פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
אייל חומסקי / צילום: אביב חופי

רה ארגון בקבוצת אדלר חומסקי: מנכ"ל אינטראקשן פורש, הסוכנות תוטמע בתוך משרד הפרסום

לאחר פרישתו של דוד סלמן, הסוכנות תוכפף למנכ"ל אורי עיני, והניהול המקצועי יופקד בידי עדי אלון • סלמן ניהל את אינטראקשן מאז 2015, ולאחרונה החליט לעזוב את תחום הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2020
דורון גרסטל, מנכ"ל פריון / צילום: תמר מצפי

חוזה אסטרטגי לפריון עם חברת פרסום גדולה, בהיקף מוערך של מיליוני דולרים

ההסכם עם Havas Media שתיישם את פלטפורמת המיתוג הדיגיטלי של החברה הבת של פריון, MakeMeReach, בקמפיינים ברשתות חברתיות • לא נמסרו פרטים על ההיקף הכספי של ההסכם, אך לפי ההערכות מדובר במיליוני דולרים בשלב הראשון

שירי חביב-ולדהורן 23.06.2020
מרקו מיקיאלי  / צילום: פייסבוק
אפליקציות | ניתוח

מה עומד מאחורי מינויו של מרקו מיקיאלי למנהל הפעילות המקומית של טיקטוק בישראל

אפליקציית הסרטונים הקצרים מעלה הילוך בפעילותה בישראל ומגייסת את מרקו מקיאילי, לשעבר בכיר בהנהלת פייסבוק, לתפקיד מנהל הפעילות המסחרית המקומית • מקיאילי: "טיקטוק הפכה לפופקורן הדיגיטלי הכי לוהט של דור ה-Z"

ענת ביין-לובוביץ' 15.06.2020
מארק צוקרברג / צילום: רויטרס  ERIN SCOTT

מפרסמים נגד גוגל ופייסבוק: תביעות ענק ומחאות של משרדי פרסום נגד החברות

כשברקע מחאת עובדים ומחאה ציבורית נגד המדיניות הפאסיבית של פייסבוק שמאפשרת פוסטים מסיתים לאלימות של טראמפ, הופנו כלפי שתי חברות הענק טענות מכיוון שמהווה אולי את עקב האכילס היחיד שלהן - המפרסמים

דוד ורטהיים ויסמין יבלונקו 15.06.2020
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

המנהל שנתן פייט לפייסבוק וגוגל: גל תורג'מן פורש מניהול ארטימדיה ישראל

תורג'מן יעבור לפיתוח עסקי במסגרת התרחבות פעילות החברה בשווקים חדשים בעולם • את מקומו בניהול החברה תתפוס יעל בר יעקב, שכיהנה כסמנכ"ל לקוחות בחברה ב-3 השנים האחרונות

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2020
מקס שצ'רבקוב, מנכ"ל ומייסד-שותף בסוכנות הקריאייטיב חוליגנס / צילום: איל יצהר, גלובס

סוכנות הפרסום K Logic רוכשת את סוכנות הקריאטיב חוליגנס

בעקבות הרכישה צפויים החוליגנים לעבור למשרדי K Logic ולשלב כוחות, אך עדיין לא ברור באיזה פורמט

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2020

"תחום השיווק באינטרנט פרוץ לגמרי. אין בו סטנדרט ואין רגולציה. כל אחד הוא מומחה מטעם עצמו"

אורי פז, מנכ"ל סוכנות המדיה הדיגיטלית "טוחן מדיה": "משבר הקורונה טרף לכולם את הקלפים. בשנים האחרונות אנחנו עובדים הרבה עם חברות הייטק גלובליות, והן כל הזמן דוחפות ל'טרנספורמציה דיגיטלית'. הקורונה האיצה את התהליך הזה במהירות מסחררת"

דוד ורטהיים 14.05.2020
עסקים סגורים בתקופת משבר הקורונה / צילום: איל יצהר, גלובס
שיווק | דעה

דעה: איך ייראה השיווק ביום שאחרי

עולם השיווק יהיה קשוח ומאתגר לאחר הקורונה. מותגים יצטרכו להמציא עצמם מחדש. המגמה של העברת תקציבים לדיגיטל תצבור תאוצה

