200 מיליון צופים קיבלו הצצה לנופי ישראל דרך 41 הגלויות שליוו את אמני האירוויזיון • העבודה על הסרטונים הייתה רצופה מכשולים: מגשם בלתי פוסק ועד סכסוכי עובדים
את השיר כתבו והלחינו ענבר ויצמן ואוהד שרגאי • גיא שגיא ביים את הקליפ • קובי מרימי יבצע את השיר באירוויזיון ה-64 שיתקיים השנה בתל-אביב ב-19 במאי • צפו
השיר של לואיס פונסי ודדי יאנקי הגיע למעל 6 מיליארד צפיות • לפי יוטיוב, בשנה האחרונה נרשמו 2.8 מיליון צפיות בקליפ בממוצע בכל יום
מדובר למעשה ב"גלויות" - קליפים קצרים המשודרים בין ביצועי השירים בתחרות • הקונספט שנבחר לצילומים הוא "רוקדים את ישראל" • מי שצפויים לבצע את הצילומים הם צוותי צילום זרים, ככל הנראה מפורטוגל, וזאת לאור משבר בין תאגיד השידור לחברי איגוד עובדי הקולנוע והטלוויזיה
השיר החדש והמצופה של זוכת האירוויזיון, "באסה סבבה", שוחרר רק אתמול, אבל הוא כבר אחד מהשירים הפופלריים ביוטיוב • עלות הפקת הקליפ עמדה על כמיליון שקל - הקליפ הישראלי היקר ביותר שצולם אי-פעם
הקליפ של להיט הענק "Despacito" חזר לאתר לפני זמן קצר • במקום הסרטון נראתה מוקדם יותר תמונה של מספר דמויות במסיכות שמכוונות אקדחים למצלמה
אסטרונאוטים מרחפים בחללית בתנאי מיקרו-כבידה, תאי הקפאה, חורי תולעת, חזרה בזמן וגם תורת היחסות של איינשטיין - כל אלהו הם חלק מהקליפ החדש של סטטיק ובן-אל תבורי ■ האם אכן מתקיים קשר בין הקליפ לעובדות מדעיות? הפרטים בווידאו
עד כה גייסה Interlude, שפיתחה פלטפורמה להצגה אינטראקטיבית של סרטים וקליפים, 38 מיליון דולר
מה חיפשו הצעירים ומה אהבו המבוגרים יותר בישראל ובעולם ביו-טיוב השנה? הנה הדירוג
עבודת הווידיאו החדשה של FKA טוויגס מציגה דימויים אפלים ומבריקים על מיניות ולידה, מוות והיריון, זיקנה וזוגיות
פיוזיק הישראלית פיתחה אפליקציה חדשה שתאפשר למשתמשים ליצור קליפ משותף עם הזמרים האהובים עליהם, בתהליך פשוט ומהיר על גבי הסמארטפון
יאפשר לגולשים לצפות בתוכן בלי פרסומות ■ חתם על חוזים עם מפיצות המוזיקה הגדולות ■ עפ"י הערכות, המודל עשוי להפיק הכנסות בסך חצי מיליארד דולר בשנה
חברות שתוכן שלהן הופר בקליפים שעלו באתר יו-טיוב יכולות לקבל פרסום כפיצוי
הפרסומת היא למעשה קליפ של הזמרת שנעשה בשותפות עם מותג היוגורט אקטיביה ■ הקליפ שותף עד כה יותר מ-5.3 מיליון פעמים
הביצוע הפרובוקטיבי של פולין בתחרות האירוווזיון לא השאיר הרבה מקום לדמיון ■ הסרטון של הביצוע בתחרות צבר בכ-4 ימים מעל 2 מיליון צפויות ביו-טיוב ■ הסרטון של הקליפ הרשמי, פרובוקטיבי אף יותר, צבר כבר יותר מ-3 מיליון צפיות
בחברה ציפו למיליוני צופים, לאחר ש-60 מיליון איש בחרו את המועמדים לטקס
בזמן שאתם מגבירים את מירי מסיקה בגלגלצ, הילדים שלכם עפים ביוטיוב על "פרנקלין" - תופעת היפ-הופ המורכבת מ-3 תל-אביבים בני קצת יותר מ-20
משקיעה את הסכום תמורת 7% מהערוץ ■ מדובר בערוץ Vevo שכולל קליפים של אמנים מובילים בעולם ■ זוהי הפעם השנייה שגוגל משקיעה בערוץ ביו-טיוב
כך נוצרת תהילת עולם המונית, ויראלית, פורצת גבולות
הקליפ "גנגם סטייל" חצה את רף המיליארד צפיות ביו-טיוב ■ לרגל המאורע פורסמו חלק מהמספרים שעומדים מאחורי הקליפ הנצפה ביותר בעולם