשת בלו בירד של החברה תמורת 12 מיליון שקל

פחות מחצי שנה לאחר כניסתו של איש העסקים ובעל חברת UMI, דוד עיני, לשותפות בקונספט שיווק, זכיינית לי קופר - מנהל מייסד החברה, גידי גולדפינגר, משא-ומתן עם השותף החדש לרכישת חלקו ויציאתו של עיני מהחברה.

ככל הנראה, גם הפעם יחלץ יאיר גולדפינגר, מייסד מריביליס ואחיו של גידי גולדפינגר, לעזרת האח. המשא-ומתן החל להתנהל עקב חילוקי דעות שהתגלעו בין הצדדים נוכח רצונו של עיני לצאת מהשותפות בחברה.

לפני כחודשיים פורסם ב"גלובס" כי קונספט שיווק ניהלה משא-ומתן למכירת רשת בלו בירד לאיש העסקים רן פרסברג, מבעלי חברת מטבחי היוקרה Bulthaup, אך המגעים לא הבשילו לידי עסקה.

דוברו של גידי גולדפינגר הכחיש את הידיעה.

בתוך כך, בימים אלה מנהלת החברה משא-ומתן למכירת רשת אופנת הגלישה בלו בירד לקבוצת גולף בראשות אילנה קאופמן. ל"גלובס" נודע כי אם המשא-ומתן יבשיל, גולף תשלם עבור בלו בירד 12 מיליון שקל.

קבוצת גולף מחפשת מנועי צמיחה חדשים, ובשנתיים האחרונות בחנה אשרות לרכישה של רשתות שונות. עבור גולף, בלו בירד היא הזדמנות להיכנס לתחום אופנת הצעירים בנישה שזוכה להצלחה, עם בלו בירד כמותג מבוסס.

גלף תוכל לנהל את בלו בירד במטה הניהולי הקיים שלה, עם עלויות שוליות נוספות בלבד, ובכל לייעל את הרשת.

כפי שפורסם ב"גלובס", לפני כחודש הודיעה גולף כי היא נכנסת לתחום אופנת הנוער באמצעות המותג גולף. קאופמן מסרה אז כי "חשבנו להיכנס לאופנה לנוער עם רשת נפרדת, והחלטנו שלא. גולף עוברת הצערה ושינוי מאד גדול. אנחנו משנים את כל הגישה מבחינת שפה, פרסום ואינטרנט. אנחנו הולכים הרבה יותר חזק לכיוון הצעירים. אנחנו רוצים את הצעירים. הם קונים יותר".

לאור פיילוט מוצלח שערכה החברה הוחלט לפתח קולקציות שלמות לגילאי 13 ומעלה. בחברה מסרו אז כי הם צופים כי המהלך יעלה את המכירות לפחות ב-10%-15%.

מגולף נמסר בתגובה כי "אנו מקבלים פניות רבות לרכישות חברות. אם יש מה לדווח אנו עושים זאת על-פי חוק".