בחברה שבבעלות משפחת שמלצר קיוו להנפיק את חברת הביטוח לפי שווי שוק של בין 1.2 ל-1.3 מיליארד שקל, אך הבינו שנכון להיום לא יקבלו זאת • בשלמה מתכוונים להמתין כמה חודשים ולבחון את המצב מחדש
טובי שמלצר, בנו הצעיר של שלמה שמלצר ומי שאחראי כיום על עסק הביטוח של קבוצת שלמה אחזקות: "טוב שלא מכרנו את שלמה ביטוח, אנחנו מחפשים להתרחב" ■ כיצד מתנהל העסק המשפחתי מאז פטירתו המפתיעה של האב ב-2014? ראיון
פרויקט "גלובל טאוורס" יכלול 120 אלף מ"ר של משרדים, מסחר וחניון תת-קרקעי
הפרשה נחשפה לאחרונה ב"גלובס" ■ גם אסי שמלצר, יו"ר חברת ש.שלמה בע"מ, וצבי ליבושור, לשעבר מנכ"ל חברת ש.שלמה ביטוח וכיום בכיר בחברת הביטוח שירביט, חשודים בפרשה
כפי שנחשף ב"גלובס", הרשות מנהלת חקירה בענף הרכב והליסינג בחשד להעלמת מס במאות מיליונים ■ לפי החשד, החברות סיווגו פרמיה עודפת שגבו כהחזר הוצאות ללקוח במקום כהכנסה החייבת במס ■ יו"ר שלמה החזקות, אסי שמלצר, נעצר ושוחרר בערבות
זאת, כדי להקל על רכש עצמי של מכוניות אופל ואולי גם מותגי רכב נוספים בהמשך ■ שלמה אחזקות בוחנת לרכוש את חלקו של הציבור בחברה ע"י מיזוג עם חברה פרטית בבעלות שמלצר
יצוין, כי לא מדובר בזיכיון בלעדי, כדוגמת זה שמוענק ליבואני הרכב בארץ, אלא בזיכיון דילר לשיווק אזורי ומתן שירותי מוסך וחלפים
הדו"ח חושף לראשונה גם את מקור המימון החדש של ענף הליסינג: אשראי ארוך טווח מיבואני הרכב כנגד שיעבוד כלי הרכב והכנסות הליסינג הנובעות מהם