גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

שני כהן

שחקנית ובדרנית

עוד כתבות

אודי כגן בקמפיין 9 / צילום: צילום מסך מיוטיוב

עם בדיחות אבא ובלי הפקה גרנדיוזית, אודי כגן ו"9" משיגים את אהדת הצופים

שינוי הקו ודיוק השפה הפרסומית השתלם לחברת הביטוח, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההיעדרות של שני כהן ופנגו מהטבלה מוכיחה כי גם קומיקאי מוכשר יתקשה להחזיק קמפיין ללא כתיבה שנונה ומדויקת

שני כהן לפנגו. ישמרו לה חסד מהמותג הקודם? / צילום: צילום מסך

ישירו לנו סולו: גם בטרנד המזמר יש מי שהתעלו על עצמם

מדד הפרסומות המדוברות מציג עוד חודש מוזיקלי בו השירים השתלטו לנו על הברייק וניסו להתעלות על הריגושים שהציגו בחודש הקודם • היו מי שהצליחו להתבלט בין המזמרים, כמו אופטיקנה עם עומר אדם וסקאזי, ששידרגו את הטרנד למסיבה יוקרתית

רותם סלע בקמפיין טורנדו / צילום: צילום מסך

הטרנד החדש: לגחך על כל מי ששר בפרסומות, ולעשות אצלך בדיוק את אותו דבר

העקביות והנוכחות הגבוהה של רותם סלע והפסנתר בהפסקות הפרסומות משגרות את טורנדו למקום הראשון הכפול - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • גישה דומה עובדת קצת פחות עבור שני כהן ופנגו

ביטוח ישיר נפרדת משני כהן, מהמרת על אודי כגן ומשנה את האסטרטגיה

בימים אלה מחליף מותג הביטוח 9 מיליון את הקו הפרסומי הוותיק בכיכובה של שני כהן, בקו חדש בכיכובו של אודי כגן • שניים מהאנשים שמאחורי השינוי, יגאל שמיר ומרב קליפר-פרץ, מספרים על עדכון שם המותג ל-9 ועל המוצר הדיגיטלי שמאחורי התהליך הדרמטי

פרסומות: 9 מיליון שוב האהובה, סופר-פארם הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של איקאה, בכיכובו של הדוור המזוהה ביותר בעולם - ניומן מ"סיינפלד" - הגיעה למקום השלישי בדירוג הפרסומות האהובות ■ 9 מיליון ושני כהן ממשיכים להוביל במירוץ

שני כהן שולטת: 9 מיליון שוב הפרסומת האהובה; טורנדו - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון אהודה בעיקר על גברים, מסורתיים ודתיים-חרדים ■ בני 55 ומעלה אוהדים את פרסומות לטורנדו ולבזק

קמפיין "שוקה" נפסל לפרסום: "משפיל את סוכני הביטוח"

השופט המחוזי אליהו בכר הוציא צו מניעה האוסר על ביטוח ישיר לצאת בקמפיין בו סוכני הביטוח מוצגים כנהנתנים, מיושנים ומאותגרים טכנולוגית ■ הטיל הוצאות בסך 351 אלף שקל על ביטוח ישיר ■ החברה: נערער לעליון

השבט עדיין חי ובועט

הרייטינג של "ארץ נהדרת" מוכיח שהישראלים עדיין אוהבים לצחוק על עצמם

חגיגות העשור

נדמה שככל ש"ארץ נהדרת" מנסה להתבדח יותר - כך היא מצחיקה פחות

לפני כולם מיקי חיימוביץ' במו"מ לפרסום מותג ביטוח

צפויה לשמש כפרזנטורית של אחת החברות של קבוצת אי.די.אי, המחזיקה בין היתר במותגים ביטוח ישיר ו-9 מיליון

נשקיני קייט

החתונה המלכותית בלונדון הולכת להיות גדולה יותר, במונחי מדיה, מגמר המונדיאל

המחוזי דחה את הבקשה להוריד את קמפיין "9 מיליון" עם שני כהן

ביהמ"ש קבע כי אין מדובר בפרסומת שיש בה משום לשון הרע - וחייב את לשכת סוכני הביטוח לשאת בהוצאות שכר-טרחת עורכי דין בסך כ-25 אלף שקל

לשכת סוכני הביטוח לביהמ"ש: להוריד את הקמפיין עם שני כהן

בפרסומת למותג הביטוח "9 מיליון" של ביטוח ישיר מופיעה כהן כמזכירתו של סוכן הביטוח "יהושע (שוקה) טל" ■ לשכת סוכני ביטוח: "מדובר בפרסומת זדונית ומטעה"

לשכת סוכני הביטוח מאיימת בתביעה נגד שני כהן

מאיימת בתביעת לשון הרע נגד כהן, משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב וחברת ביטוח ישיר, ודורשת להסיר את הפרסומת בה מגלמת כהן את מזכירתו של סוכן הביטוח "יהושע שוקה טל"

ניסוי כלים: "ארץ נהדרת" שחררה באינטרנט מערכון ראשון של העונה

המערכון, מעין פרודיה על הסדרה "מחוברים", זכה ל-80 אלף צפיות באתר mako תוך 48 שעות

המוציא רייטינג מן הארץ

"ארץ נהדרת", העונה השביעית, ו' 21:15, ערוץ 2

הבית החדש של אורנה בנאי

על חילופי הטאלנטים בין זכייניות ערוץ 2 - ולמה רשת שגתה כשנתנה לשני כהן ללכת

חוזה הטאלנט של אורנה בנאי ברשת יעמוד על כ-800 אלף שקל בשנה

(עדכון) - באחרונה התחדשה מלחמת הטאלנטים בין רשת לקשת: קשת החתימה את שני כהן, ורשת החתימה את אברי גלעד ■ גם דידי הררי וירון אילן חתמו על חוזה טאלנט עם ערוץ 24 שבשליטת קשת