גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

קליניק

חברת קוסמטיקה

עוד כתבות

מנכ"ל אסתי לאודר ישראל, אורן רווח / צילום: איל יצהר

בלעדי אחרי המזון, גם תחום הקוסמטיקה מצטרף לגל ההתייקרויות: אסתי לאודר מעלה מחירים

הנציגות הישראלית של אסתי לאודר ביצעה עדכון מחירון למוצריה ברשתות ובאמצעים בהם היא משווקת ישירות לצרכן • עליית המחיר לקמעונאי תעמוד על עד 15%, אך המחיר הסופי לצרכן צפוי להיות גבוה יותר ולגלם גם את שיעורי הרווחיות של הרשת • החברה: "במרבית המוצרים לא נעשה שינוי במחיר, בחלק מהמוצרים חלו הורדות מחירים של עד 15%"

בשמים / צילום: Shutterstock

באתר קליניק לא הוצגו מחירים כדין - והקונים יקבלו בושם מתנה

זאת במסגרת פשרה בתביעה ייצוגית שהוגשה נגד אלקליל, יבואנית קליניק, בטענה כי באתר החברה לא הוצגו מחירי המוצרים ליחידת מידה כפי שמחייב החוק • היקף הפיצוי שנקבע בהסדר הפשרה עומד על 420 אלף שקל

אורן רווח / צילום: אביב חופי

"הפדיון שלנו למ"ר בקניונים - פי 3 מהפדיון של חנויות האופנה"

אחרי שהזניק את המכירות פי 7 למחזור של יותר מחצי מיליארד שקל - אורן רווח, יו"ר קבוצת אסתי לאודר ישראל, מרגיע את רשתות הפארם: "הבטחתי שלא אתחרה במחיר"

מותג האיפור והטיפוח קליניק משיק אתר קניות בעברית

המחירים באתר נמוכים ב-20% מהמחיר המלא לצרכן, כשב-3 החודשים הראשונים המשלוח יהיה בחינם, ובהמשך בקנייה מתחת ל-200 שקל המשלוח יעלה 15 שקל

מה קרה במיתון הנוכחי ל"מדד הליפסטיק"? תשאלו את נשיא אסתי לאודר

סדריק פרובאה, נשיא קבוצת אסתי לאודר העולמית, אומר כי המיתון דווקא הביא לעלייה במכירות ■ ומה הלאה? הגברים עדיין לא צורכים קוסמטיקה, העתיד שייך לסיניות, והנשים הישראליות "יפהפיות, חמות וקוסמופוליטיות"

מפעל הפיס - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של 369 אלף דולר

פלאפון מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של 241 אלף דולר ; רשתות השיווק מגדילות את ההשקעה בפרסום לקראת פסח