פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
שיווק על ידי משפיענים / אילוסטרציה: שאטרסטוק

"מנהלי שיווק מצייצים" בחרו: ynet האתר מועדף לפרסום במגזר הכללי, "גלובס" בכלכלי

כך עולה מסקר משותף של קבוצת הפייסבוק "מנהלי שיווק מצייצים" וחברת המחקר Segmanta • "גלובס" מוביל בהעדפה של המפרסמים לפרסום מתוך כלל האתרים הכלכליים: 25.9% ממשתתפי הסקר ציינו כי יפרסמו בו בשנה הבאה

ענת ביין-לובוביץ' 08.12.2019
מאשה דשקוב / צילום: עידן גרוס

מיזם חדש: פלטפורמה לשיתוף מידע בנושאי דיגיטל, שיווק ופרסום

מאשה דשקוב, מייסדת ומנכ"ל בית הספר למקצועות הדיגיטל Digitalent, ואסף וענבר דותן, הבעלים של חברת הייעוץ BO Business Online, חברו למיזם טכנולוגי של שיתוף מידע הנקרא Update Club

ענת ביין-לובוביץ' 24.11.2019

הצופים חתכו את הכבלים, הדור הבא לא יצפה בטלוויזיה

אחרי שהפסידה כמעט את כל מה שהיה לה כשהתפוצצה בועת הדוט קום, היא פנתה לסבתא שלה כדי שתשקיע בה, למרות שזו לא ידעה מה זה אינטרנט • מאז הספיקה קים פרל לעשות אקזיט עוד לפני שמלאו לה 30 • היום, כשהיא עומדת בראש חברת הפרסום הדיגיטלי 'אמובי', שנוסדה על ידי ישראלים, היא יודעת לספר ל'ליידי גלובס' איך היא מזהה סטארט-אפ מצליח

ויקי אוסלנדר 23.10.2019
משפיענית, אילוסטרציה / צילום: שאטרסטוק

פייסבוק השיקה בישראל מערכת לניהול משפיענים

פייסבוק העלתה אתמול פוסט שקורא לגולשים בישראל להצטרף למערכת שתוכל להפגיש בין חברות פרסום ותוכן לבין משפיענים • העבודה עם מערכת המשפיענים של פייסבוק אמורה להציע למפרסם התנהלות שונה מזאת הקיימת עם חברות המשפיענים

ענת ביין-לובוביץ' 04.10.2019
קוסטמן, מנכ"ל אאוטבריין, גלאי, מייסד ומנכ"ל משותף אאוטבריין, סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה ומניב, COO טאבולה / צילום: נועם גלאי
ניתוח

האם המיזוג בין טאבולה ואוטבריין יאושר ברשות התחרות?

המיזוג עליו הכריזו אתמול שתי חברות המלצות התוכן לא הפתיע בכירים בענף הפרסום והדיגיטל, שראו בכך חיבור עסקי מתבקש • אך בצד ההבנה של ההיגיון הכלכלי מאחורי המהלך, התעוררו גם סימני שאלה לגבי ההשלכות שיהיו למהלך כזה על הכנסות אתרי התוכן בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 04.10.2019
קוסטמן, מנכ"ל אאוטבריין, גלאי, מייסד ומנכ"ל משותף אאוטבריין, סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה ומניב, COO טאבולה / צילום: נועם גלאי
ניתוח

מלחמת האגו הגיעה לסופה עם המיזוג ההכרחי בין אאוטבריין וטאבולה

לחיבור המתבקש בין שתי חברות המלצות התוכן יש היגיון עסקי ברור: טאבולה ואאוטבריין מציעות בדיוק את אותו המוצר בשוק שסובל מתחרות שרק הולכת ומחריפה • המיזוג עשוי לאפשר לשתי החברות הזדמנות הוגנת מול פייסבוק וגוגל, אך הוא גם בשורה רעה לאתרי התוכן הישראליים

ענת ביין-לובוביץ' 03.10.2019
קוסטמן, מנכ"ל אאוטבריין, גלאי, מייסד ומנכ"ל משותף אאוטבריין, סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה ומניב, COO טאבולה / צילום: נועם גלאי

שתיים הופכות לאחת: טאבולה ואאוטבריין הישראליות מתמזגות

שתי חברות המלצת התוכן, טאבולה ואאוטבריין, מתמזגות לחברה אחת, בעסקה במסגרתה אאוטבריין תקבל 250 מיליון דולר ו-30% ממניות החברה הממוזגת, וטאבולה תחזיק ב-70% הנותרים

יסמין יבלונקו 03.10.2019
משרדי דיגיטל/  צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב

תעשייה על פרשת דרכים: "רוב משרדי הדיגיטל יגוועו וייסגרו"

משרדי הדיגיטל הקטנים היו חוד החנית של החדשנות בפרסום • הלקוחות נהרו אליהם, ורובם קיבלו הצעות רכישה ממשרדי פרסום מסורתיים שחיפשו לחדור לעולם החדש • ואולם לאחרונה הודבק הפער ויצר עבורם איום קיומי • בכיר בענף: "כמה כבר אפשר להרוויח מתקציב של 2-3 מיליון שקל מגוגל ופייסבוק?"

