גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

רם מוגרבי ארדיטי

רם- מוגרבי- ארדיטי בונה בתל אביב מאז שנת 1919, ומאז ממשיכה ליטול חלק בבנייתה ובעיצובה כמרכז תרבותי תוסס ומתחדש.

 רם- מוגרבי- ארדיטי בבעלות אינג' יוסף מלמד, יזם הנדל"ן יגאל מוגרבי והאינג' ואיש העסקים אדי ארדיטי היא בעלת ניסיון עשיר בייזום, בנייה ומסירה של מאות דירות בתל אביב ומחוצה לה, והיא מספקת מענה שלם לכל שלבי הפרויקט הודות לניסיון היזמי והתכנוני מחד, והזרוע הקבלנית בעלת סיווג בלתי מוגבל בבנייה למגורים מאידך. חברת רם הנדסה הפועלת בתחום ההתחדשות העירונית והנדל"ן באמצעות חברת הבת "רם בעיר".

עוד כתבות

בחירת יזם לתמ"א 38/צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

תמ"א 38: כיצד להפחית סיכונים בבחירת היזם?

הבחירה ביזם הנכון לפרויקט תמ"א 38 היא ההחלטה המהותית ביותר בפניה ניצבים הדיירים ■ למה חשוב לשים לב בתהליך זה על מנת להגיע בסופו של הפרויקט לתוצאה מיטבית?

בועה / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

האם הבטחות יזמי תמ"א 38 עלולות להתברר כבועה?

שחקנים חדשים ולא מנוסים מנסים לזכות בפרויקטים באמצעות תמחור אגרסיבי המתבסס על שוק עולה ■ מהם הסיכונים בכך, ואיך יכולים הדיירים למזער אותם?

רמברנדט 8-10 תל אביב / צילום: רם- מוגרבי –ארדיטי

"לא כל יזם תמ"א 38 הוא יזם נדל"ן"

חוסר הרגולציה וחסמי כניסה נמוכים מאפשרים ליזמים רבים שאינם מנוסים להיכנס לתחום התמ"א 38 ולשווק פרויקטים שאינם עומדים במבחן המציאות ■ "יזם המרשה לעצמו לייפות את המציאות מגלגל את הסיכון על הדיירים"

תל אביב ורמת גן / צילום: צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב

תכנית הרבעים בת"א: בקשות להיתר בנייה יזרזו המו"מ עם הדיירים

עיריית ת"א סיימה תהליך הטמעה של תכנית הרבעים והחלה לשלוח ליזמים תיקי מידע ▪ היזמים מעריכים כי הבקשות הראשונות להיתרים יבשילו לכדי בנייה בשטח בעוד שנה