 

צחר רותם 05.04.2020
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

אתרי התוכן הישראלים בקמפיין: "משאירים את הכסף בארץ"

מספר ימים לאחר שארטימדיה העלתה קמפיין דיגיטלי המתנגח בגוגל ופייסבוק על כך שאינם מצליחים לסנן פייק ניוז בנוגע לקורונה, מעלה החברה יחד עם אתרי תוכן ישראלים קמפיין הקורא למפרסמים לפרסם רק באתרים ישראלים כדי לשמור על הכלכלה

ענת ביין-לובוביץ' 30.03.2020

"זה הזמן שבו מפרסמים צריכים לגלות רגישות יתר בקמפיינים"

חברות המדיה תומכות בתקנות הפרסום של גוגל ופייסבוק, שמגדירות פרסום שקשור לקורונה כרגיש • מנכ"ל יוניברסל דיגיטל, אופיר כהן: "צריך להבין שיש בפלטפורמות הדיגיטליות יותר פורצים ורמאים משומרים, ויש להניח שהסגירה רחוקה מלהיות הרמטית"

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2020
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי
בלעדי

מי המפרסמים שמעדיפים את גוגל על האתרים הישראלים בשעת משבר?

אתמול חשף "גלובס" כי מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית, בועז סטמבלר, הנחה את עובדי המשרד לתעדף את הפרסום באתרים הישראלים - אך לפחות בשלב הזה לא כל המפרסמים נוהגים כך

ענת ביין-לובוביץ' 18.03.2020
מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר / צילום: יואב דודקביץ , ידיעות אחרונות
בלעדי

אפקט הקורונה: מנכ"ל לפ"מ הנחה לתעדף פרסום באתרים הישראלים

מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר הנחה את צוותו לתעדף העברת פרסום לאתרים הישראליים ולרשת הפרסום ארטימדיה, כדי לסייע להם בתקופה שבה הפרסום מתרסק, וההכנסות ממנו יורדות מיום ליום

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2020
"חתונה ממבט ראשון", עונה שלישית / צילום: צילום מסך

מכה דרמטית לפרסום בטלוויזיה: "ירידה של 50% ונגיע להרבה יותר"

בכיר בתעשייה: "קשת ורשת מתפקדות בתקופות כאלה כמו ערוצים ציבוריים, אבל אין קורלציה בין ההכנסות בשעת חירום להוצאות שגדלות. המצב דורש השקעות גדולות, אבל צריך לייצר גם אסקפיזם כדי לתת מענה אמיתי למי שמחפש אותו" • במקביל, גם הפרסום הדיגיטלי צונח

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2020
בני גנץ ובנימין נתניהו / צילומים: יוסי זמיר, Jack Guez/ ASSOCIATED PRESS

כחול לבן והליכוד ישקיעו 5.5 מיליון שקל בפרסום בפייסבוק ביום הבחירות

שתי המפלגות הגדולות בישראל ישקיעו ברגע האמת יותר ממה שהשקיעו בכל החודש שקדם לבחירות

 

 

דני זקן 02.03.2020
פודקאסטים / אילוסטרציה: שאטרסטוק

דעה: בעידן ה"במקביל", הפודקאסט הוא דרך לשבת על אוזנו של הלקוח, פשוטו כמשמעו

כשהצורך הוא עסקי-שיווקי, ברור שרק פודקאסטים קצרים וממוקדים יעשו את העבודה • בלי טפיחה עצמית, נטו מקצועיות – והכי חשוב: עניין וערך אמיתי לקהל היעד

צחר רותם 03.02.2020
דורון גרסטלר, מנכ"ל פריון / צילום: תמר מצפי

מניית פריון זינקה מעל -7% בעקבות דיווח על שיתוף-פעולה בתחום הפרסום הדיגיטלי

חטיבת הפרסום שלה, אנדרטון, חתמה על הסכם לשת"פ בלעדי עם TVadSync, מהמובילות מארה"ב בניתוח נתוני צפייה בטלוויזיה

שירי חביב-ולדהורן 10.12.2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 417 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 27