פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
ריטייל מדיה / צילום: צילומי מסך

קנייה בתוך קנייה: כך הפך הריטייל מדיה לתעשייה של מיליארדי דולרים

קמעונאיות גלובליות ענקיות - מאמזון ו–וולמארט ועד זלנדו וקרפור - מציעות למותגים אחרים להשתמש באתרים שלהן כבמה, ולמעשה מובילות שינוי בשוק הפרסום המסורתי • בארץ מובילות את התחום וולט וסופר פארם, שנוגסות בשטחי הפרסום הדיגיטליים ה"מסורתיים"

שירה ספיר 10.12.2025
הנפקת אאוטבריין בנאסד''ק ב־2021 / צילום: נועם גלאי

הרכישה מפטריק דרהי העמיקה את הבור: מניית אאוטבריין צללה לשפל

מניית הפרסום הדיגיטלי איבדה שליש משווייה ביומיים, לאחר הסרת תחזית רווח • היא נסחרת כעת בשווי של 163 מיליון דולר בלבד - חצי שנה לאחר רכישת ענק ממונפת של 900 מיליון דולר

שירי חביב-ולדהורן 11.08.2025
בשנים האחרונות הפכו כמעט כל יצרני הטלוויזיה לשחקני מדיה / צילום: Shutterstock

כך "שותות" הטלוויזיות החכמות תקציבי פרסום מערוצי הטלוויזיה המסחריים

ענקית מדידת הנתונים נילסן הודיעה לאחרונה כי תתחיל למדוד צפייה בפרסומות בטלוויזיות חכמות, כולל נטפליקס, יוטיוב ודומיהן - מה שצפוי להגדיל עוד יותר את שוק הפרסום הממוקד • בישראל כבר החלו כמה קמפיינים בטלוויזיות של LG, בין היתר של דיסקונט ויוחננוף

גלית חתן 08.07.2025
טל יעקובסון, מנכ''ל פריון / צילום: אוהד דיין

איך לדבר על שיווק בשפה שסמנכ"לי כספים מבינים, והקשר ל-AI

תעשיית הפרסום הדיגיטלי צמאה לא רק ליצירתיות, אלא גם לאופטימיזציה ומדידה עסקית, אומר טל יעקובסון מנכ"ל פריון, שרכשה את Greenbids המתמחה ברכש מדיה מבוסס בינה מלאכותית • "עכשיו אנחנו בשוק של 750 מיליארד דולר, שמחבר קריאייטיב, מדיה וטכנולוגיה"

גלית חתן 01.07.2025
צ'אטבוט. מייחס חשיבות למקורות תוכן איכותיים / צילום: Shutterstock

כולם למדו את האלגוריתם של גוגל, ואז הגיעו הצ'אטבוטים

מפרסמים ומו"לים מתחבטים בימים אלה בשאלה כיצד לייצר בולטות במנועי החיפוש של ה-AI, כדי לא לאבד כניסות והכנסות • מאזכורים בוויקיפדיה ועד הוספת מידע כמו המתחרים - אלה השיטות

גלית חתן 26.06.2025
שי דר, ניר בן-יקיר, הדס גרוסמן ויוסי לובטון / צילום: פובליסיס

פובליסיס ישראל מקימה חברת שיווק מבוסס דאטה, בשיתוף Braze

קבוצת פובליסיס מקימה את Mate - חברת שיווק מבוסס דאטה בשיתוף Braze הגלובלית • מטרת החברה היא לאפשר למותגי הקבוצה לייצר קשרים פרסונליים, חכמים ורלוונטיים יותר עם לקוחות, ולבנות מסעות לקוח דינמיים ומבוססי תובנות

גלית חתן 25.06.2025
דמות ה-AI ''דניאלה'' של חברת ADIO

לפרסם בפודקאסט של ה־BBC: האפשרויות שנפתחות לישראלים

הצמיחה של שוק האודיו הדיגיטלי בעולם משפיעה על השוק הישראלי: בימים אלה חתמה קבוצת המדיה הישראלית ADIO על הסכם מסחרי עם Acast האירופית, שכוללת כ־140 אלף פודקאסטים • בנוסף תרחיב ADIO את פעילותה עם הפלטפורמות הגלובליות AdsWizz ו־Triton Digital, המספקות פתרונות מקיפים למוניטיזציה באודיו

גלית חתן 03.06.2025
אורי להב, מייסד אאובריין / צילום: יחצ
אאוטבריין | בלעדי

אחרי כ-20 שנה: אורי להב פורש מאאוטבריין

להב ייסד את החברה עם ירון גלאי ב-2006, ועד 2023 שימש כסמנכ"ל הטכנולוגיות שלה • הוא יפרוש בקרוב מניהול מרכז הפעילות בישראל, ויוחלף ע"י דפנה מיכאלי, סמנכ"לית משאבי האנוש • אאוטבריין השלימה לאחרונה מיזוג משמעותי, כששילמה כ-900 מיליון דולר תמורת Teads שהייתה בשליטת פטריק דרהי

גלית חתן 12.05.2025
מארק צוקרברג / צילום: ap, David Zalubowski

מארק צוקרברג הכריז על "הגדרה מחדש של קטגוריית הפרסום". האם זה יצליח?

