קבוצת קסטרו קיבלה זיכיון בלעדי למותג הקוסמטיקה הצרפתי איב רושה בארה"ב, בהשקעה ראשונית של 22 מיליון שקל • עם השקת הפרויקט הקבוצה מקיימת שורת מינויים: רון רוטר, שכיהן כמנכ"ל קסטרו-הודיס, ימונה למנכ"ל זרוע הפעילות בחו"ל ויכהן כמנכ"ל איב רושה ארה"ב, ובמקומו ימונה יאיר אוחיון
החורף החם, מכירת מלאים במבצע והתחזקות הדולר הם בין הסיבות לשחיקה שחווה רווחיות הרשתות המובילות • בסיכום שנתי נרשמה אומנם עלייה בהכנסות, בין היתר כתוצאה מסגר בתקופה המקבילה ב–2021 • מניות פוקס וקסטרו איבדו עשרות אחוזים בשנה החולפת
בדומה לחברות האופנה האחרות, גם קסטרו נהנתה מעלייה משמעותית בהכנסות וברווחים בהשוואה לשנת 2020 מוכת הסגרים • זינוק של 68% בהכנסות הרבעון הרביעי • עברה אשתקד לרווח נקי של 108 מיליון שקל, לעומת הפסד של 11 מיליון שקל ב-2020
מוויתור על האגו ועד "פרודקט-מרקט-פיט": מנהלים בכירים שכבר העלו את החברות שלהם על מסלול צמיחה משתפים מהניסיון שלהם • פרויקט מיוחד
קבוצת קסטרו-הודיס השיקה את מותג עיצוב הבית שלה, "קסטרו הום", שכולל 14 חנויות ואף אתר ייעודי • "לא בחרנו להיות הכי זולים, אבל אנחנו מביאים איכות במחירים סופר תחרותיים", סיפר לנו מנכ"ל הקבוצה, רון רוטר, שכבר שואף לפתיחת 50-60 סניפים של הרשת ברחבי הארץ
קבוצת קסטרו-הודיס פרסמה תוצאות רבעוניות חזקות, כאשר הכנסותיה זינקו ב-56%, והיא רשמה שיפור בפרמטרים התפעוליים • בשורה התחתונה, הרבעון השני הסתיים עם גידול של 52.3% ברווח הנקי ל-50 מיליון שקל; ובמחצית הראשונה נרשם רווח נקי של 65.1 מיליון שקל, לעומת הפסד של 54.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד
הרווח התפעולי ברבעון הראשון של שנת 2021 הסתכם ב-26 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-83 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד • הפדיון החודשי הממוצע למ"ר הסתכם ברבעון הראשון בכ-1,900 שקל, גידול של כ-85% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
החברה אישרה את חשיפת גלובס כי היא נכנסת לתחרות בתחום המוצרים לבית • בכוונתה להשקיע בשנה הקרובה 20-30 מיליון שקל ברשת החדשה • בתוך חמש שנים מתכוונת החברה להגיע לפריסה של 50-80 חנויות, שחלקן יוקמו בתוך חניות אופנה קיימות של הרשת
לגלובס נודע כי קבוצת האופנה הציבורית נערכת לפתוח רשת כלי בית • הקבוצה בניהולו של רון רוטר התמקדה עד היום באופנה, אביזרים וקוסמטיקה, וכעת היא נכנסת לתחום חדש לה לחלוטין • בכוונת קסטרו לפתוח בו-זמנית כעשר חנויות תחת המותג החדש
דוחות קסטרו מגלים כי בעקבות שני הסגרים איבדה הקבוצה מחזור הכנסות פוטנציאלי של כ-283 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של 2020 • למרות זאת קסטרו הצליחה לעבור מהפסד של 31 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, לרווח נקי של 41 מיליון שקל
לצד ירידה משמעותית בהכנסות בצל הקורונה, מאמצי ההתייעלות שביצעה חברת האופנה קסטרו איפשרו לה לסכם את הרבעון השני עם מעבר לרווח לראשונה אחרי תקופה ממושכת • המנכ"ל רון רוטר: "יש כאן גם חזרה לצמיחה וגם הורדה בהוצאות, שהשילוב של שניהם דרמטי"
ההכנסות של קבוצת האופנה הציבורית צנחו ב-38% ברבעון השני של 2020 על רקע סגר הקורונה, אבל הרווח התפעולי הוכפל והחברה עברה לרווח נקי של 33 מיליון שקל
בנוסף הודיעה החברה כי הוחלט לוותר על קבלת דמי שכירות בגין הנכסים שהיא משכירה לקבוצת קסטרו במהלך ההדממה שנכפתה עליה במשבר הקרונה • קבוצת קסטרו הציבורית נסחרת בבורסה בת"א לפי שווי שוק של כ-248 מיליון שקל ומפעילה כ-460 חנויות
חלק מחנויות רשת אקססורייז יהפכו לסניפים חדשים של מותג האיפור קיקו מילנו • רון רוטר, המשנה למנכ"ל קסטרו-הודיס: "המטרה - להתמקד בפעילויות הליבה של הקבוצה ולהתנתק מפעילויות שאינן רווחיות מספיק"
בצל הירידות החדות בערכה של מניית קסטרו בחודשים האחרונים, רון רוטר, המשנה למנכ"ל החברה, רואה באמזון הזדמנות וערוץ מכירה נוסף • "חברת קסטרו עברה טלטלות וידעה לצאת מהן"