רפיד ויז'ן, שהחזיקה בזיכיון במשך כמעט עשור, לא הצליחה לשמור אצלה את התקציב • הזיכיון ניתן לחוצות זהב למשך 7 שנים עם אופציה להארכה לשנתיים נוספות
צפוי להחליף בתפקיד את יוסי ירקוני, המנהל את החברה בשנתיים האחרונות
רפיד דרשה מעיריית ר"ג לבטל את זכיית JCDecaux במכרז, אך העירייה הגישה כתב הגנה ואסמכתאות שהחלישו מאוד את טיעוני רפיד נגד ההתנהלות במכרז
חברת השילוט פנתה לעיריית רמת גן בבקשה לבטל את המכרז בו זכתה JC דקו בטענה שנפלו בו פגמים ■ לאחרונה אישר שר הפנים את הזכייה במכרז
ירקוני חוזר לענף הפרסום ויתמנה לתפקיד המשנה למנכ"ל חברת שילוט החוצות
אורי נצר פורש אחרי 10 שנים שבהן ניהל את חברת שילוט החוצות רפיד ■ בראיון לרגל פרישתו הוא אומר: "היו ניסיונות של חדשנות בשילוט החוצות עם ברקודים ופלזמות. בסוף הלקוח רוצה דבר אחד: 'תנו לי את עצמי בענק, לבד ולהרבה זמן'"
כך עולה מדוחות חברת שילוט החוצות רפיד, שהפסידה 9.3 מיליון שקל ב-2011
משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי: "ההחלטה על הקמפיין בירושלים הייתה שלנו; קיבלנו הוראה חדשה מישראכרט לשים את כל השלטים, כולל זה עם גילה אלמגור"
בעשור האחרון החזיקה בזיכיון זה חברת רפיד ■ הזיכיון של ברעם יהיה תקף ל-10 שנים
מהודעת רפיד לבורסה עולה כי נערך מו"מ על המשך השכירות לשטח הפרסום המוגדר "פרימיום"
ביהמ"ש דחה את טענת העירייה לפיה השלט הדו-צדדי הוצב בתחום חלקת הקרקע שהועברה לבעלותה, משום שטענה זו לא הוכחה
זאת לבקשת חברת חוצות זהב, שטענה כי הגישה הצעה כספית גבוהה מזו של רפיד - אולם הצעתה נפסלה בשל טעות טכנית שביצעה במסמכי המכרז ■ רפיד: "נכבד כל החלטה של בית המשפט"
לאחר שמכרז שילוט החוצות בירושלים נכשל - גיא ברעם, מנכ"ל ברעם פרסום מקורי, טוען כי גם למכרז הבילבורדס בת"א לא יתקבלו הצעות
ההחלטה, שטעונה עדיין את אישור ראש העיר, התקבלה בשל העדר מציעים במכרז השילוט של עיריית ירושלים
ועדת המכרזים בעירייה תדון באפשרות לביטול המכרז בשל היעדר הצעות כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס": תיבת המכרזים של פרסום החוצות בירושלים נותרה ריקה
נראה כי על רקע המשבר הכלכלי העולמי, גם ג'י סי דקו הצרפתית החליטה שלא להשתתף במכרז תיבת המכרזים צפויה להכיל רק מעטפה ריקה שהניחה רפיד לאות מחאה על תנאי הסף המגבילים