עידן בן אור החל לעסוק ב-SEO כבר כשהיה נער בן 16 • כיום הוא מנהל את ReGo, חברת קידום האתרים שאותה הקים, שמעסיקה 25 עובדים • בראיון עימו הוא מספר על הדרך שעשה, מסביר מדוע התחום ימשיך להיות רלוונטי גם בעידן הבינה המלאכותית, מה מבדיל חברת קידום אחת מאחרת ואיך נדרש לגשת ללקוח
לכל רשת חברתית מאפיינים משלה וקהלי יעד משלה • לפני שפועלים מסחרית בכל אחת מהן – כדאי להכיר את אופני הפרסום בהן
מילות מפתח, קישורים, אופטימיזציה, תיאורי עמוד ותגיות - בעלי עסקים רבים ניצבים אובדי עצות מול כל אלו • אולם לדברי גלעד קמר, מנכ"ל חברת וובס ומקדם אתרים מנוסה, כל אחד יכול לקדם את העסק שלו עצמאית אם יקדיש לכך זמן מתאים. במדריך שלפניכם הוא פורש כמה מהעקרונות המנחים של התחום
עד תחילת 2019 וובפאלס נחשבה לאחת המובילות בישראל בקידום אתרים וכתיבת תוכן שיווקי • לפני שנתיים גוגל דחקה את אתרי החברה מטה בתוצאות החיפוש, כנראה לאחר פעילויות בניגוד למדיניות שלה • במקביל השתלטה עליה הנהלה בריטית והיא צפויה לסגור את הפרק הישראלי בחייה
השבחת פלטפורמות תוכן מקוונות למטרות רווח הפכה בעת האחרונה לאפיק השקעה • מי שמעוניינות בדרך כלל בהשקעה שכזו הן חברות ענק עם תקציב גבוה ופוטנציאל מכירות או טראפיק מאוד גדול, מסביר אייל רחמים, מנכ"ל SEOLINKS
מספר המועסקים בתחומי ה-SEO/SEM זינק אשתקד ב-33% ל-3,000 עובדים
מחקר בתחום הקידום האורגני והממומן (SEO/SEM) שנערך עבור גוגל ישראל מעלה כי ההכנסות בתחום ב-2011 זינקו ב-80%, ומספר הלקוחות קפץ ב-50%