שוק הפרסום הגלובלי נשלט ע"י מטא, גוגל ואמזון, שעד היום שמו דגש על יתרונות הטירגוט וההיפר-פרסונליזציה • עכשיו מייסד מטא מדבר גם על יצירת קריאייטיב בעזרת בינה מלאכותית. האם לאנשי הענף יש סיבה לפחד? • בכירי הקריאייטיב בישראל נדרשים לסוגיה

גלית חתן 05.05.2025
אפליקציית Threads של מטא / צילום: Shutterstock

מטא משלבת פרסומות בת'רדס גם בישראל. האם המפרסמים יגיעו?

אחרי פיילוט בארה"ב וביפן, מטא מרחיבה כעת את אפשרות הפרסום ברשת החברתית ת'רדס - שנועדה לתת פייט ל-X (טוויטר) - לעוד 30 מדינות • הדעות בענף חלוקות בין הזדמנות להתנסות בפלטפורמה חדשה לבין חוסר אטרקטיביות בשל מיעוט משתמשים ישראלים פעילים

גלית חתן 28.04.2025
הלוגו של מטבע TON / צילום: Shutterstock

טלגרם השיקה מערכת פרסום באמצעות מטבע הקריפטו שלה

פלטפורמת המסרים המיידיים מפעילה בישראל גרסת בטא לפרסום באמצעות מטבע ה־TON • בשלב זה מפרסמים ישראלים יכולים לפרסם רק בחו"ל

גלית חתן 24.04.2025
אילוסטרציה: Shutterstock

הגולשים כבר עייפים מפרסום ברשתות החברתיות, והאפקטיביות במגמת ירידה

הוצאות הפרסום ברשתות החברתיות יגיעו השנה ל־276 מיליארד דולר, אבל לפי סקר שערכה חברת Qualtrics עבור חברת טאבולה, 75% מהמפרסמים בארה"ב חשים שהתשואות על ההשקעה במגמת ירידה • הפתרון עשוי להגיע מאימוץ של מגוון טקטיקות ופורמטים חדשים

גלית חתן 07.04.2025
אילוסטרציה: Shutterstock / צילום: Shutterstock

המחקר שמגלה כמה כסף חברות מוציאות כדי לגרום לכם להקליק על פרסומות

מחקר חדש של חברת AdScale, שנערך בקרב 766 אתרי איקומרס בישראל, מראה כי על כל שקל שחברה משקיעה בפרסום, היא מחזירה 8.4 שקל בממוצע • ואולם רבים מבזבזים תקציבים על טרגוט לא יעיל • וגם: כמה עולה להביא לקוח חדש דרך גוגל ופייסבוק?

שירה ספיר 13.03.2025
דרור גנות וכפיר נוח, מייסדי ADIO / צילום: ליאת מנדל

כך משתנה עולם הפודקאסטים הישראלי: פחות מאזינים ברכב, ויותר צופים בבית

השנה נרשמה האטה בפרסום בפודקאסטים, שהתקשו לממש את הפוטנציאל למרות הגידול בהאזנה ובצפייה • דרור גנות וכפיר נוח, בעלי ADIO המתמחה בשיווק דיגיטלי באודיו, מציגים את מנועי הצמיחה ל–2025: צילומי אולפן, Podfluencers, אירועים חיים וחסות שנותן המגיש

גלית חתן 13.01.2025
מצטערים, מד מן. מהפכת הפרסום כבר כאן / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, Shutterstock

מצטערים, מד מן. מהפכת הפרסום כבר כאן

שתי חברות פרסום, אומניקום ואינטרפאבליק גרופ, מתאחדות לכדי ענק של 30 מיליארד דולר כדי לרתום את מומחיות הנתונים, הטכנולוגיה וה-AI השולטים כעת בשדרת מדיסון - ובכל השיווק שאתם רואים

The Wall Street Journal 24.12.2024
מימין: אמיר שניידר, טל ספיבק ולירן פורמן / צילום: גדעון מרקוביץ

בכירי הענף הזה לא חוששים שה-AI תגזול את תפקידם. הם צודקים?

כלי הבינה המלאכותית היוצרת יהוו חלק משמעותי בעבודת ענף השיווק הישראלי ב־2025, אך לרוב המנהלים בענף ברור כי לא מדובר בתחליף לבני אדם • מייסדי קהילת מנהלי שיווק מצייצים, יוזמי הסקר: "מדובר במגמה הפוכה לארה"ב, אולי כי האיום הביטחוני עולה על הכול"

גלית חתן 24.12.2024

   123456789101112131415   

   נמצאו 442 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 28