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2019
פרסום מטורגט / אילוסטרציה: Shutterstock
גוגל | בלעדי

סוכנות הפרסום הדיגיטלית Jellyfish רוכשת את Perelview הישראלית

לאחר השלמה של תהליך הטמעה תהפוך Perelview לשלוחה הישראלית הרשמית של הקבוצה

ענת ביין-לובוביץ' 21.07.2019
יו טיוב, עכשיו גם לאורך. צילום: Shutterstock

האם רשתות הטלוויזיה לוקחות נתח פרסום מיוטיוב?

מפרסמים מוציאים פחות על מודעות ביוטיוב ויותר על שירותי האונליין של רשתות הטלוויזיה - כך עולה מנתונים של חברת MediaRadar שנאספו לבקשת רויטרס

אושרית גן-אל 13.05.2019
גוגל / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

החששות לגבי חריקות בפעילות הפרסום של גוגל הגיעו לשורת ההכנסות

מניית אלפבית צללה אמש במסחר המאוחר ב-7%, לאחר שהחברה פיספסה את תחזית ההכנסות • הבעיה: אלפבית ממעטת לפרסם נתונים על פעילות הפרסום שלה ומקשה על המשקיעים לנתח את החולשה בתחום • ניתוח

אושרית גן-אל 30.04.2019
מיקרואינפלאונסרים / צילום: Shutterstock.com/ א.ס.א.פ קראייטיב

חולמים להיות משפיענים? הכירו את הצד האפל של הלייקים

בשנים האחרונות מתחזק כוחם של המשפיענים שצומחים ברשת, והפרסומאים נותנים להם נפח בכל קמפיין • אלא שהמאמץ הסיזיפי לשמור על רלוונטיות על בסיס יומי, לצד החשיפה לקהל עצום וביקורתי, מייצרים לחצים נפשיים קשים • "ליידי גלובס" בודק: מה קורה כשמכונת הלייקים נכנסת לדיכאון

דורון אביגד 21.04.2019
אדיר רגב/צילום:סיון פרג'

אדיר רגב עוזב את קבוצת אדלר-חומסקי

כ-3 שנים לאחר שקבוצת אדלר-חומסקי רכשה את סוכנות הדיגיטל GO אינטראקטיב, מגיע הרומן של הקבוצה עם מייסד הסוכנות אל קיצו

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2019
מארק צוקרברג, גרסת 2019 / צילום: Shutterstock

לא רק פייסבוק וגוגל: למה מתקוונים כשמדברים על פרסום

בענף הפרסום הדיגיטלי, המחליף את השוק המסורתי הדועך, שולטות ללא עוררין שתי ענקיות טכנולוגיה - גוגל ופייסבוק • מבין השתיים, הדומיננטיות של פייסבוק בשוק, מנועי הצמיחה שלה לשנים הבאות והתמחור האטרקטיבי של המניה הופכים את החברה לאפשרות השקעה מעניינת מאוד

שמוליק קרפף 12.03.2019
הסמל של גוגל כיום / צילום: רויטרס
בחירות 2019 | בלעדי

"גלובס" חושף: החלטה דרמטית של גוגל - עוצרת פרסום מותאם אישית בזמן בחירות

חברות המדיה הישראליות קיבלו את ההודעה בתחילת השבוע • מדובר במהלך של גוגל העולמית כחלק מהמאבק במניפולציות פרסומיות במהלך בחירות • גוגל יוצאת למהלך למרות אובדן הכנסות גבוה שייגרם לה • בזירת הפעילות הבעייתית נותרת כעת רק פייסבוק

ענת ביין-לובוביץ' 07.02.2019
סונדאר פיצ'אי מנכ"ל גוגל וסמנכ"ל גוגל באזור אירופה /  צילום: רויטרס, HANNIBAL HANSCHKE

למרות הדוחות הטובים: האם העוצמה של גוגל בשוק הפרסום מתחילה להיסדק?

סימנים מדאיגים לגבי פעילות הפרסום של גוגל, השקעות גבוהות שפגעו ברווחיות וביקורת של אנליסטים על היעדר שקיפות • אלפבית, החברה-האם של גוגל, פרסמה אמש תוצאות טובות מהצפוי, אבל השאירה את המשקיעים עם סימני שאלה • פרשנות

אושרית גן-אל 05.02.2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 417 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 27