גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

רונן חן

מעצב אופנה ישראלי

עוד כתבות

יוסף / צילום: זהר שטרית

תתחדשו: זרקור על כל מה שחדש ומעניין בעולם האופנה

שיתוף-פעולה הממזג אופנת רחוב עם אופנה גבוהה; השקה של חלל ביפו המשלב בגדים ורהיטים; תערוכה על תולדות נעלי הסניקרס; ספר שאצרה עורכת התכשיטים של "ווג" הבריטי; וקולקציית אביזרים מסקרנת במיוחד

דורין פרנקפורט / צילום: אסף עיני

סתיו על המדף: הקולקציות החדשות של המעצבים המקומיים

הקולקציות החדשות לעונת הסתיו כבר מסודרות יפה על המדפים, וזה הזמן להתרשם מכמה מהן, פרי-ידם של המעצבים המקומיים

יצירתיות במונוכרום: רונן חן משיק קולקציה אביבית חדשה

הקולקציה האביבית החדשה של רונן חן, המונה כ-40 פריטים, בנויה על שני סיפורים מרכזיים, היוצרים יחד מראות ייחודיים, בוהמייניים ופרקטיים

רונן חן ואיל קיציס משיקים את רשת הנעליים Inside out

מדובר ברשת נעליים של מותגי פרימיום מיובאים המיועדים בעיקר לגברים ■ ההשקעה הכוללת בהקמת הרשת נאמדת ב-4 מיליון שקל

מעצב האופנה רונן חן מרחיב את פעילותו בחו"ל

פתח חנות שנייה בלונדון בהשקעה של כ-550 אלף שקל ומשיק אתר מכירות לשוק האמריקני בהשקעה של כ-750 אלף שקל

השיחה: נוחי דנקנר משיק מגדל יוקרה בבת-ים

בכירי חברת נוה מקבוצת נכסים ובניין אי.די.בי מתכנסים ■ אביב משה חוגג יום הולדת ■ וגם: אליעזר שקדי מארח את בוריס גלפנד

מהם מותגי האופנה הישראליים שהצליחו לחדור לארה"ב?

רק מעטים הצליחו לחדור את החומה של הדוד סם, ורבים עשו זאת בדלת האחורית ■ מהו סוד ההצלחה האמריקנית של רונן חן, מיכל נגרין, גוטקס ובגיר - ומי עוד מתכנן כניסה אופנתית?

רשתות בגדי המעצבים: אם ניכנס למלחמות מחירים, נתאבד

הן פונות לעשירונים העליונים, בורחות ממלחמות מחירים, לא פותחות חנויות בפריפריה ומייצרות רק כחול-לבן ■ ב-3 השנים האחרונות רשתות המעצבים הולכות ותופסות מקום בולט בקניונים

אפרת דור תוביל קמפיין למעצב האופנה רונן חן תמורת כ-80 אלף שקל

דור, כוכבת "עספור", תופיע בקטלוג החדש, במודעות בעיתונות, באתר אינטרנט של רונן חן ובאירועי יחסי ציבור

מעצב האופנה רונן חן פותח חנות ראשונה בלונדון בהשקעה של 500 אלף שקל

פותח בנוסף חנות ברחובות בהשקעה של 300 אלף שקל ■ עם פתיחת החנות תמנה הרשת 11 סניפים בארץ

יבה דון תוביל קמפיין למעצב האופנה רונן חן תמורת סכום מדווח של 20 אלף דולר

הקמפיין, בהשקעה של מיליון שקל, כולל קטלוג, מודעות בעיתונות היומית, בעיתונות הרוסית, במגזיני הנשים והתרבות ובמקומונים וכן פוסטרים בנקודות המכירה