גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

ריפרש

חברת שיווק ופרסום במדיה החברתית בבעלות אדם שוב

עוד כתבות

אדם שוב / צילום: תמר מצפי

אדם שוב: "ענף הפרסום תמיד ראה בי בן חורג"

אחרי מכירת חברת המדיה החברתית ריפרש, אדם שוב לא ממהר לחפש כיוון חדש: "לא נולדתי ברמת-אביב ג' עם כפית כסף בפה. כל מה שקירב אותי לדירה, זה מה שעשיתי"

לפני כולם גרייט דיגיטל קונה את פעילות ריפרש של אדם שוב

שוב: "אחרי שנים של עבודה בניהול לקוחות, החלטתי למכור את הפעילות ולפנות לאפיקים עסקיים אחרים" ■ בין לקוחות ריפרש: AM:PM, דור-אלון, KPMG והסתדרות המורים

אדם שוב / צלם: איל יצהר

Refresh תטפל בניו-מדיה של מותגי האלכוהול בחברת "הכרם"

חברת הדיגיטל בבעלות אדם שוב נבחרה לטפל במותג הוודקה הבינלאומי Stoli ובמותג Jägermeister

אדם שוב, מנכ"ל ריפרש / צילום: איל יצהר

האם אדם שוב, בעלי Refresh, בדרך ל"האח הגדול"?

שוב שיתף השבוע בפייסבוק שלו הודעת SMS שבה קיבל פנייה מהפקת "האח הגדול" כדי לבדוק אפשרות לשלבו בעונה הבאה של התוכנית הפופולרית

לייק לקבלנים? חברות הנדל"ן מתחילות לשווק בפייסבוק

חברות מגורים מקימות עמודי פייסבוק לכל פרויקט חדש, וחברות הקניונים מעבירות את תקציבי הפרסום שלהן לפייסבוק ■ "אם אני לא בקריון, אני בפייסבוק של הקריון"

אדם שוב: "קניית דירה זה קלאסי רשת חברתית"

מנכ"ל "ריפרש": "מנוע השיווק החזק ביותר בענף הנדל"ן הוא מנגנון 'חבר מביא חבר'" ■ גזית גלוב החלה השבוע במהלך לקראת הפניית תקציבי הפרסום והשיווק שלה למדיה החברתית

ריפרש זכתה בתקציב המדיה החברתית של גזית גלוב

גזית גלוב תבצע בשלב הראשון פעילות שיווקית עבור זרוע הקניונים שלה - קניוני G

"ריפרש" זכתה בתקציב השיווק במדיה החברתית של רכבת ישראל

תפתח עבור רכבת ישראל מספר אפליקציות שישרתו את לקוחות החברה בפייסבוק ובסלולר

בנק לאומי ישקיע 12.5 מיליון שקל בשיווק במדיה החברתית

לדברי תמר יסעור, ראש מערך השיווק בלאומי, מדובר ב-25% מתקציב הפרסום הכולל של הבנק

בנק לאומי משיק עמוד מותג חדש בפייסבוק

זאת במסגרת קמפיין ל"לאומי דיגיטל" בהשקעה של 10 מיליון שקל ■ ראש מערך השיווק בבנק, תמר יסעור: "פייסבוק זה לא עוד גימיק שצריך רק לעשות עליו 'וי' - הוא מאפשר לענות על הרבה מאוד צרכים של הלקוחות שלנו"

ריפרש של אדם שוב זכתה במכרז על פעילות האינטרנט של הפיס

ריפרש תלווה את המותג בטוויטר ובזירות תוכן גולשים ■ הפעילות תכלול בין היתר הקמת בלוג, ניהול דיאלוג מול גולשים, כתיבת תכנים וניטור השיחה המתנהלת על המותג ברשת

אתר תוכן ומערכת בלוגים - גם לראש עיריית הרצליה יעל גרמן

האתר והבלוגים יוקמו על-ידי חברת Refresh בבעלות אדם שוב ; גרמן תעמוד בקשר מול בוחריה גם דרך רשתות חברתיות, YouTube וקישורים ממומנים בגוגל