ענקית משקאות האנרגיה, שבבעלותה מספר קבוצות כדורגל מרחבי העולם, מעוניינת להיכנס לשוק הבריטי; המטרה? "לקחת קבוצה לליגת האלופות"
מחלוקת שהגיעה עד לפיפ"א בין קבוצתו הקודמת של הבלם, הפועל ת"א, לקבוצתו הנוכחית רד-בול זלצבורג: מי צריכה לשלם לכפ"ס "דמי סולידריות"?
הוגש כתב אישום נגד לירון זרקו בחשד לסחיטה באיומים של שחקן הפועל ת"א ■ בדיון פורסם תמליל המסרונים והאיומים ששלח זרקו לבלם: "אגיע אלייך לאוסטריה, שם לא יהיו לך מאבטחים"
עורך דינו של לירון זרקו, החשוד כי סחט את בלם הפועל ת"א: "לא מקובל ש'קורבן' נתון להגבלות" ■ המשטרה: "דה-סילבה עד חשוב בפרשה, יש חשש שהוא יעזוב את הארץ"
זרקו ואביו חשודים כי ניסו לסחוט מאות אלפי דולרים מבלם הפועל ת"א, ואיימו כי אם לא ייעתר לדרישתם - הם יפיצו עליו מידע מביך בכלי התקשורת
הבלם של הפועל ת"א הפך לייצוא השני הכי יקר בתולדות הכדורגל הישראלי, אחרי איגביני יעקובו אותו מכרה מכבי חיפה ב-4.4 מיליון ליש"ט; טביב צפוי לקבל כ-10% מסכום העסקה
הוב סטייבנס, המאמן של האלופה האוסטרית, מודה בראיון ל"גלובס" שהכסף הגדול שהכניסה יצרנית משקאות האנרגיה הוא הסיבה העיקרית לכך שהקבוצה שלו עומדת שוב מול כניסה לליגת האלופות ■ עם תקציב של 40 מיליון אירו, הוא משוכנע שהפעם, מול הפועל ת"א, זה אמור להספיק: "בהשוואה לקבוצה שהפסידה למכבי חיפה בשנה שעברה, יש לנו יותר איכות"
היסטוריה קטנה נרשמה המשחק בר"ג בין מכבי חיפה לזלצבורג, שהפך לשידור ה-HD הראשון שמופק בישראל ■ בהמשך השנה: נבחרת ישראל, מכבי ת"א ביורוליג ואפילו לאונרד כהן ■ איך זה עובד, כמה זה עולה, איפה אנחנו עומדים ביחס לשאר העולם, ואיך כל זה קשור לתעשיית הפורנו?
ערוץ 10 חגג אתמול את ההעפלה של הירוקים לצ'מפיונס ליג עם נתוני צפייה מרשימים; זה היה המשחק הרביעי של האלופה הישראלית שהערוץ משדר בחודש האחרון
זכויות השידור של הקרב על העלייה לשלב הבתים של הצ'מפיונס ליג נרכשו מערוץ הספורט ■ המשחק ישודר במקביל גם בספורט 5 HD ■ המשחק הראשון בין הקבוצות, ששודר בערוץ 2, גרף רייטינג של 17%
משחק הכדורגל, שקירב את הירוקים אל ליגת האלופות ושודר ע"י זכיינית ערוץ 2 רשת, גרף רייטינג ממוצע של 17% - עלייה משמעותית לעומת משחקיה הקודמים של הקבוצה בשלבי המוקדמות ששודרו בערוץ 10
"מדובר במהלך שמסמל את כל מה שרע בכדורגל הקפיטלסטי החזירי", אמר ארגון האוהדים של רד בול זלצבורג, שהתנגד לרכישת הקבוצה ע"י יצרנית המשקאות ■ כיצד תהליך אגרסיבי של מיתוג מחדש הרגיז את אוהדי זלצבורג, ולמה הם ממש לא לבד בעניין הזה?